Thesserd schreef:Damned schreef:Als je zo wil gaan redeneren, zou ik dan toch eens grondig wat cijfers checken, in plaats van iets na te roepen dat je hebt gezien in de media. Newflash: de media vertelt niet alles.
Als je zo moet gaan denken, dan zou ik wel erg bang zijn voor bekenden en familie, want die staan erom bekend het vaak de daders van aanrandingen te zijn, te verkrachten of geweld te plegen. Maar nee dat doe je niet, want je bent niet objectief, maar kiest er een groep uit.
Wat is het onderwerp van dit topic?
Ik weet wel dat er maar een kleine groep is die het verpest voor het grote deel. Ik ben niet achterlijk, en ik denk zeker niet zwart-wit. Die kleine groep kan alleen wel groter zijn, dan de rotte appels van een andere 'groep'.
Ik snap jouw punt niet helemaal...?
Verder ben ik het er mee eens dat positief sociaal contact met immigranten heel belangrijk is, maar het moet van twee kanten komen. Dus óók van de immigrant zijn kant.
Ga mij niet vertellen dat de massa-aanranding in Duitsland de oorzaak is van gebrek aan positief sociaal contact
Waarom schrijf je het dan zo zwart-wit?
De overheid en organisaties hebben over de jaren heen veel te weinig hun best gedaan om immigranten te laten opgaan in de bevolking. Er is te weinig positief contact met de rest van de bevolking, om het echt te doen slagen. Te veel discriminatie, waardoor ze sneller in de criminaliteit terechtkomen, wat wij hen dan weer verwijten, naar waar zij boos en verontwaardigd worden, naar waar wij weer zeggen: 'zie je wel, ze deugen niet!'
tja.