Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik las gisteren ergens, dat Trump de verkiezingen vooral gebruikt als reclame. Hij is bezig met een heel groot mediaplan/fuseren van verschillende media. Dit wordt zijn toekomst, als grootste mediagigant in het westen heb je veel macht en kan je heel veel invloed uitoefenen.
Ik zal straks eens Googlen waar ik dit vandaan heb.
Drifter schreef:Yep, die deal is de AT&T + Time warner deal. Het probleem met die deal is dus dat een grote tv en internetprovider dus met deze deal ook media outlets koopt. (Cnn en HBO)
"the bright side" van de deal is wel dat het ervoor zorgt dat republicans en democrats aan dezelfde kant staan in dit geval dan.
Dat van Trump-tv had ik inderdaad ook al gehoord.. ben benieuwd.
Kadankovitch schreef:Ik ben zo nerveus hierover dat ik het niet kon opbrengen om dit topic te volgen. Dat is toch gewoon van de zotten !?!?
Indestal schreef:Maar Hillary is ook gevaarlijk, men is zich dat niet bewust..als je inleest in haar verleden en hoeveel mensen op rare manier het leven gebben gelaten die iets negatiefs wisten...dan haar kontakten met moslimgroeperingen.
Indestal schreef:Omdat het de volkskrant, hoop ik dat bokt het wil lezen,
Citaat:Vanwege haar nauwe relatie met Clinton werd Abedin ook het mikpunt van de Republikeinen. Ze moest verschijnen voor de Benghazi-commissie die de dood van Amerikaanse diplomaten in Libië onderzocht. Ze werd gehoord door FBI-rechercheurs vanwege het e-mailschandaal rond Clinton. In 2012 riepen vijf Republikeinse parlementariërs dat de Moslimbroederschap, via Abedin, was geïnfiltreerd in Washington. Abedin is moslim.
Dit verhaal blijft haar achtervolgen. Het Institute of Muslim Minority Affairs in Jeddah, opgericht door haar vader en nu geleid door haar moeder, zou banden hebben met de Moslimbroederschap. Het blad van het instituut, waaraan Abedin van 1996 tot 2008 was betrokken als adjunct-hoofdredacteur, zou radicale islamitische ideeën propageren. Haar broer en zus zijn er nog steeds aan verbonden.
Indestal schreef:De moslimbroederschap is een dermate radicale groepering dat de VS zich daar zeker niet mee zal inlaten via via op het hoogste niveau. Dus reken maar dat als dit waar is, dat de CIA dit echt niet voor zich gaat houden en dan is de carrière van deze mevrouw Abedin voorbij.Waarom zou het niet waar zijn?
Indestal schreef:ervaar ik als een echte dood doener. Herken ik mezelf niet in.Maar onze Europese naiviteit siert ons ook, het geloof in de goede van het mens. Gelukkig woon ik niet in Amerika nu..
En bokt is te lief voor een echte kritische noot...dergelijke discussies eindigen altijd op deze manier.
Electra63 schreef:Voor Europa zo is mijn overtuiging, is zij vele male beter dan Trump die ik in elk geval als een ongeleid projectiel beleef. Zo iemand wil ik niet op een van de belangrijkste posts ter wereld.Natuurlijk is Hillary niet de ideale kandidaat, zij heeft fouten gemaakt, zoals iedereen die maakt.
Indestal schreef:Pien, het grijpt helaas wel dieper in..
Maar onze Europese naiviteit siert ons ook, het geloof in de goede van het mens. Gelukkig woon ik niet in Amerika nu..
En bokt is te lief voor een echte kritische noot...dergelijke discussies eindigen altijd op deze manier.
Dit verhaal blijft haar achtervolgen. Het Institute of Muslim Minority Affairs in Jeddah, opgericht door haar Vader en nu geleid door haar moeder, zou banden hebben met de Moslimbroederschap. Het blad van het instituut, waaraan Abedin van 1996 tot 2008 was betrokken als adjunct-hoofdredacteur, zou radicale islamitische ideeën propageren. Haar broer en zus zijn er nog steeds aan verbonden.
Dit zegt genoeg, en de volkskrant haalt het maar zeer subtiel aan, andere berichtgevingen gaan er dieper op in...
De vergelijking van Rutte is van ander nivo. Hillary is geen president of minister president.