Zet 't voor mezelf, vind 't alleen zo bijzonder hoe negetief anderen erover kunnen zijn en woorden kunnen gebruiken waarvan ze niets eens de exacte betekenis weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poess91 schreef:Maar even serieus
a·so·ci·aal, a·so·ci·aal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
zonder sociaal besef: zich asociaal gedragen zonder rekening te houden met anderen.
Hoezo kan een tattoo dan asociaal staan? Je zet toch geen tattoo voor een ander? sowieso niet?
Poess91 schreef:Oh mij maakt 't ook geen hol uit wat andere ervan vinden
Zet 't voor mezelf, vind 't alleen zo bijzonder hoe negetief anderen erover kunnen zijn en woorden kunnen gebruiken waarvan ze niets eens de exacte betekenis weten.
Mavelle schreef:Poess91 schreef:Oh mij maakt 't ook geen hol uit wat andere ervan vinden
Weet jij dan zelf wel wat het exact betekend? Het heeft immers twee betekenissen, terwijl jij er maar 1 quote.
Sok schreef:Iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt, laten we niet gaan zitten emmeren over een woordje. Als je het niet kunt hebben dat mensen dat vinden of negatief zijn, lekker langs je heen laten gaan.
Poess91 schreef:[ Afbeelding ]
Bhriseis schreef:Ik zou normaliter volgend jaar in een sector werken waar tattoos niet heel erg geapprecieerd worden, en waar je in nette business-pakjes moet.
suikermeisje schreef:Bij sommige mensen ziet het er nogal dom uit, kennis van mij heeft een garnaal (of ander zee-beest) + haar geboortedatum op haar pols gezet... 'Waarom' vraag ik me dan af..
Bhriseis schreef:Zo had ik het nog niet bekeken, dat als je oud bent, de tattoo een leuke herinnering vormt.
Sorry als het antwoord al gegeven is, maar:
Hoe denken de mensen met tattoo over hun tattoo in combinatie met een bepaalde functie? Ik zou normaliter volgend jaar in een sector werken waar tattoos niet heel erg geapprecieerd worden, en waar je in nette business-pakjes moet. Daarom heb ik ook mijn piercing uitgedaan (wat was ik dol op mijn neusring). Maar hoe zien jullie dat? Mocht ik een tattoo willen, dan zou ik ze ofwel op mijn voet zetten, ofwel op mijn schouder, en ze zouden liefst enigszins groot zijn en zichtbaar (want daarom zou ik overwegen om één te nemen). Echter ben ik er steevast van overtuigd dat ze allesbehalve geapprecieerd zouden worden op een zakendiner of op kantoor; en dan zou ik het zonde vinden om 1. zo lang te studeren en 2. uiteindelijk minder job-kansen te krijgen omdat ik mijn lijf wilde versieren.
(typo)
suikermeisje schreef:Ohh een kennis van mij heeft een Leeuw icm zijn geboortedatum, en hij is bijna jarig. Wat raaarr!??Ik vind het iets uitstralen wat alles behalve netjes staat, al verschilt het per tattoo
Bij sommige mensen ziet het er nogal dom uit, kennis van mij heeft een garnaal (of ander zee-beest) + haar geboortedatum op haar pols gezet... 'Waarom' vraag ik me dan af..
Ayasha: oke, dan heb ik je verkeerd begrepen. Want nu zeg je dat je het niet erg vindt dat iemand het vraagt, als er maar niet door gevraagd wordt, en dat kan ik wel begrijpen. Want als mensen dingen zien is het toch logisch dat ze ernaar vragen? En nee, je hoeft niet het hele verhaal te vertellen, maar blijkbaar geef je dus ook gewoon antwoord dat het persoonlijk is.
Ik heb dan niks gezegd
suikermeisje schreef:Poess91 schreef:Maar even serieus
a·so·ci·aal, a·so·ci·aal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
zonder sociaal besef: zich asociaal gedragen zonder rekening te houden met anderen.
Hoezo kan een tattoo dan asociaal staan? Je zet toch geen tattoo voor een ander? sowieso niet?
Ik vind het iets uitstralen wat alles behalve netjes staat, al verschilt het per tattoo
Bij sommige mensen ziet het er nogal dom uit, kennis van mij heeft een garnaal (of ander zee-beest) + haar geboortedatum op haar pols gezet... 'Waarom' vraag ik me dan af..
Ayasha: oke, dan heb ik je verkeerd begrepen. Want nu zeg je dat je het niet erg vindt dat iemand het vraagt, als er maar niet door gevraagd wordt, en dat kan ik wel begrijpen. Want als mensen dingen zien is het toch logisch dat ze ernaar vragen? En nee, je hoeft niet het hele verhaal te vertellen, maar blijkbaar geef je dus ook gewoon antwoord dat het persoonlijk is.
Ik heb dan niks gezegd
saskiakefie schreef:Tuttebel schreef:Ik moet zelfs bij mijn bijbaantje in de schoonmaak mijn klavertje 4 op mijn pols afdekken. stukje tape erover klaar..
Serieus??Dat vind ik best wel raar maar ook overdreven, beetje vrijheid moet kunnen in Nederland er staat geen grof woord ofzo..