Ayasha schreef:Mens lees mijn hele bericht. Gezien ik definitief afgekeurd ben hoef ik sowieso niet meer "huilie huilie" te doen gezien ik niet eens meer mag werken (en nu sowieso niet meer aan de bak kom omdat in deze tijd geen werknemer dat risico neemt en nee, dat mag wettelijk ook niet maar begrijpelijk is het wel.). Bovendien is de enige zichtbare die ik heb ook een subtiele op mijn pols.![]()
Het ging me om de rest van het verhaal, de tattoo's speelden slechts een bijrol. Maar dat heb je blijkbaar gemist.
Dan gaat het toch helemaal niet om nu?
Het is je in het verleden overkomen, zeg je. En dat zeg je glashard terwijl je enige zichtbare tattoo een subtiele op je pols is... Nou, volgens mij moet je dan even verder denken. Ik kan me niet voorstellen dat ze in België daarin conservatiever zijn dan in Nederland. Het lijkt me een overtrokken idee om het af te schuiven op tattoo's. Ook al was dat toen.
Waarschijnljik ben je inmiddels deels afgekeurd en kan je een arbeidsongeschiktheidsuitkering krijgen, of hoe het in België ook mag heten. Dan is geen bedrijf verplicht je aan te nemen. Tenzij ze wat zien in subsidiëring. Waarvan ik aanneem dat het ook in België bestaat. NIVEA.... Je scheert wel alle mogelijke toekomstige werkgevers over één kam... Heeft ook geen zin.
Maar ik geloof niet dat jouw situatie nu onderwerp van gesprek moet worden.