Lente schreef:Ik heb gewoon de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste moslim die ik tegenkom te gaan knuffelen.
Echt. We moeten met zijn allen naast elkaar gaan staan.
Fijn dat jij dat wilt maar zouden de nabestaande dat ook willen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Lente schreef:Ik heb gewoon de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste moslim die ik tegenkom te gaan knuffelen.
Amen. Echt heel fijn om dit soort dingen te lezen.
KoudbloedKim schreef:Lente schreef:Ik heb gewoon de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste moslim die ik tegenkom te gaan knuffelen.
karuna schreef:Dat is helemaal een nachtmerrie. Maar hoe cru ook verekte goed gepland. Zo leg je in een klap een land plat door hem te raken in financieel economisch en politiek hart.
Maar heel,veel sterkte voor iedereen die nu daar weg moet. Hopelijk heel en veilig thuis,
LadyMadonna schreef:Ik weet nog dat na Charlie hebdo mijn moslima collega me huilend in mijn armen viel.... Huilend van onmacht en woede, want zij werd er weer op aangekeken omdat ze een hoofddoek droeg.... "Dat zijn geen moslims, hun maken mijn geloof kapot...."
Lente schreef:Ik heb gewoon de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste moslim die ik tegenkom te gaan knuffelen.
Mando schreef:Lente schreef:Ik heb gewoon de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste moslim die ik tegenkom te gaan knuffelen.
Fijn dat jij dat wilt maar zouden de nabestaande dat ook willen.
karuna schreef:Hoezo? Als een rasechte nederlander zijn buurman neerschiet om geen idee wat moeten we alle resechte nederlanders gaan haten. Mensen die dit soort dingen doen zijn niet gelovig in de echte zin. Ja dat zeg ik bewust zo. Ongeacht welk geloof nergens staat geschreven dat je dan de rest maar zo mag afmaken. En dat doe je dan niet gericht op deze manier omdat je ook je collega gelovige kan raken zo.
Kom op, ga met zijn allen fijn haten. Zo is het met Hitler ook begonnen, alleen verwissel dan moslim voor jood
LadyMadonna schreef:Ik weet nog dat na Charlie hebdo mijn moslima collega me huilend in mijn armen viel.... Huilend van onmacht en woede, want zij werd er weer op aangekeken omdat ze een hoofddoek droeg.... "Dat zijn geen moslims, hun maken mijn geloof kapot...."
The_Cat schreef:Yasmine schreef:Ik werk in Molenbeek (hoera) en wij kregen net bericht van onze baas dat iedereen die wil thuis mag werken. Ik woon in Leuven en was vanochtend thuis gebleven omdat ik normaal een meeting in Zaventem had vanochtend, dus ik blijf lekker thuis werken vandaag. Echt geen zin om naar Brussel/Molenbeek te rijden nu
Maar ik denk dat je in Brussel momenteel beter binnen blijft dan je op straat te gaan begeven... Al begrijp ik dat het echt rot moet zijn om nu in Brussel te zitten.
Ik was hier spijtig genoeg al om half 8. Anders had ik ook thuis gebleven. No way in hell dat ik hier morgen kom zitten. Het kan misschien flauw klinken, maar ik heb echt een ei in men broek nu