Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Hetgeen mij het meeste bezig houdt is eigenlijk hoe die vrachtwagen daar geraakt is zonder dat iemand zich afgevraagd heeft wat die daar deed.
Overduidelijk dat zo'n mastodont toch niet thuis hoort in het stad. Is er dan niemand die op voorhand zich de vraag gesteld heeft van de autoriteiten dat die misschien tegengehouden moest worden? :/
Also, ik ben ook voor standaard spijkermatten op toegangwegen naar zo'n evenementen. Passeer je onwettig de controle punten, poef platte banden
Indestal schreef:Ik dacht dat er vlakbij een weg ligt..en mensen vragen zich niet zo snel iets af, kijk maar als er in een volle winkel mensen gewoon met een tv de deur uit lopen..
De volgende keer bij evenementen verwacht ik wel paniek als iemand te goede trouw zijn vrachtwagen voir laden of lossen langzaam achter publiek laat rijden....dit zit er nu wel in.
Indestal schreef:De volgende keer bij evenementen verwacht ik wel paniek als iemand te goede trouw zijn vrachtwagen voir laden of lossen langzaam achter publiek laat rijden....dit zit er nu wel in.
Esaqar schreef:Hoorde vanochtend op de radio dat het waarschijnlijk is gebeurt door een asielzoeker die in Duitsland is aangekomen.
Sorry... maar elke keer dit soort dingen door de 'asielzoekers'... vinden mensen het echt nog raar dat er haat op die mensen komen en dat veel mensen ze niet meer het land in willen hebben...? Ik begrijp het volkomen. De trammelant is begonnen toen zij hier kwamen (de neppe asielzoekers dan éh, ik neem de echte asielzoekers niks kwalijk.)
Esaqar schreef:Hoorde vanochtend op de radio dat het waarschijnlijk is gebeurt door een asielzoeker die in Duitsland is aangekomen.
Sorry... maar elke keer dit soort dingen door de 'asielzoekers'... vinden mensen het echt nog raar dat er haat op die mensen komen en dat veel mensen ze niet meer het land in willen hebben...? Ik begrijp het volkomen. De trammelant is begonnen toen zij hier kwamen (de neppe asielzoekers dan éh, ik neem de echte asielzoekers niks kwalijk.)
Indestal schreef:Esaqar schreef:Hoorde vanochtend op de radio dat het waarschijnlijk is gebeurt door een asielzoeker die in Duitsland is aangekomen.
Haat is groot hoor, maar het woord asielzoeker is gewoon fout...het zijn oorlogsvluchtelingen en alles wat mee komt is misschien asielzoeker zonder dat ze asiel krijgen en dat vergeten mensen.
Deze mens is gekomen omdat hij een missie had..niet omdat hij asielzoeker was.
Indestal schreef:Hoezo atypisch gedrag? De meeste IS gangers zijn boefjes en hopen als martelaar te sterven om van hun zonden verlost te worden en in het paradijs te komen.
Deze terrorist, want dat is hij, zal foute dingen hebben gedaan om in zijn levensvoorziening te voldoen of gewoon lastig gedrag, immers hij kwam niet om als gezellige nieuwe burger zich als goed mens in te burgeren...deze man had haat in zijn hart en dacht dat zijn God hem dankbaar zou zijn voor zijn haat die hij in daadkracht omzette..
KoudbloedKim schreef:Ik lees dit topic nu al sinds gisteren met oplopende verbazing...
Stel je eens voor dat er in Nederland oorlog uitbreekt, een soortgelijk iets als de IS komt aan de macht en je bent je leven niet zeker.
Je wordt gescheiden van je familie en als je in je eigen land blijft, in Nederland, ga je zeker dood.
Je laat alles achter, want je wil blijven leven en bent welkom in bijv. Frankrijk.
Samen met duizenden andere Nederlanders die allemaal net als jou in doodsangst verkeren, pak je die kans en ga je naar Frankrijk.
Onder die duizenden Nederlanders zitten uiteraard ook enkele niet zo fijne mensen, mensen met een psychische stoornis of mensen met andere denkwijzes of mensen waar gewoon een draadje los zit.
Deze niet zo fijne mensen vermoorden iemand in Frankrijk en weer een ander pleegt een aanslag waarbij meerdere mensen om het leven komen.
En íédere keer dat jij in Frankrijk over straat loopt, stoot men elkaar aan en zegt men:"Kijk, daar heb je er weer zo één, zo'n Nederlander, zal ook wel een moordenaar zijn, kom, we lopen snel door".
Nou, echt heel tof.Daar voel je je echt beter door na alle ellende en angst die je al hebt meegemaakt.
Ontopic: Vreselijk wat er gebeurd is! Ongeacht de omstandigheden.
Ik wens alle nabestaanden ontzettend veel sterkte toe.
Laurapalmer schreef:Wat ik wel heel typisch vind is dat een pool compleet afgebrand word.maar nu we weten dat het een pakistaan is iedereen de berichten nuanceerd en roept "oh als maar niet de vluchtelingen de schuld krijgen"
Laurapalmer schreef:Wat ik wel heel typisch vind is dat een pool compleet afgebrand word.maar nu we weten dat het een pakistaan is iedereen de berichten nuanceerd en roept "oh als maar niet de vluchtelingen de schuld krijgen"
Ik lees de krant iedere dag,en elke dag opnieuw staan er toentallen berichten in over wat voor ellende het migratie proces heeft gebracht.het openstellen van duitsland blijkbaar zonder screening heeft niets goeds gebracht!