Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:Lees wat je lezen wilt? Heb mij nergens negatief uitgelaten over de hulporganisaties? Heb mij enkelt in de familie etc proberen te verplaatsen dat dit als verloren uren kan voelen..niks ten nadele van wie dan ook?
Ga hier dan in dit topic niet over verder discussieren..
_Cowgirl schreef:Amy77 schreef:Nou zo bedoel ik het exact..niet elke dag, elk uur zal te lang zijn..vandaar de verloren uren..de machteloosheid, brr.
Hmm, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik denk echt dat zowel de mariniers en de politie hun uiterste best aan het doen zijn deze jongetjes te vinden, dus om nou zo 'negatief' over hen te praten vind ik niet bepaald nodig. Het zoeken gaat niet doordat het te donker is en het bos te dichtbevolkt om goed te kunnen zoeken, dat staat duidelijk in het bericht waarvan ik de link in mijn reactie heb gezet. Als de politie en mariniers gewoonweg geen zin hadden om te zoeken waren ze al veel eerder gestopt, zij kunnen nu gewoon niet meer doen dan morgenochtend vroeg weer verder gaan zoeken en hopelijk dan wel met resultaat.
kiki1976 schreef:Er worden best veel tegenstrijdigheden geschreven in de media.
Bij het ene bericht is het schoentje niet van het kindje en bij de andere weer wel.
Bij de ene zaten de kinderen niet in de auto bij het tankstation en bij de andere wel.
Ook word er nu beweerd dat de kinderen onder jeugdzorg vallen (wel is waar vrijwillig?) http://www.telegraaf.nl/binnenland/2154 ... 2art%22%7D
hanny_jelke schreef:een hoop ouders schakelen tegen woordig jeugtzorg in om de kinderen door een scheiding heen te helpen dit hoeft dus niet negatief te zijn.
Citaat:Over het algemeen plegen ouders zelfmoord nadat ze de kinderen vernmoord hebben omdat ze die niet af willen staan of niet willen dat ze alleen achter blijven.
juleke schreef:Het feit dat de man geacht werd op de kinderen te letten (of samen met hen verdween) 'terwijl' hij zelfmoord pleegde, hoeft niet meteen te betekenen dat hij de kinderen ook iets heeft aangedaan.
[...]
Ik weet dat de situatie nu anders is, maar ik wil alleen maar zeggen dat de zelfmoord van de vader niet noodzakelijk betekent dat hij de kinderen ook wat heeft aangedaan.
Hopelijk vinden ze de kinderen ongedeerd terug!
xSlvna schreef:Citaat:Over het algemeen plegen ouders zelfmoord nadat ze de kinderen vernmoord hebben omdat ze die niet af willen staan of niet willen dat ze alleen achter blijven.
Vaak ook de vaders zo ver ik weet, moeders minder gauw, blijven liever bij de kinderen en dus in leven.
Vind het echt heftig, moet je man/ex maar wezen...