Blue_Eyes schreef:Haider is volgens mij toch echt bij een ongeluk omgekomen... Dus gaat een beetje ver om over hem te zeggen 'we weten hoe dat is afgelopen'
lees jij wel wat ik schrijf?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Maar dat vind ik ook nogal meevallen. Het meisje verdedigt zichzelf tegenover de wervelwind die Wilders heet en die - eerlijk is eerlijk - nou niet echt vriendelijk overkomt voor waar zij voor staat. Ik denk dat 95% van de Bokkers precies hetzelfde zou doen als zij op die manier gepakt zouden worden.
Blue_Eyes schreef:Prima, dat jij dat vindt. Er valt over die dingen best te discussieren. Maar kom op - FITNA?? Anti-Islam stickers? Om maar een paar voorbeeldjes te noemen... En eerlijk is eerlijk - Wilders heeft die film en die stickers toch echt zelf laten maken, daar had de propaganda van de media niets mee te maken. Je kunt met eigen ogen kijken wat daarin allemaal beweerd wordt. Maar dan mag een moslim niet boos worden en zich verdedigen, want dan is ze 'eng fundamentalistisch' en 'heeft ze oogkleppen op'. Ja, is ook zo hoor
Willl65 schreef:Blue_Eyes schreef:Maar dat vind ik ook nogal meevallen. Het meisje verdedigt zichzelf tegenover de wervelwind die Wilders heet en die - eerlijk is eerlijk - nou niet echt vriendelijk overkomt voor waar zij voor staat. Ik denk dat 95% van de Bokkers precies hetzelfde zou doen als zij op die manier gepakt zouden worden.
Als er nu eens GOED geluisterd werd naar wat Wilders zegt en wat minder de propaganda gevolgd wordt dir de media over hem spuien.
Ik vind ook dat de kinderbijslag naar buitenland gestopt moet worden. Het is van de zotte dat we een politieke rel hebben tussen landen als alleen al voorgesteld wordt het bedrag van kinderbijslag aan te passen aan de valuta / levenstandaard van dat land aangepast word? Stoppen per direct!!
Dat huizen in het buitenland gewoon onder de belastingwet valt en dus opgegeven moet worden.
Dat niet alleen de rechten maar ook de plichten gelden.
Blue_Eyes schreef:Waarom doe je het dan? Wat heeft het voor toegevoegde waarde om zoiets in een topic te gooien, als je het er verder toch niet over wilt hebben? Het is immers een discussieforum...
Alexandra_ schreef:Blue_Eyes schreef:Goh, onderbouwde reactie...
Van wie moet ik iets onderbouwen? dit is mijn mening, om wat voor reden dan ook, voel me niet echt verplicht zoiets te melden.
Blue_Eyes schreef:Ik pik er een uit, ik zeg er duidelijk bij: voorbeeldjes. En als je gelezen had, had je geweten dat het mij ging om het feit dat een meisje als Jozefin hier zo hard wordt aangepakt, terwijl ze volgens mij echt niets vreemds zegt. Tuurlijk heeft de PVV zijn goede kanten. Die wegen overigens in mijn optiek nog niet in het minst op tegen de slechte kanten.
lifaya schreef:Van mij mag AL het tuig aangepakt worden. Marokkanen, Turken, Nederlanders, Antillianen, Surinamers, Arubanen, Spanjaarden, Italianen, Polen etc. Ja, het tuig mag aangepakt worden, laat de goede mensen hier niet onder leiden.
Ik woon al mijn hele leven in de randstad, ken genoeg mensen van verschillende achtergronden en het gaat prima. Ik word nooit lastig gevallen ofzo en mochten er eens een paar jongetjes gaan schreeuwen of nafluiten geef ik een dodelijke blik en negeer ik het, werkt prima. Ook genoeg Nederlanders die een potje er van maken als ze flink gezopen hebbenWoon in een studentenstad (Leiden) en ja, dan is het niet vreemd als er weer een groepje dronken loopt te schreeuwen...
Het zijn echt niet alleen Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat het grootste percentage van Marokkaanse afkomst de criminaliteit vertegenwoordigd betekent niet dat alle Marokkanen zo zijn.
Nogmaals, pak het tuig in zijn algemeen aan, ga je niet richten op 1 groep
janderegelaa schreef:lifaya schreef:Van mij mag AL het tuig aangepakt worden. Marokkanen, Turken, Nederlanders, Antillianen, Surinamers, Arubanen, Spanjaarden, Italianen, Polen etc. Ja, het tuig mag aangepakt worden, laat de goede mensen hier niet onder leiden.
Ik woon al mijn hele leven in de randstad, ken genoeg mensen van verschillende achtergronden en het gaat prima. Ik word nooit lastig gevallen ofzo en mochten er eens een paar jongetjes gaan schreeuwen of nafluiten geef ik een dodelijke blik en negeer ik het, werkt prima. Ook genoeg Nederlanders die een potje er van maken als ze flink gezopen hebbenWoon in een studentenstad (Leiden) en ja, dan is het niet vreemd als er weer een groepje dronken loopt te schreeuwen...
Het zijn echt niet alleen Marokkanen die overlast veroorzaken. Dat het grootste percentage van Marokkaanse afkomst de criminaliteit vertegenwoordigd betekent niet dat alle Marokkanen zo zijn.
Nogmaals, pak het tuig in zijn algemeen aan, ga je niet richten op 1 groep
Misschien moet de Marokkaanse gemeenschap hun eigen criminele uitschot eens aan gaan pakken dat zou ze een hoop credits geven.
Alexandra_ schreef:Joh, er zullen best wel goede 'marokkanen' zijn maar indd wat janderegelaa zegt, de goede lijden onder de kwade. waar is 'ons' nederland? zie je in Marokko een kerk? of een synagoge? nee want die bombarderen ze dan plat. Hier zijn de autotochtonen ongeveer de baas.. een speciale zorgverzekering, en een uitkering als je terug gaat naar je eigen land? was ik maar een marokkaan !