Maar dat is nu bijna 20 jaar geleden. Sindsdien is er echt heel veel verandert in de f1. Het is allemaal zoveel meer veilig geworden en de hoeveelheid crashes is echt afgenomen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen tieneke, dus misschien slaat deze reactie nergens op![]()
Maar dat is nu bijna 20 jaar geleden. Sindsdien is er echt heel veel verandert in de f1. Het is allemaal zoveel meer veilig geworden en de hoeveelheid crashes is echt afgenomen...
secricible schreef:Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen tieneke, dus misschien slaat deze reactie nergens op![]()
kiki1976 schreef:Ik ben het er wel mee eens dat ik het toch minder leuk vind dan een paar jaar geleden.
Op één of andere manier zat er toen toch wel wat meer spanning in de wedstrijden.
FNews schreef:Nikass schreef:Er zijn veeeel meer mensen die paardrijden. Daarvoor hoef je nergens geregistreerd te zijn.
Ik hoop op goed nieuws voor MS. Hoorde er vandaag niets over in het nieuws, maar zapte net iets laat in. Iemand bekend met de laatste svz?
ik zei ook dat er meer mensen paardrijden maar om dat op bokt te zetten moet je daar natuurlijk een bron voor hebben
FNews schreef:onpaard schreef:Las net dat hij de dochter van een vriend wilde helpen nadat zij gevallen was. Daarom begaf hij zich buiten de piste. Echt triest. Ik ben nooit een schumacher fan geweest maar heb wel jaren lang met plezier gekeken naar de gevechten tussen Mclaren en Ferrari. Hopelijk krijgt hij een mooi cadeau morgen, een goede gezondheid.
waar heb je dat gelezen?
Cerera schreef:secricible schreef:Weet niet precies wat je bedoelt te zeggen tieneke, dus misschien slaat deze reactie nergens op![]()
De sport wordt er ook niet leuker op. Niet meer tanken, verplichte banden, V6 motoren, Hans (hoewel hans zeker een goed punt is)... Straks kunnen we met onze Corrado V6 ook meedoen...Het laatste ernstige ongeluk was volgens mij dat van Kubica (3 jaar geleden?) Daarnaast natuurlijk Massa met die veerpoot en Ralf bewusteloos in Indianapolis.
Citaat:Let op!
Er wordt een nep-video verspreid via Facebook en Twitter. Het gaat om een video van het ski-ongeluk van Michael Schumacher. Het filmpje bevat echter een virus, dat gebruikt wordt om je bankrekening leeg te halen: http://bit.ly/meerschumacher