__Maartje schreef:Wat kimz_angel denk ik probeert duidelijk te maken is dat sommige mensen een goede reden hebben om niet op te staan die niet aan de buitenkant te zien is. Als ik bv. migraine heb en noodgedwongen met de bus naar huis moet, zou ik ook niet op kunnen staan aangezien ik dan tijdelijk tot halfzijdig verlamd benGelukkig heb ik maar 2x migraine gehad afgelopen jaar
![]()
Natuurlijk is het onwaarschijnlijk dat alle mensen in de bus hun plaats niet af konden staan, dus dat vind ik niet netjes. Kan misschien ook wel zijn dat sommige mensen het gewoon niet durven.
Jij begrijpt me

Ik bekijk het van situatie tot situatie.
Je hebt ook echt van die mensen die denken ik ben oud en ik MOET zitten.
Het voorbeeld wat hier boven gegeven word met een noodstop klopt wel. Maar in mijn situatie is de kans groot met mij te willen vast grijpen. Ik mijn schouder terug beschadig en ze er dan niks meer aan willen doen. En heb ik voor de rest van mijn leven een schouder die 3-4 op een dag uit de kom springt

*en nee het is niet alleen vanwege mijn schouder dat ik niet gemakkelijk mijn plaats afsta*
Toen ik pas eraan geopereerd was liepen mensen er ook gewoon zonder pardon tegen

Was altijd te hard in tranen om er iets van te kunnen zeggen