Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:MyHorseGirl schreef:Moest trouwens wel gelijk denken aan dat ongeluk met dat vliegtuig waar dat jongetje de enige overlevende was. Dat was toen ook zo'n wonder, want iedereen was echt morsdood..
Jij bedoelt waarschijnlijk dat vliegtuig uit Libie. Dat jongetje was 9 negen jaar. Er zijn echter meerdere vliegtuigongelukken geweest waarbij er maar 1 overlevende was.
Als het vliegtuig omgekeerd/gekaapt was dan zou je toch wel verwachten na drie dagen wat gehoord te hebben? Op deze manier wordt je als nabestaande/naaste familie wel erg wanhopig en gek van het wachten. Zeker als je bereik heb krijg je toch een sprankje hoop dat ze misschien nog leven. Verschrikkelijk!
Splash_ schreef:N0a schreef:Die enorme vlekken olie zijn niet van het vliegtuig. Echt bizar.. Waar kan zo'n vliegtuig nou zijn.
Waar heb je dat vandaan? Staat nog niks over op cnn.....
Nu.nl schreef:Volgens de Vietnamese luchtvaartautoriteiten werd er gezocht op ongeveer 140 kilometer ten zuidwesten van het Vietnamese eiland Tho Chu. Op 150 kilometer van Tho Chu zijn zaterdag olievlekken gezien. Deze bleken echter afkomstig van een schip.
sylva schreef:Wat ik me dan afvraag over die mobieltjes is of nou echt niemand de tijd heeft gehad om zijn mobieltje aan te zetten en een geliefde/familielid/dierbaar persoon te bellen, appen of smsen van al die ruim 200 mensen aan boord. Bij 9/11 was dat ook het geval, dat mensen contact kregen met familie en voicemails inspraken. Dat is toch raar, gezien het groot aantal foto's op mijn Facebook altijd van mensen die foto's maken in het vliegtuig op weg naar vakantie e.d. met een telefoon die gewoon aan is. Wat is er gebeurd dat zelfs daar geen tijd voor is geweest denk ik dan...
Nickyyyy schreef:sylva schreef:Wat ik me dan afvraag over die mobieltjes is of nou echt niemand de tijd heeft gehad om zijn mobieltje aan te zetten en een geliefde/familielid/dierbaar persoon te bellen, appen of smsen van al die ruim 200 mensen aan boord. Bij 9/11 was dat ook het geval, dat mensen contact kregen met familie en voicemails inspraken. Dat is toch raar, gezien het groot aantal foto's op mijn Facebook altijd van mensen die foto's maken in het vliegtuig op weg naar vakantie e.d. met een telefoon die gewoon aan is. Wat is er gebeurd dat zelfs daar geen tijd voor is geweest denk ik dan...
Misschien een explosie?
Iris82 schreef:Stel dat er spontaan motorfalen is en dat ding gaat opeens met een noodvaart naar beneden, dan heb je denk ik geen tijd meer om je mobieltje van de vliegtuigstand te halen.
Als er een kaping is dan vliegt het toestel nog gewoon rond natuurlijk.
Iris82 schreef:Stel dat er spontaan motorfalen is en dat ding gaat opeens met een noodvaart naar beneden, dan heb je denk ik geen tijd meer om je mobieltje van de vliegtuigstand te halen.
RoosG schreef:Misschien een rare redenatie, maar als de mobieltjes van inzittenden het nog doen/deden, konden ze die dan niet opsporen met GPS of iets dergelijks? Of heb ik nu te veel CSI gekeken?
Sammie schreef:Iris82 schreef:Stel dat er spontaan motorfalen is en dat ding gaat opeens met een noodvaart naar beneden, dan heb je denk ik geen tijd meer om je mobieltje van de vliegtuigstand te halen.
Vliegtuigstand hoeft alleen tijdens stijgen en landen. Ze vlogen al een tijd in de lucht. Maar idd bij een plotselinge actie denk je niet aan oh even nog iemand bellen. Bij explosie al helemaal niet meer..