Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie_v schreef:BeSen schreef:Gelukkig heeft de wetenschap altijd gelijk (not)
wowals iets wetenschappelijk bewezen is wil dat zeggen dat het een feit is. daarom bestaat wetenschap...
edit: ik ben het voor de rest wel met je eens maar dit is een beetje vreemd
pipo schreef:Weet je ik stoor me eraan dat iedereen zit te zeuren over zijn gezondheid bij het meeroken, maar wel zijn /haar mobieltje zo goed als dag en nacht bij zich heeft.. Daar zijn ook al ettelijke bevindingen over. Maar daar hoor je niemand over. Dat mag en is je eigen beslissing... Ik vind dat als je niet wil meeroken, je best mag vragen.. maar het staat ook de bewoners van het pand waar je bent vrij om nee te zeggen. Als je zo begaan bent met je gezondheid dan ook geen koffie en thee en frisdrank.. maar ook geen water. Wij hebben namelijk nog gedeeltelijk asbest leidingen buiten... Ook de schuur waar je paard in staat is misschien wel met asbest. Of wat dacht je van het voer.. sojaschroot.. en andere afvalproducten... Ik vind het te ver gaan. Ik vraag ook niet of mijn visite zijn mobiel buiten wil laten liggen in verband met de straling.
BeSen schreef:Gelukkig heeft de wetenschap altijd gelijk (not)
pipo schreef:Nou nee.. ze eten maar mee.. en met drinken haal ik ook geen dingen in huis wat ik anders niet koop. Bier, wijn en frisdranken en sapjes zijn er wel.. de rest is niet voor mijn budget.
Ik ben gek op hertebiefstuk, struisvogelbiefstuk en dat soort dingen.. heel af en toe koop ik dat eens , echt als traktatie.. een feestmaal... Maar als iemand mij vraagt wat ik lekker vind zeg ik dat.Dat is hetzelfde als opeens op een huwelijksfeest aan de whisky gaan terwijl je normaal een biertje drinkt. Kijk voor bv een opa heb ik dan wel een fles jonge in huis.. maar dat is het enigste wat hij drinkt.. dan weet ik dat. (helaas is er geen opa meer of oma of ouders, al dan niet schoon..) de rest past zich maar aan. keuze genoeg.
Bowen schreef:BeSen schreef:Gelukkig heeft de wetenschap altijd gelijk (not)
Serieus? De onderbuik heeft gelukkig veel vaker gelijk dan de wetenschap, of niets soms?
Buiten hoef je je gewoon geen enkele zorgen te maken over meeroken. Dat is gewoon een feit.
Je kan het goor vinden en dat kan ik heel goed begrijpen, maar er is geen gevaar voor je gezondheid als iemand buiten rookt.
BeSen schreef:Bowen schreef:
Serieus? De onderbuik heeft gelukkig veel vaker gelijk dan de wetenschap, of niets soms?
Buiten hoef je je gewoon geen enkele zorgen te maken over meeroken. Dat is gewoon een feit.
Je kan het goor vinden en dat kan ik heel goed begrijpen, maar er is geen gevaar voor je gezondheid als iemand buiten rookt.
Wat ik al eerder zei, de wetenschap bewijst soms dingen en dan na een tijdje komen ze er weer op terug dat het anders was. Dat kan ook met dit soort dingen zo zijn.