Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:De borstvoeding ging na zijn geboorte echt ontzettend mis, toen we na 12 weken alles eindelijk op de rit hadden, vond ik het zonde om te stoppen. Dus heb steeds mijn grenzen verlegd en hij is echt verslaafd, altijd geweest. Tijdens de zwangerschap van zijn broertje had ik al heel snel geen melk meer, maar hij "dronk" gewoon stug door. Borstvoeding is echt meer dan enkel de overdracht van melk.
Stoppen met hem zou me veel meer moeite kosten dan doorgaan!
JackenJill schreef:Dat is wel mooi zeg, dat je hem toch nog je melk hebt kunnen geven. En over die weerstand... Mijn oudste heeft 5 weken bv gehad en is de eerste 3 winters érg ziek geweest. Tot ziekenhuisopname aan toe. Inmiddels is ze 6 en heeft ze een geweldige weerstand. Mijn jongste krijgt nu al 2 jaar bv en ook zij heeft het moeilijk in de winters. Nu ook alweer weken aan het kwakkelen, net als ik. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf beter wordt...
djinnie schreef:Ik zie het ook helemaal niet als volhouden. Het gaat steeds makkelijker eigenlijk. In april wordt DL 2 jaar. En ze is er voorlopig nog niet klaar mee.
Maar die weerstand. Ik weet het niet hoor. Natuurlijk help ik haar met de melk, vooral als ik ook ziek wordt, maar helaas is DL nu al 3,5 week aan het kwakkelen. En echt opknappen doet ze niet. Ik ook niet trouwens. En dat is dan wel jammer. ZL heeft helaas maar tot 6 weken bv gehad. Vanwege koemelkallergie, overproductie en verkeerde begeleiding heb ik toen de handdoek in de ring gegooid. Hij was zijn eerste jaar steeds ziek, maar dat hangt ook samen met zijn koemelkallergie, vermoed ik. Toen mijn dochter geboren was en de eerste stuwing weg was, heb ik ook voor hem gekolfd en heeft hij nog 6 maanden iedere dag een gekolfde fles melk gehad.
Ik vind het een mooi iets...