@Marjoow, je mening is gestoeld op 'feiten' die niet kloppen. Als je dan vervolgens weigert je wat in te lezen over de recente geschiedenis... Ja, dan zet je jezelf wel te kakken, ja

.
Overigens ben ik het zeker met je eens dat er na zoveel jaar best e.e.a. kan veranderen en met dat oude zeer mag het ook wel een keer afgelopen zijn. Het is niet de schuld van de huidige Nederlandse generatie dat de Nederlandse regering er vroeger, onbedoeld, een puinzooi van heeft gemaakt.
Iemand stelde ook zeer terecht de vraag wanneer de 'schuld' dan ook is afgelost, 50 jaar, 100 jaar, 200 jaar... Als het aan sommige groepen ligt, is die schuld nooit afbetaald, volgens mij

. Verder vind ik wel dat wanneer je een afspraak maakt, je je ook aan die afspraak moet houden. Toch vind ik ook dat afspraken die jaren geleden zijn gemaakt, best weer eens onder de loep mogen worden gehouden.
Amaris schreef:Nederland heeft jaren terug die afspraak gemaakt. Slim? Niet slim? Doet er niet toe. Een afspraak vervalt niet omdat het 'lang geleden' is. Die afspraak staat nog steeds, het zou de gemeente sieren zich daar gewoon aan te houden.
De gemeente heeft er niks mee te maken. De woningcorporatie wel.