Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:05

Als ik mijn helm niet op mag zetten en ik heb als enigste vervoersmiddel een motor, waardoor ik een boete zou krijgen zou ik het toch echt aanvechten. Of ze gaan het maar compenseren dat ik niet naar het werk kan.

Tazzey

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:06

Gelijk heb je!

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:08

Tazzey schreef:
friendly schreef:
Ik vraag mij alleen af welk gevolg het heeft als je je helm opdoet. Als het slechts een boete zou zijn (hangt van t bedrag af uiteraard) zou ik m gewoon opdoen. Als je motor nou je enige vervoersmiddel is?

Ik heb ergens gehoord €700 boete. Maar hoe dan ook vind ik het allemaal echt te zot voor woorden.

Dan zou ik lekker stukje zonder helm gaan, daar is de boete als je hem uberhaupt krijg lager van :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:31

Het is het overwegen waard he? Of je cap. Haha

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:08

jongens niet getreurd, ik hoor net op de radio dat op de lange termijn de Nederlandse economie erop vooruit zal gaan :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:23

Ja natuurlijk! Net als met de Euro :j :roll:

nienmoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:49

lifaya schreef:
nou dat merken we wel hoor hier aan de randstad :) in Noordwijk is een legerbasis gevestigd waar ik langs moet om naar paard te gaan. Die basis is er normaal gesproken niet :')

Sta jij toevallig op Stal Wassenaar? Daar op de Leeweg is inderdaad een aardige basis gevestigd. Ben ook benieuwd of ik wel naar mijn paard kan.

De N206, enige weg uit Katwijk, wordt afgesloten. Zit in Leiden op de uni, en ben benieuwd of ik daar überhaupt wel ga komen. Hoe je ook gaat, je komt altijd uit op een stuk N206. Weinig keus dan het te proberen, aangezien ik uitgerekend die week midterm week heb en dus volop tentames heb.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 15:59

ik sta in noordwijk met mijn paard en daar is nu ineens ook een soort van basis neergezet haha

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:52

Het was vandaag al lastig om bij mijn paarden te komen.....

Ik zal hoe dan naar mijn paarden gaan.
Ze hebben van de week volgens mij al 2x mijn kenteken genoteerd... Ze stopten hier bij mijn auto en noteerden wat.

Ach, ik heb vrij genomen van mijn werk dus die stres heb ik niet...

Al is het natuurlijk belachelijk dat ik 3 vrije dagen kwijt ben omdat ik anders onmogelijk mijn paarden voeren EN naar mijn werk kan die dagen....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:16

Apple schreef:
Rond Huis ter Duin (Noordwijk) staat nu ook een heel hekwerk. Op de boulevard Noordwijk staat ook een heel hekwerk met een vergelijkbare afzetting met van die zwarte blokken als hier eerder geplaatst :-) Dit bij de Hotels van Oranje.

Vlak bij de N206 is een heel legerkampementje geplaatst en in de duinen bij Noordwijk op een parkeerplaats staat een raketinstallatie.

Wij zitten hier al de nodige grappen er over te maken. Van 'is er nog wel geschoold militair personeel om die installatie te bemannen' tot 'het is bijna aandoenlijk, Captain Mannering -achtig'.

Maar goed, flink last zullen we er wel van gaan krijgen. Ik ga maandag van Noordwijk naar Amsterdam. Er heen zal nog wel lukken, maar terug komen := Tandenborstel maar mee, dan kan ik altijd nog blijven logeren ergens :') :))

ik moet idd langs dat legerkampje gaan morgen als ik naar paard in Noordwijk ga :') altijd leuk. Ik val op uniform <<) :))

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:19

Dan rij je toch gewoon alle kampjes af om te kijken of er iets geschikts tussen zit? :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:20

nienmoon schreef:
lifaya schreef:
nou dat merken we wel hoor hier aan de randstad :) in Noordwijk is een legerbasis gevestigd waar ik langs moet om naar paard te gaan. Die basis is er normaal gesproken niet :')

Sta jij toevallig op Stal Wassenaar? Daar op de Leeweg is inderdaad een aardige basis gevestigd. Ben ook benieuwd of ik wel naar mijn paard kan.

De N206, enige weg uit Katwijk, wordt afgesloten. Zit in Leiden op de uni, en ben benieuwd of ik daar überhaupt wel ga komen. Hoe je ook gaat, je komt altijd uit op een stuk N206. Weinig keus dan het te proberen, aangezien ik uitgerekend die week midterm week heb en dus volop tentames heb.

Ik sta niet op stal wassenaar, een stukje verder bij het duin, stal de Zwaluw, maar moet wel altijd langs de leeweg :j

denk dat dat gaat opvallen en dat ze me dan niet vertrouwen met mijn "ik val op uniformen" :')

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:36

Ik zit momenteel te eten in de kantine op Schiphol. Volgens mij is elke Marechaussee hier aanwezig, druk joh. Ze mogen gratis eten vanwege de 12 uurs diensten die ze lopen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 22:16

klopt! daarom zit ik zielig alleen thuis.... niks aan... de hele week nog...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:07

Nou ik heb de Nachtwacht bekeken hoor :D had echt geen problemen met in en uit Amsterdam komen. De buschauffeur zei wel dat ze vanaf vanmiddag 4 uur aangepaste dienstregeling reden. Maar hoe en wat heeft 'ie niet gezegd.

Moet van de week nog wel een paar keer met de bus eigenlijk... Maar die zal wel veel vertraagd zijn. Misschien wel een uitdaging om dat stuk naar pony te gaan fietsen, is 8,5 km dus dat valt ook wel mee :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:15

Een eettentje vlakbij het Joegoslavië Tribunaal is dus hermetisch afgesloten.
Ik vroeg of de onkosten dan vergoed werden.
Antwoord was nee, je tent is een week hermetisch afgesloten en je hebt dus geen omzet.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:37

Aan de ene kant vind ik dat echt heel rot
maar aan de andere kant zouden wij als belasting betaler voor die kosten opdraaien. Worden al genoeg kosten gemaakt denk ik zo...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:49

Daar heb je wel een punt, maar als dochter van een ondernemer weet ik ook dat een week omzet missen écht wel heel veel geld kost.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:56

Wat is dit allemaal overdreven zeg, alleen omdat de top even langs komt, en waarom mag je geen foto's maken?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:59

Ik vind het belachelijk dat er ondernemers zijn die hier de dupe van worden. De eerste vliegtuigen zijn al overgekomen. Blijkbaar hebben ze hoogtevrees want ze komen en stuk lager over dan ieder ander vliegtuig wat altijd op dezelfde baan land. Ik heb vannacht al twee keer stijf in mijn bed gezeten omdat er weer zo'n poedersuiker overkwam. De ramen in huis trillen er gewoon van.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:26

Hoorde gister ook op de radio dat ze tijdens de lunch alleen door mannen bedient worden zodat bepaalde geloven zich niet ongemakelijk hoefde te voelen door de vrouwen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:46

dravergekkie schreef:
Hoorde gister ook op de radio dat ze tijdens de lunch alleen door mannen bedient worden zodat bepaalde geloven zich niet ongemakelijk hoefde te voelen door de vrouwen...

Dit is toch echt gewoonweg belachelijk. Als je in NL komt, dan pas je je maar even aan die gebruiken aan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:49

Het klinkt misschien raar maar op zich kan ik dat nog wel begrijpen. Je organiseert iets dan kun je ook zorgen dat je het je gasten zo goed mogelijk naar de zin maakt. Het is een internationaal evenement. Wat het nu een typisch Nederlands evenement en waren zij hier op eigen houtje naartoe gekomen dan had het van mij niet gehoeven maar in dit geval vind ik het niet zo'n ramp als ze rekening houden met de cultuur.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:50

Ik ben benieuwd of ik op revalidatie kan komen, ga sowieso op de fiets maar ga meestal onder het viaduct door, hoop dat dat morgen geen problemen geeft

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:52

Ik ga zo vanaf mijn schoonouders naar huis. Normaal is dat 17-19 minuten.

ben benieuwd hoelang we er over gaan doen!