Is er toevallig iemand hier die weet wat ze nu echt nodig heeft? Ook voor de koe, wij hebben zelf melkvee dus kan aan het eea komen maar moet ik wel weten wat ze nodig heeft...
Hieronder volgt een voorlopige lijst met spullen die Norma nodig heeft:
Na een tip voeg ik deze belangrijke spullen voor de dieren met brandwonden en verzwakte conditie nog toe: Koelmatten en koelhalsbanden zodat ze minder snel oververhit raken.
Waar Norma speciaal om vraagt voor haar dieren, gelieve hier rekening mee te houden als jullie voer bestellen en dierenwinkels om donaties vraagt. Morgen volgt een lijst met dieetvoeders.
- Matrassen, want de dieren liggen er graag op en met name Varkie sloopt ze graag. Gemiddeld gingen er 5 matrassen per week doorheen!
Denk ook aan kattebakkorrels MOET HOUTkorrel zijn vanwege slechte longen van een aantal katten, bodembedekking voor in de stallen, bodembedekking voor in de vijver, voor zowel zoet- als zoutwater.
-Voer voor vogels
- Voer voor vissen
- Hondenvoer
- Kattenvoer
- Paardenvoer, krachtvoer maar vooral ook ruwvoer zoals hooi in plastic i.v.m. opslag
- Dekens
- Manden
- Reiskooien
- Kennels
- Verbandmiddelen om brandwonden mee te behandelen
- Hondenriemen, touwen enzovoort
- Halsters, touwen, longerlijnen, leadropes
- Handdoeken, doeken en lappen voor de dieren
- Schrikdraad en paaltjes om land tijdelijk mee af te kunnen zetten
- Watertanks
Er volgt nog een lijst met dieetvoer en speciaalvoer. Mensen die voer willen bestellen of winkels om hulp gaan vragen raad ik aan om even op deze lijst te wachten zodat je een gerichte bestelling kan doen.
Het ziet er al prachtig uit! Regelmatig lieve knuffelfoto's van alle beestjes die er rondlopen. Natuurlijk nog steeds verdriet, maar ik denk dat Norma en de beestjes zeker de goede kant op gaan!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 07-02-17 11:29
Dit topic is alweer anderhalf jaar oud, maar ik ben toch wel benieuwd of er iemand is die weet hoe het nu met de opvang gaat? Op haar website kan ik geen actuele update vinden.
Ik heb haar op facebook en wat ik zo voorbij zie komen gaat het best goed! Ze zitten op een prachtige locatie ergens in Groningen, ze is getrouwd en ze heeft weer meer ruimte voor nieuwe dieren.
Heb ooit bij beestieboys iets over haar gezien ee is een nieuwe locatie voor haar geregeld, en een hele mooie ook nog
Amandavd
Geplaatst: 07-02-17 11:48
Is ze getrouwd ja? Wat gaaf!
Ik heb haar een hele tijd gevolgd na de brand, maar ik ben daarmee gestopt omdat ik het niet eens ben met het feit dat je altijd alles maar in leven moet houden. Maar ik vind haar verder echt een topwijf en ben blij dat alles weer goed gekomen is!
Wat leuk om de updates te lezen en fijn dat het zo goed met haar en de dieren gaat! Ik ben het ook niet altijd met haar beleid eens, maar haar intentie is goed.
Ze heeft t idd geweldig daar! Enorm veel ruimte voor de dieren, zoveel beter dan eerst!(Ik heb het daar in levende lijve gezien, ik ben er toen langs geweest.)