Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Een BV hoef je ook niet samen aan te beginnen.
Een gokverslaving hoeft je partner ook niet van te weten, of van welke schuld dan ook, gebeurd echt heel vaak.
Kan zijn dat je voor een schadevergoeding bij moord niet op hoeft te draaien als partner, ik weet het niet hoor.
Tasserd schreef:http://www.advodirect.com/2011/07/17/huwelijksmoeilijkheden-je-rechten/
Bovenstaand artikel gaat over de schulden bij een huwelijk, helemaal onderaan is terug te vinden dat je als partner niet op draait voor de schadevergoeding als deze het gevolg is van een strafrechtelijk feit.
Ik ben ook erg benieuwd naar wat er morgen nog uit komt
Babootje schreef:Psychologe kan ook niet inschatten of S. tijdens de gesprekken volledig open is geweest.
Overigens vind ik de relatie tussen S en zijn vrouw ook wel vreemd. Ging dus regelmatig 's nachts op pad. Zou zij echt niks hebben gemerkt aan hem?
milou123 schreef:Babootje schreef:Volgens psychologe Feringa kan zijn seksuele frustratie ertoe hebben bijgedragen dat S. op enig moment gedreven werd door louter lust, waarbij het rationeel denken wegviel. Toch is het oordeel dat S. niet lijdt aan een stoornis.
Heeft de psycholoog dat gezegd?
Lekkere psycholoog dan.