Winged schreef:maikeltje schreef:En wat nu als je net verhuis bent naar een ander land en je potje nog niet bij elkaar hebt voor je overlijden en je verdrinkt onverhoopt? Wie moet dan de kosten dragen?
Dat zal dus niet gebeuren omdat ik mijn financiën eerst zeker wil hebben voordat ik zo'n stap neem.
Verder Rowdine; ik ben 24. Heb zelf een periode in het buitenland gewoond wegens studie, was goed verzekerd - ook voor evt sterfgevallen. Verder lijkt het mij overbodig om op mijn persoontje in te zoomen. Ik heb mijn standpunt, jij de jouwe: Prima toch? We doen er elkaar volgens mij geen kwaad mee.
Ik ken een echtpaar dat een bedrijf startte met nog een persoon, uiteindelijk heeft die mede eigenaar hen een loer gedraaid en gingen ze failliet, huis kwijt, alles was weg. Hun kinderen waren gelukkig al oud genoeg om voor zichzelf te zorgen. Kinderen kosten zoals je wel weet erg veel geld. Je weet niet wat de toekomst brengt, je hebt dat voor een deel zelf in de hand maar echt niet voor de volle 100%. En dan denk je misschien dat overkomt mij niet, maar er lopen vreselijk sluwe mensen rond die jij ook zou kunnen treffen.