Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mi_Esperanza schreef:Maar 'allochtonen' met een Nederlands paspoort, zijn ook gewoon NEDERLANDER.
Ik vind dat het klaar moet zijn met dat onderscheid maken.
Heb je gister op BNN 'het grote racisme experiment' gekeken?
Dat is een echte eyeopener..
Bizzybijtje schreef:Er staat levenslang, 30 jaar of een geldboete van de vijfde categorie op moord. Dus niet 9 jaar. Dat bedoel ik dus. Dat is een beetje de insteek van de PVV en degenen die er op stemmen. Daarnaast geef je in je post helemaal geen manieren HOE het gedaan kan worden. Typisch dus
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Er staat levenslang, 30 jaar of een geldboete van de vijfde categorie op moord. Dus niet 9 jaar. Dat bedoel ik dus. Dat is een beetje de insteek van de PVV en degenen die er op stemmen. Daarnaast geef je in je post helemaal geen manieren HOE het gedaan kan worden. Typisch dus
als ik het je precies kon vertellen had ik mijzelf wel verkiesbaar gesteld he
Of ben jij zo een verschrikkelijk goed persoon met goede argumenten die weet hoe je de problematiek hier op kan lossen? Zoja stap dan eens naar voren en stel je verkiesbaar
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, en daarom zit ik ook niet bij de overheid. De PVV zit er wel maar die hebben net zo veel verstand van de problematiek als de gemiddelde PVV-stemmer.
ik stel jou verkiesbaar voor vingertje wijzen
Amandavd schreef:Bizzybijtje,jij en Wilders hebben een ding gemeen en dat is het over een kam scheren van een bepaalde groep. Dus fie misplaatste arrogantie trap ik niet in.
Mi_Esperanza schreef:Dit betekent dus dat jullie het eens zijn met het feit dat hij mensen over een kam scheert?
Hebben jullie dit clipje al voorbij zien komen:
https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater
Vond ik zelf een heel mooi iets:)
Frederieke_ schreef:Wilders is een populist die precies weet wat iedereen wil horen, hij roept héel hard, krijgt hij zijn zin niet roept hij nóg harder.
Beetje flauw, ik weet het. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik vind het een hele enge gedachten dat hij zoveel aanhangers heeft
[ Afbeelding ]
Ojajoh schreef:Mi_Esperanza schreef:Dit betekent dus dat jullie het eens zijn met het feit dat hij mensen over een kam scheert?
Hebben jullie dit clipje al voorbij zien komen:
https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater
Vond ik zelf een heel mooi iets:)
Nee, je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen nu
en dat filmpje…tja leuk gemaakt hoor, hang nu die marokaan het bordje om zijn nek met de tekst: " ik ben een criminele marokaan"
en kijk dan hoe de mensen dan reageren. Overigens de buurt waar dit opgenomen is, is 'mijn buurtje'
Getogen, en weet 100% zeker dat de mensen anders reageren als je bovenstaande zou doen.
Ik ben ook alleen voor uitzetting van het uitschot, niet voor elke marokaan
AmoorM schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar hoe kun jij zien, ruiken, voelen dat dit een criminele marokaan is?
Ik ben ook voor dat ze de criminelen uitzetten, maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik zou me dood schamen als ik jou was.
Ojajoh schreef:AmoorM schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar hoe kun jij zien, ruiken, voelen dat dit een criminele marokaan is?
Ik ben ook voor dat ze de criminelen uitzetten, maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik zou me dood schamen als ik jou was.
misschien moet je beter lezen, dan heb je minder om voor te schamen
ik zeg niet dat die marokaan crimineel is, ik zeg dat de reactie's anders zijn als er een bordje om zijn nek zou hangen met ' ik ben een criminele marokaan'