Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:friendly schreef:Ik vraag mij alleen af welk gevolg het heeft als je je helm opdoet. Als het slechts een boete zou zijn (hangt van t bedrag af uiteraard) zou ik m gewoon opdoen. Als je motor nou je enige vervoersmiddel is?
Ik heb ergens gehoord €700 boete. Maar hoe dan ook vind ik het allemaal echt te zot voor woorden.
lifaya schreef:nou dat merken we wel hoor hier aan de randstadin Noordwijk is een legerbasis gevestigd waar ik langs moet om naar paard te gaan. Die basis is er normaal gesproken niet
Apple schreef:Rond Huis ter Duin (Noordwijk) staat nu ook een heel hekwerk. Op de boulevard Noordwijk staat ook een heel hekwerk met een vergelijkbare afzetting met van die zwarte blokken als hier eerder geplaatstDit bij de Hotels van Oranje.
Vlak bij de N206 is een heel legerkampementje geplaatst en in de duinen bij Noordwijk op een parkeerplaats staat een raketinstallatie.
Wij zitten hier al de nodige grappen er over te maken. Van 'is er nog wel geschoold militair personeel om die installatie te bemannen' tot 'het is bijna aandoenlijk, Captain Mannering -achtig'.
Maar goed, flink last zullen we er wel van gaan krijgen. Ik ga maandag van Noordwijk naar Amsterdam. Er heen zal nog wel lukken, maar terug komenTandenborstel maar mee, dan kan ik altijd nog blijven logeren ergens
![]()
nienmoon schreef:lifaya schreef:nou dat merken we wel hoor hier aan de randstadin Noordwijk is een legerbasis gevestigd waar ik langs moet om naar paard te gaan. Die basis is er normaal gesproken niet
Sta jij toevallig op Stal Wassenaar? Daar op de Leeweg is inderdaad een aardige basis gevestigd. Ben ook benieuwd of ik wel naar mijn paard kan.
De N206, enige weg uit Katwijk, wordt afgesloten. Zit in Leiden op de uni, en ben benieuwd of ik daar überhaupt wel ga komen. Hoe je ook gaat, je komt altijd uit op een stuk N206. Weinig keus dan het te proberen, aangezien ik uitgerekend die week midterm week heb en dus volop tentames heb.