Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:57

Er staat levenslang, 30 jaar of een geldboete van de vijfde categorie op moord. Dus niet 9 jaar. Dat bedoel ik dus. Dat is een beetje de insteek van de PVV en degenen die er op stemmen. Daarnaast geef je in je post helemaal geen manieren HOE het gedaan kan worden. Typisch dus ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:47

áls die lijst klopt, hoe kun je nou als dier liefhebber op de pvv stemmem ;(

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:59

Mi_Esperanza schreef:
Maar 'allochtonen' met een Nederlands paspoort, zijn ook gewoon NEDERLANDER.
Ik vind dat het klaar moet zijn met dat onderscheid maken.
Heb je gister op BNN 'het grote racisme experiment' gekeken?
Dat is een echte eyeopener..

Zoals mijn vriend. Is Keniaans maar heeft wel sinds 2 jaar Nederlands paspoort.

Dat programma heb ik gister gezien en idd maakt je ogen opender.

Geert Wilders mag van mij echt verbannen worden met zijn belachelijke uitspraken. Sorry maar vindt m net als de Duitsers toen der tijd alleen maar wit in eigen land.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:38

ik ben het eigenlijk volledig met Ojajoh eens! +:)+
de meningen die zij in dit topic geeft sta ik vrijwel volledig achter.

Overigens vind ik het een dom filmpje, zo bewijst hij alleen maar het tegendeel! :n

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:07

Bizzybijtje schreef:
Er staat levenslang, 30 jaar of een geldboete van de vijfde categorie op moord. Dus niet 9 jaar. Dat bedoel ik dus. Dat is een beetje de insteek van de PVV en degenen die er op stemmen. Daarnaast geef je in je post helemaal geen manieren HOE het gedaan kan worden. Typisch dus ;)

als ik het je precies kon vertellen had ik mijzelf wel verkiesbaar gesteld he :Y)

Of ben jij zo een verschrikkelijk goed persoon met goede argumenten die weet hoe je de problematiek hier op kan lossen? Zoja stap dan eens naar voren en stel je verkiesbaar :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:09

Ojajoh schreef:
Bizzybijtje schreef:

als ik het je precies kon vertellen had ik mijzelf wel verkiesbaar gesteld he :Y)

Of ben jij zo een verschrikkelijk goed persoon met goede argumenten die weet hoe je de problematiek hier op kan lossen? Zoja stap dan eens naar voren en stel je verkiesbaar :Y)

Nee, en daarom zit ik ook niet bij de overheid. De PVV zit er wel maar die hebben net zo veel verstand van de problematiek als de gemiddelde PVV-stemmer.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:15

Bizzybijtje schreef:
Nee, en daarom zit ik ook niet bij de overheid. De PVV zit er wel maar die hebben net zo veel verstand van de problematiek als de gemiddelde PVV-stemmer.

ik stel jou verkiesbaar voor vingertje wijzen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:26

Ojajoh schreef:
Bizzybijtje schreef:

ik stel jou verkiesbaar voor vingertje wijzen :Y)

Ik stel jou verkiesbaar voor nutteloze opmerkingen en struisvogelgedrag.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 08:01

Bizzybijtje,jij en Wilders hebben een ding gemeen en dat is het over een kam scheren van een bepaalde groep. Dus fie misplaatste arrogantie trap ik niet in.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 08:11

Amandavd schreef:
Bizzybijtje,jij en Wilders hebben een ding gemeen en dat is het over een kam scheren van een bepaalde groep. Dus fie misplaatste arrogantie trap ik niet in.

ben blij dat ik niet de enige ben die het zo zie. Ik ben met bizzybijtje wel klaar met de discussie, zij (of hij?) en ik gaan het never nooit eens worden met elkaar en op een normale manier niet te praten. Valt ook op dat andere pvv kiezers in dit topic niet zo de aandacht van bizzybijtje krijgen als dat ik dat mag hebben :Y)

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:23

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:26

Mi_Esperanza schreef:
Dit betekent dus dat jullie het eens zijn met het feit dat hij mensen over een kam scheert?
Hebben jullie dit clipje al voorbij zien komen:
https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater

Vond ik zelf een heel mooi iets:)

Nee, je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen nu

en dat filmpje…tja leuk gemaakt hoor, hang nu die marokaan het bordje om zijn nek met de tekst: " ik ben een criminele marokaan"
en kijk dan hoe de mensen dan reageren. Overigens de buurt waar dit opgenomen is, is 'mijn buurtje'
Getogen, en weet 100% zeker dat de mensen anders reageren als je bovenstaande zou doen.
Ik ben ook alleen voor uitzetting van het uitschot, niet voor elke marokaan

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:33

Dat filmpje is idd een mooi.
Van mij mag iedereen blijven behalve mensen zoals Wilders. Die moeten ze naar een onbewoond eiland sturen waar ze hun eigen samenleving hebben.

Die mensen zijn het niet waard om hier te blijven als hun alleen maar Blank willen in nl zijn ze blijven hangen in de middeleeuwen ofzo

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:47

ojajoh: Ik snap dat jij daarvoor bent. Ben ook zeer zeker niet tegen dat feit. Maar het gaat er bij mij vooral om dat hij die mensen over een kam scheert.
Hij had het terug moeten nemen en moeten zeggen: sorry, ik heb het verkeerd geformuleerd, had ik niet mogen doen, ik bedoelde...
Want zoals hij het nu zegt doelt hij op ALLE Marokanen, en dat vind ik verkeerd.
Ik ben heel blij dat dat filmpje er is, en dat hij ze laat inzien dat niet HEEL Nederland tegen ze is.
Vind vooral de reactie van dat oma'tje prachtig. Ik ben soms gewoon beschaamd dat ik Nederlander ben. Maar dit deed me goed.
Verder, het is jouw mening, ik ga daar ook zeer zeker niets aan willen veranderen, maar dit is demijne :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:25

Wilders is een populist die precies weet wat iedereen wil horen, hij roept héel hard, krijgt hij zijn zin niet roept hij nóg harder.

Beetje flauw, ik weet het ;) . Maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik vind het een hele enge gedachten dat hij zoveel aanhangers heeft :=

Afbeelding

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:33

Frederieke_ schreef:
Wilders is een populist die precies weet wat iedereen wil horen, hij roept héel hard, krijgt hij zijn zin niet roept hij nóg harder.

Beetje flauw, ik weet het ;) . Maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik vind het een hele enge gedachten dat hij zoveel aanhangers heeft :=

[ Afbeelding ]

Dus dit

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:35

Als Geert Wilders het doet dan vinden veel allochtonen (en andere mensen) dit heel erg, maar zelf doen ze het net zo hard? Dan ben je toch zelf geen haar beter?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:41

Wat doen mensen net zo hard ??
Ik ben vol tegen Wilders maar wat zou ik dan moeten doen ?

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:47

Wilders maakt harde uitspraken (eigen mening van hem) en dan is het fout en als die jongens in die clip het doen, is het goed? Kom op hè. Waar gaat dit land heen? Het is Nederland!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:36

KirstenAp schreef:
Als Geert Wilders het doet dan vinden veel allochtonen (en andere mensen) dit heel erg, maar zelf doen ze het net zo hard? Dan ben je toch zelf geen haar beter?

inderdaad, andersom discrimineren zij net zo hard
tat's , kaaskoppen ect…zo positief zijn ze niet hoor :n

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:47

Dat tata's be like is een beetje een sartire als je die bedoeld.
Ach dit is een discussie zonder einde. Hij is in de peilingen 5 zetels kwijt en als NL een beetje logisch nadenkt raakt ie er nog meer kwijt;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:00

Ojajoh schreef:
Mi_Esperanza schreef:
Dit betekent dus dat jullie het eens zijn met het feit dat hij mensen over een kam scheert?
Hebben jullie dit clipje al voorbij zien komen:
https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater

Vond ik zelf een heel mooi iets:)

Nee, je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen nu

en dat filmpje…tja leuk gemaakt hoor, hang nu die marokaan het bordje om zijn nek met de tekst: " ik ben een criminele marokaan"
en kijk dan hoe de mensen dan reageren. Overigens de buurt waar dit opgenomen is, is 'mijn buurtje'
Getogen, en weet 100% zeker dat de mensen anders reageren als je bovenstaande zou doen.
Ik ben ook alleen voor uitzetting van het uitschot, niet voor elke marokaan

Ik heb niet alles gelezen, maar hoe kun jij zien, ruiken, voelen dat dit een criminele marokaan is?
Ik ben ook voor dat ze de criminelen uitzetten, maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik zou me dood schamen als ik jou was.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:38

AmoorM schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar hoe kun jij zien, ruiken, voelen dat dit een criminele marokaan is?
Ik ben ook voor dat ze de criminelen uitzetten, maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren.

misschien moet je beter lezen, dan heb je minder om voor te schamen ;)
ik zeg niet dat die marokaan crimineel is, ik zeg dat de reactie's anders zijn als er een bordje om zijn nek zou hangen met ' ik ben een criminele marokaan'

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:41

Ja ik snap dat de reacties dan anders zullen zijn. Maar wilders formuleert het ook niet zo;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:47

Ojajoh schreef:
AmoorM schreef:

misschien moet je beter lezen, dan heb je minder om voor te schamen ;)
ik zeg niet dat die marokaan crimineel is, ik zeg dat de reactie's anders zijn als er een bordje om zijn nek zou hangen met ' ik ben een criminele marokaan'

Maar dat is toch logisch? Zou je dat niet hebben met een Nederlander?

Mijn moeder hoorde vandaag ook weer van een bejaarde:

"Ik vindt wilders geen leuke man, hij zegt de dingen verkeerd, maar hij heeft wel gelijk, er zijn te veel buitenlanders, dan is er straks geen werk voor de NL-ers"

Over dat werk snap ik wel, maar er zijn ook gewoon mensen die een hekel aan buitenlanders hebben, puur omdat het buitenlanders zijn.
Een zin die een vriendin van mij een keer uitsprak:

"Zwarten zijn apen en apen horen hier niet in nederland."

Op dat moment was het grappig bedoeld, maar ik denk dat heel veel mensen die echt zo denken.
Natuurlijk niet met apen, maar wel met dat buitenlanders niet in nederland horen.
Dit vindt ik gewoon afschuwelijk, dat mensen zo kunnen denken.
Dat ze zo niet onderbouwend kunnen zeggen dat ze een hekel aan buitenlanders hebben omdat het buitenlanders zijn.

Wij hebben bij ons in het dorp een shoarma tent en als het mooi weer is zitten die eigenaren altijd buiten (buitenlanders), mijn menig mensen zeggen "Als die mensen buiten zitten fiets ik er met een boog om heen, bah wat eng." Of uitspraken dat je altijd uit moet kijken met die mensen.
Iets wat ik in mijn omgeving vaak hoor.

Ik hoorde laatst ook een uitspraak van geert wilders:
De bejaarde van denhaag kan niet meer over straat omdat er op straat Marokkanen zijn.
Ik snap dat bejaarden bang zijn als Marokkanen dreigend over komen, maar ik denk dat 9/10 mensen al bang zijn als er al een Marokkaan over straat loopt.
En ja, daar hebben de criminele marrokanen voor gezorgd, en die moeten ze aanpakken!

Het lijkt ook als of geert wilders de Nederlanders tegen de buitenlanders op wilt zetten.
Hier door komt er alleen maar wrijving... En worden de NL-ers in een slecht dag licht gezet.