Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Nederland is zo makkelijk. Stel er komt hier in de toekomst ook een oorlog, zijn wij dan ook zo snel in een ander land voorzien van verblijfsstatus, gratis zorg en gratis geld? Vast niet. Wij kunnen wat dat betreft doodvallen. Kijk maar eens wat er hier alleen al aan zorgcentra leeg staat. Laat de mensen daarin wonen en niet in een huurwoning.
chanicha schreef:Ik zag afgelopen week een stukje dat er een stel vluchtelingen in een omgebouwd kantoorpand zaten. Er zat een man in de raamopening met een nieuwe gsm te spelen en dan vraag ik me echt af waar ze hier mee bezig zijn.
Knakker schreef:purny schreef:En wie garandeert niet dat daar ook IS Strijders tussen zitten?
in ieder geval wel mensen die vluchten voor IS.
Ik denk niet dat er echte IS strijders weg gaan daar, die blijven juist daar om te vechten toch?
Knakker schreef:Kos is wel heel tegenstrijdig.. (...) hier werd eerder Salou genoemd, daar zijn inderdaad rellen, maar dat had toch verder niets met vluchtelingen te maken?
karuna schreef:Ik ben niet rascistisch maar er mag wel gezegd worden als dat is vastgesteld dat criminaliteit is gestegen bij de toename van het aantal illegalen. Dat is voor mij hetzelfde als is vastgesteld dat vooral paars/groenharige mensen met muts een overval heeft gepleegd, je mag zeggen dat de meeste paars/groen harigen met muts crimineel zijn.