elenaMM77 schreef:kom zeg.. te midden van 1000en mensen die op de vlucht zijn voor IS, de vlag uitsteken dat je pro IS bent, dat is zelfmoord plegen.
Opdracht voor Jackass?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Tcm62 schreef:Ik vraag mij af hieveel christenen er nog tussen zitten, of zijn die al allemaal weg of onthoofd? Vergeet niet dat er een heel erg grote groep Syrische Christenen zijn..
daarom zijn ze gevlucht...
Electra63 schreef:Ik ben het totaal niet met Tcm62 eens, mijn jongste dochter is in Zeeland geboren, maar het was laatst wel op TV. Veel hoger opgeleiden keren na hun studie niet terug naar Zeeland; daarnaast gaan meer mensen dood dan geboren worden (in heel Nederland). Dit heeft als gevolg dat Zeeland sterk vergrijst (volgens dat programma) en dit had gevolgen voor de ouderen in Zeeland; de kinderen wonen te ver weg van hun ouders/familie in Zeeland om mantelzorg te verlenen. In de toekomst kan dit problemen geven.
Imo geldt dit echter niet alleen voor Zeeland
Tcm62 schreef:Ja gevonden....tja dat is dan weer de keerzijde, de onderlaag van een land krijg je binnen...en wij vinden alles zielig...
Ariannee schreef:Ik vind die vluchtelingen totaal niet zielig...
Ragdollcat schreef:Ariannee schreef:Ik vind die vluchtelingen totaal niet zielig...
Ik ook niet, een kind durft zelfs onthoofd gebaren te maken springend voor de cameraen lacht rennend weg.
Ik zeg hele familie/ gezin van dat rotkind oppakken en terugzetten bij de IS vriendjes in hun eigen
land.