Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedRoses schreef:tamary schreef:Gifgas. Een soort damp/mist die giftig is bij inademing/contact met de huid en speciaal zo gemaakt dat het niet opstijgt en dus zo lang mogelijk op een hoogte blijft hangen waar mensen/dieren er mee in contact komen.
oh, nog enger, biij een kernbom ben je in een klap dood, maar dit?
Morganlefay schreef:TS,
nou nee hoor, zijn nog steeds aanwezig. Zal ook nooit overgaan totdat de generatie die daar mee besmet is geraakt niet meer leeft en hun nazaten er ook niet meer zijn of bewust/onbewust niet aan koters zijn begonnen.
Waarom mensen zulke dingen doen. Vraag me dat nog steeds af.
Iets wat is meegenomen nadat we het Hof van Eden uitgegooid zijn.
Morganlefay schreef:Als we kijken naar onze naaste verwanten, de Chimps en Gorilla's die ruziën ook wat af.
Alleen de Bonobo's maken geen ruzie. Vraag me af hoe dat komt?
Danique_G schreef:Morganlefay schreef:Als we kijken naar onze naaste verwanten, de Chimps en Gorilla's die ruziën ook wat af.
Alleen de Bonobo's maken geen ruzie. Vraag me af hoe dat komt?
Net alsof de mens hét misbaksel is van de natuur. In zekere zin ja, maar in elk diersoort zijn wel rotte appels. Worden zat agressieve honden afgemaakt, ja die honden worden ook niet zo geboren. Maar (ik noem iets) Volkert van der G was ook niet geboren met het idee om Fortuyn te vermoorden. Meestal combi van eigenschappen en omgeving.
Een mens is daardoor sneller slecht. Wij hebben een complexere manier van communiceren waardoor er veel informatie kan worden overgedragen. Zo worden ideeën van mens op mens gedeeld en zullen meer mensen zich gaan gedragen naar maatstaven die in een moderne maatschappij niet worden geaccepteerd.
Kijk maar naar de seperatisten. Zij groeien door middel van communicatie. En ironisch genoeg, de enige manier om een oorlog te voorkomen is ook door communicatie in de politiek. Tevens, is de 'bad site' altijd in de minderheid..
Ingrid_92 schreef:Zit nu de uitzending terug te kijken, indrukwekkend... en ongelooflijk triest.
Misschien een domme vraag, maar ik vraag me af hoe ze kunnen weten dat de lichamen/stoffelijke resten die nu naar Nederland gebracht zijn ook daadwerkelijk van Nederlanders zijn? Want ik begreep dat de identificatie nog moet plaatsvinden en dat dat soms weken of maanden kan duren. Of is er in zoverre al wel onderzoek gedaan dat ze hebben kunnen vaststellen dat de lichamen die ze naar Nederland gebracht hebben ook daadwerkelijk onze landgenoten zijn?
heidy_wilco schreef:Nee, maar dat kwam omdat Nederland het geluk had dat ze niet "in de weg stonden" en dat Nederland best belangrijk was omdat ze allerlei belangrijke producten aan Duitsland leverden.
Radionx schreef:heidy_wilco schreef:Nee, maar dat kwam omdat Nederland het geluk had dat ze niet "in de weg stonden" en dat Nederland best belangrijk was omdat ze allerlei belangrijke producten aan Duitsland leverden.
Klopt helemaal. Fokker is hier groot door geworden en na de oorlog hebben we asiel verleend aan de Duitse Keizer. In de 2de WW hadden we dat geluk niet en nu ook niet meer gezien de vast gelegde banden zoals in de NATO.
Aranel schreef:Interessant topic. Ik denk niet dat het tot een wereldoorlog zal komen maar ik ben toch wel bang door alles wat er gebeurt..
Cyella schreef:http://zapruder.nl/portal/artikel/woede ... fabels/rss
Conclusie: politiek spel, en dat zal het waarschijnlijk ook blijven.
Cyella schreef:http://zapruder.nl/portal/artikel/woede ... fabels/rss
Conclusie: politiek spel, en dat zal het waarschijnlijk ook blijven.
Citaat:Our first objective is to prevent the re-emergence of a new rival, either on the territory of the former Soviet Union or elsewhere, that poses a threat on the order of that posed formerly by the Soviet Union. This is a dominant consideration underlying the new regional defense strategy and requires that we endeavor to prevent any hostile power from dominating a region whose resources would, under consolidated control, be sufficient to generate global power.
Citaat:On July 24 Dempsey told the Aspen Security Forum
<knip>
Here are Dempsey’s words: “You’ve got a Russian government that has made a conscious decision to use its military force inside another sovereign nation to achieve its objectives. It’s the first time since 1939 or so that that’s been the case. They clearly are on a path to assert themselves differently not just in Eastern Europe, but Europe in the main, and towards the United States.”
Washington’s view that the world is its oyster is so ingrained that neither Dempsey nor his upper echelon audience at the Aspen Forum noticed the absurdity of his statement. Washington and the brainwashed US population take if for granted that the “exceptional, indispensable nation” is not limited in its actions by the sovereignty of other countries.
Washington takes for granted that US law prevails in other countries over the countries’ own laws–just ask France or Switzerland, that Washington can tell foreign financial institutions and corporations with whom they can do business and with whom they cannot–just ask every country and company prevented from doing business with Iran, that Washington can invade any country whose leader Washington can demonize and overthrow–just ask Iraq, Honduras, Libya, Serbia, and so forth, and that Washington can conduct military operations against peoples in foreign countries, such as Pakistan and Yemen, with which Washington is not at war.
All of this is possible, because Washington has claimed the title from Israel of being “God’s Chosen People.” Of course, Israel’s loss of the title has not stopped Israel from acting the same way.
maximee schreef:Na aanleiding van je post moest ik gelijk denken aan dit artikel @tamary
http://nieuwsuur.nl/onderwerp/627423-g7 ... de-g8.html