xMercury schreef:Ik begrijp de hele ophef ook niet zo eigenlijk.. Er zijn gewoon aangeboren verschillen tussen man en vrouw. Dit zie je toch ook terug in het dierenrijk?
Eens. Discussie is helemaal uit de hand gelopen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMereltje schreef:Feit is dat jongens ruwer spelen. Kans op kapotte broek/verwondingen is veel groter bij jongens dan bij meisjes. De reclame is gewoon niet zo pakkend als je ook meisjes erbij pakt, die hebben dit soort problemen veel minder, dat is gewoon zo.
Cer schreef:Nou Riddershow, va wat ik uit een aantal posts in dit topic begrijp, kán dat dus helemaal niet, wat jij verteld en doen meisjes van nature geen meisjesdingen en jongens geen jongensdingen en is het allemaal aangeleerd gedrag en heb je ze onbewust gestuurd mede door sluikreclame ...
Riddershow schreef:Maar omdat er dus schijnbaar (maar ben geen expert) ontwikkelingsstoornissen/achterstanden kunnen plaats vinden bij jongens als ze dit niet kunnen. En bij meisjes is dit dus blijkbaar niet aangetoond/bewezen of misschien minder heftig.
Citaat:Dat elk kind spelen en vies worden nodig heeft voor de algemene ontwikkeling is mijn inziens logisch. Maar los van de ontwikkeling die je niet krijgt, heeft het ook negatieve invloed op andere leer en ontwikkel prestaties? Daar is bij het maken van deze reclame denk ik de keuze op gemaakt.
karuna schreef:Kijk maar naar paarden. De ruinen en hengsten spelen meer en ruwer. En dat wordt juist gestimuleerd. Die worden toch ook geen gevaarlijke wezens door de juiste sturing.
Citaat:Voor vrouwen heb je lang een campagne gehad om de techniek in te gaan
Shadow0 schreef:bruintje123 schreef:Shadow, Jongens ZIJN dan ook nog gewoon minder verstandig als ze jong zijn.
Quatsch. De verschillen zijn niet statistisch significant en vallen in het niet bij de spreiding.