Michael schumacher in coma na ski-ongeluk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Michael schumacher in coma na ski-ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 23:51

Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen tieneke, dus misschien slaat deze reactie nergens op :+
Maar dat is nu bijna 20 jaar geleden. Sindsdien is er echt heel veel verandert in de f1. Het is allemaal zoveel meer veilig geworden en de hoeveelheid crashes is echt afgenomen...

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:52

Roland Ratzenberger is toen in de vrije training verongelukt en Barricello heeft bij een crash zijn tong ingeslikt en was bijna gestikt. :)

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:54

secricible schreef:
Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen tieneke, dus misschien slaat deze reactie nergens op :+
Maar dat is nu bijna 20 jaar geleden. Sindsdien is er echt heel veel verandert in de f1. Het is allemaal zoveel meer veilig geworden en de hoeveelheid crashes is echt afgenomen...

De sport wordt er ook niet leuker op. Niet meer tanken, verplichte banden, V6 motoren, Hans (hoewel hans zeker een goed punt is)... Straks kunnen we met onze Corrado V6 ook meedoen... :+ Het laatste ernstige ongeluk was volgens mij dat van Kubica (3 jaar geleden?) Daarnaast natuurlijk Massa met die veerpoot en Ralf bewusteloos in Indianapolis.
Laatst bijgewerkt door Cerera op 03-01-14 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:54

Ooit een docu van gezien, lopen de rillingen van over je rug !

Schumi jarig vandaag, hopen dat hij die volgend jaar wel kan vieren !!!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:55

Ik ben het er wel mee eens dat ik het toch minder leuk vind dan een paar jaar geleden.
Op één of andere manier zat er toen toch wel wat meer spanning in de wedstrijden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:00

secricible schreef:

LeenC schreef over de veiligheid, ik meen er niks tegenin te brengen, het deed me gewoon denken aan die fatale crash van Senna.

Edit: heb nu een filmpje van Zanardi voor me, dat ziet er nog slechter uit, al is hij er wel levend uitgekomen...

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:02

kiki1976 schreef:
Ik ben het er wel mee eens dat ik het toch minder leuk vind dan een paar jaar geleden.
Op één of andere manier zat er toen toch wel wat meer spanning in de wedstrijden.

Er liep hier op bokt toen een F1 poll, daarin moest je aangeven wat jij dacht dat het aantal finishers was. Meestal was dat rond de 16. Nu heb je geluk als er 1 uitvaller per race is :') Het is ook waardeloos dat het niet meer op nederlandse zenders wordt uitgezonden. Sport1 ervoor aanschaffen doe ik niet, dus dat wordt duitse rtl :P Alleen is het commentaar daar alleen maar het ophemelen van de duitse coureurs...

@ Mondy:
Docu over de crash van Rodger Williamson op Zandvoort. Hij raakt de muur, auto vliegt in brand en hij kan er niet uit. Een andere coureur probeerd hem te helpen, maar wordt door marshalls op afstand gehouden, omdat zij denken dat het zijn auto is die hij probeert te redden. Ze hebben niet door dat Williamson nog in de auto zit.
http://www.youtube.com/watch?v=5iIlL1WdjFg

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:06

Die had ik ook gezien ja cerera :j

De f1 is inderdaad een stuk saaier geworden. Maar aan de andere kant ben ik blij dat dit soort dingen niet snel meer zullen gebeuren. Die crash met ralf toen vond ik al vreselijk toen het zo ontzettend lang stil bleef.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:10

Ok, dat van Williamson is echt om te huilen. Echt.

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:31

Dat heb ik de eerste keer ook gedaan tineke. Weet niet of de link die ik plaatste die met nederlands commentaar was? Maar dat is echt vreselijk om te horen, vooral als er iemand binnenkomt om te vertellen dat Williamson dood is...

@ Mondy: En om dan dan weer terug te komen op Schumacher. Toen met die crash van Ralf, dat Michael door moest rijden, om zijn bewusteloze broer heen elke ronde maar weer, dat lijkt me ook verschrikkelijk...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:38

Ja mijn man kijkt ook verplicht op de buitenlandse zenders. Ga er ook geen duur abo voor afsluiten hoor :n
Maar voorheen zat er meer spanning in, maakte de tactiek ook nog echt uit.

En MS iedereen te kakke zette met 2 extra pitstops en nog won. In die was het echt genieten en in spanning zitten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:45

FNews schreef:
Nikass schreef:
Er zijn veeeel meer mensen die paardrijden. Daarvoor hoef je nergens geregistreerd te zijn.

Ik hoop op goed nieuws voor MS. Hoorde er vandaag niets over in het nieuws, maar zapte net iets laat in. Iemand bekend met de laatste svz?

ik zei ook dat er meer mensen paardrijden maar om dat op bokt te zetten moet je daar natuurlijk een bron voor hebben :roll:

Zo gek is dat toch niet? Je kunt zoveel roepen, maar kun je het ook onderbouwen? Ik kan ook roepen dat aardbeien paars zijn, neem je dat dan ook klakkeloos aan? Jaarlijks gaan er ook ontzettend veel mensen skiën, daar hoef je ook niet geregistreerd voor te zijn. Dus ik durf het niet hard te maken dat er meer mensen paardrijden dan skiën zonder dat na gegaan te zijn. Zal mijn journalistieke achtergrond wel zijn.

On: Wat een banketstaaf plek zeg. Probeer je iemand te helpen en krijg je dit. Hopelijk zetten ze het toch beter af om dit in de toekomst te voorkomen. Al kan ik me verder wel in het verhaal van LeenC vinden.

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:48

In de eerste plaats ben ik Button-fan, maar als die uitviel, was ik voor Schumacher :D

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:51

FNews schreef:
onpaard schreef:
Las net dat hij de dochter van een vriend wilde helpen nadat zij gevallen was. Daarom begaf hij zich buiten de piste. Echt triest. Ik ben nooit een schumacher fan geweest maar heb wel jaren lang met plezier gekeken naar de gevechten tussen Mclaren en Ferrari. Hopelijk krijgt hij een mooi cadeau morgen, een goede gezondheid.

waar heb je dat gelezen?

http://www.elsevier.nl/Sport/nieuws/201 ... -1437561W/

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 00:55

Wij kijken ook steeds minder, de spanning is inderdaad een heel stuk er vanaf tegewoordig...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 01:15

De helm die Michael Schumacher droeg tijdens zijn ski-ongeluk is in beslag genomen door de politie. Dat meldt het Franse persbureau AFP vrijdag.

In de helm zat wellicht een camera. De politie hoopt met behulp daarvan meer duidelijkheid te krijgen over het ongeluk.

De politie zou verder de veertienjarige zoon Mickvan de zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1 hebben ondervraagd.

Hij zou in de buurt zijn geweest op het moment dat zijn vader zwaar ten val kwam op de piste van Méribel in de Franse Alpen.

Schumacher klapte met zijn hoofd op een rots, waarbij zijn helm werd verbrijzeld door de klap. Hij wordt nog altijd in een kunstmatig coma gehouden. De toestand van de Duitser is stabiel maar nog steeds zorgelijk.

Vrijdag kwamen honderden fans hun steun betuigen bij het ziekenhuis vanwege de 45e verjaardag van 'Schumi'.

Bron nu.nl

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 10:52

Ik hoop alleen dat ze die beelden, als ze er zijn, niet vrij geven.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 12:27

Dat is niet gebruikelijk(en zelfs verboden naar wat ik weet) bij bewijsmateriaal. Het gaat niet om een filmpje van een getuige die dat zelf kan uploaden.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:18

Ik las net op nu.nl dat het ongeluk per ongeluk gefilmd is door een omstander die de beelden aan de politie wil geven. Op die beelden zou te zien zijn dat hij noet met een rotgang naar beneden kwam.
We gaan het zien wat er uit komt...

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:09

Cerera schreef:
secricible schreef:

De sport wordt er ook niet leuker op. Niet meer tanken, verplichte banden, V6 motoren, Hans (hoewel hans zeker een goed punt is)... Straks kunnen we met onze Corrado V6 ook meedoen... :+ Het laatste ernstige ongeluk was volgens mij dat van Kubica (3 jaar geleden?) Daarnaast natuurlijk Massa met die veerpoot en Ralf bewusteloos in Indianapolis.

Argh, van Ralf bewustenloos in Idianapolis krijg ik nog steeds de rillingen. Wat duurde het lang voordat er iemand bij kwam.. misschien viel dat achteraf gezien mee maar op zo'n moment is elke seconde te lang.. en dan Schumi telkens er langs inderdaad..en je zag hem kijken en roepen over de radio.. -O- jakkes.

Over de huidige F1 kan ik weinig zeggen.. ik kijk het amper nu met alle nieuwe regeltjes. De spanning is er wel vanaf. Aan de ene kant ook weer goed dat het nu 'veiliger' is.

Die crash van Williamson was ook zo vreselijk.

Afin, ik hoop dat Schumacher er weer bovenop komt. Ik hou elke dag het nieuws nauwlettend in de gaten.

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:00

Dames, LET OP!

Citaat:
Let op!

Er wordt een nep-video verspreid via Facebook en Twitter. Het gaat om een video van het ski-ongeluk van Michael Schumacher. Het filmpje bevat echter een virus, dat gebruikt wordt om je bankrekening leeg te halen: http://bit.ly/meerschumacher

Dit stond op TROS Radar!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:01

Niet alleen op Tros radar hoor ;) Het is dus een trojaner, en meer info vind je wel via google.

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:02

Ow haha, ik zie het nu net daar op de FB ;)

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 01:32

Blijft wel erg lang stil......

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 09:09

Vind ik ook, is dat nu een goed of slecht teken?