[pien_2010] schreef:youaremystarerg leuk je opmerking.
Yipee, mee eens.
Mijn moeder was een prachtige rubensvrouw.Ik was altijd een enorme spriet en behoorlijk onder mijn gewicht. Te snel werkende schildklier had ik. Ik heb altijd geweten dat na de overgang ik net als mijn moeder meer Rubensvrouw zal worden, want zij was voor de overgang ook een spriet. Ik doe alles nog het zelfde als 10 jaar geleden met dat verschil dat ik de helft eet van toen en veel fysieker leef en hard fysiek werk hier in en rond het huis in Frankrijk. En toch ben ik 10 kg aangekomen en inmiddels daarvan weer 3 eraf, door mediterraan te eten.
Mijn moeder heeft haar hele leven, na de overgang geleden door haar Rubensachtige uiterlijk. Ze kon haar veranderende uiterlijk niet accepteren. Zo zonde, want ze was een prachtvrouw. Ik heb me voorgenomen dat dit mij niet gaat gebeuren. Het leven is te mooi, om ongelukkig te worden van een rond uiterlijk. En mijn man zegt altijd: "ik hou zoveel van je, dat ik niet genoeg van je in mijn handen kan houden".
Dus ja, ik heb tegenwoordig een smulbandje en mooie volle borsten. Het is anders maar zeker niet lelijk. Ik mag er nog steeds zijn .
Mag Chiel van dunne vrouwen houden. Jazeker.
Kloppen zijn oordelen. Zeker niet. Ach: "hij is een beetje dom". Dat zijn wel meer mensen.
Ook eens met jou, [pien_2010]! De echte Hollandse vrouw is van origine overigens ook meer Rubens. Dat wist een toerist mij eens te vertellen dat het hem opviel dat de tegenwoordige "Nederlandse" vrouw niet meer lijkt op de Nederlandse vrouw, zoals hij die vroeger heeft gekend.