Hond van filmende ramptoerist doodgeschoten door politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:35

xSlvna schreef:
cp112 schreef:
Kom op, t'is een hond hoor.

Voel jij je zo veel beter dan dieren dat je kan zeggen " Het is een hond hoor "? Jij bent dus al helemaal mijn bloedgroep niet.

Ja :j
Bij mij gaat een mens nog altijd voor een dier. En als ik ergens de schurft aan heb is dat vermenselijken van dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:37

xSlvna schreef:
Is het zo moeilijk om te lezen 'als het om de concentratie' gaat? Je word erop getraind, en bent dan afgeleid als iemand 50 meter achter je muziek op heeft staan? Sorry hoor :')

Als agent wordt je erop getraind om de omgeving in de gaten te houden en je niet te focussen op een ding. Als iemand ineens op je rug springt of er komt ineens een hond op je af gestormd dan zou het nogal raar zijn dat je als agent gefocussed blijft op de mensen waarvoor hij daar in eerste instantie was.
Daarom verstoor je onnodig het politieonderzoek en moet de agent ineens ook zijn aandacht aan jou schenken.
Bij paardrijden is er 0 gevaar in het spel, in ieder geval niet in die mate als in de straten van Amerika. Dus ik kan prima lezen, maar je maakt gewoon een stomme vergelijking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:38

cp112 schreef:
xSlvna schreef:

Voel jij je zo veel beter dan dieren dat je kan zeggen " Het is een hond hoor "? Jij bent dus al helemaal mijn bloedgroep niet.

Ja :j
Bij mij gaat een mens nog altijd voor een dier. En als ik ergens de schurft aan heb is dat vermenselijken van dieren.

Dit is dweilen met de kraan open hoor. Als je een jaar of 16 bent, en dierenliefhebber dan begrijp je dat niet.
Maar ik ben het wel met je eens ;)

cp112

Re: Hond van filmende ramptoerist doodgeschoten door politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:39

Welkom in de grote boze wereld :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:47

Dus nu ben ik een dierenvriend omdat ik het egoïstisch vind om onze soort vér boven dieren te zetten? Sorry wat? :')
Dat maken jullie er zelf van, ik ben blij als de hond die nu door de kamer wandelt eindelijk eens hemelen is, dat ik daar alvast géén last meer van heb, maar de manier van gaat me tever bij een onschuldig dier.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:50

Oké nu zal ik bokt wel over me heen krijgen maar ik ben GEEN hondenkenner, als een blaffende grote hond op me af komt word ik ook angstig. Goed de hond neemt wel afstand maar komt weer dichterbij, je probeert hem te pakken en hij hapt. Iemand die honden niet gewoon is zal het niet als happen zien, maar als aanvallen. Ik snap de reactie van de agent heel goed, een hond die alleen maar hapt is mijn ogen ook lichtelijk agressief en ik zou met happen ook bang zijn op daadwerkelijk bijten.

Wel heb ik zoiets van, had er een laatste kogel in geknald om het beestje uit zijn lijden te verlossen toen het lag te creperen op de grond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:54

xSlvna schreef:
Dus nu ben ik een dierenvriend omdat ik het egoïstisch vind om onze soort vér boven dieren te zetten? Sorry wat? :')
Dat maken jullie er zelf van, ik ben blij als de hond die nu door de kamer wandelt eindelijk eens hemelen is, dat ik daar alvast géén last meer van heb, maar de manier van gaat me tever bij een onschuldig dier.

Ik snap totaal niet wat je zegt?
Luister, ik neem aan dat iedereen op dit forum dierenvriend is, incl ikzelf. Maar in een mensenleven (wat je over een jaar of 4/5 wel zal begrijpen), is het leven van een hond niet het belangrijkst. De veiligheid van de agent wel!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:31

Lisa_H schreef:
Oké nu zal ik bokt wel over me heen krijgen maar ik ben GEEN hondenkenner, als een blaffende grote hond op me af komt word ik ook angstig. Goed de hond neemt wel afstand maar komt weer dichterbij, je probeert hem te pakken en hij hapt. Iemand die honden niet gewoon is zal het niet als happen zien, maar als aanvallen. Ik snap de reactie van de agent heel goed, een hond die alleen maar hapt is mijn ogen ook lichtelijk agressief en ik zou met happen ook bang zijn op daadwerkelijk bijten.

Wel heb ik zoiets van, had er een laatste kogel in geknald om het beestje uit zijn lijden te verlossen toen het lag te creperen op de grond.

Wat jullie als creperen zien was hoogstwaarschijnlijk stuiptrekken, dan is hij al dood

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:36

lisa_pluisje : stuiptrekken? Die hond probeert nog recht te komen ...

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:58

Ik vind het belachelijk. Heb er geen woorden voor. Je schiet niet zomaar een hond dood.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 01:20

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:51

Lisa_H schreef:

Ik neem aan dat agenten in hun opleiding wel leren om te gaan met Honden....ze hadden hem wel even uit zijn lijden mogen verlossen ja. Heel sneu dit. Ga het filmpje niet kijken zie het zo al voor me helaas.

Eigenaar van de hond vindt ik echt stupid, ramptoerist.