Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Laat staan hoeveel vegetariërs er wel vrolijk snoep etc. eten waar dieren in verwerkt zitten. En die zitten jou dan voor dom uit te maken.
Barbet schreef:Kalfsvlees blijft ook bestaan zolang mensen zuivel producten gebruiken.
Een koe moet elk jaar een kalf krijgen om melk te kunnen geven.
Zelfs al eet je geen vlees, maar je gebruikt wel zuivelproducten dan help je mee aan de kalverslacht.
Je kan niet al die kalveren in leven houden, dat worden er veel te veel dan.
En het kalf bij de koe houden kan ook niet, dan is er geen melk om zuivelproducten van te maken.
Dat beseffen veel mensen niet eens, ze vinden kalfsvlees walgelijk maar ze begrijpen niet waarom de kalveren geslacht moesten worden.
enamorada schreef:Gypsy schreef:Laat staan hoeveel vegetariërs er wel vrolijk snoep etc. eten waar dieren in verwerkt zitten. En die zitten jou dan voor dom uit te maken.
Er is een verschil tussen vegetarisch en veganistisch.
Ik ben sinds kort vegetarisch en man de reacties van vleeseters vallen me niet mee.Echt tot het respectloze aan toe.
enamorada schreef:Pardon Gypsy? Waar maak ik jou voor dom uit? En waar haal jij vandaan dat ik daar nooit de moeite voor heb genomen? En dat ik daar niet op let? En dat het me niet uitmaakt en het stug door blijf eten?