phormicola schreef:Ik geloof ook niet dat het zelfmoord was, het verhaal rammelt aan alle kanten.
Vind ik wel meevallen, jezelf vermoorden is ook niet makkelijk hoor.... Dat lukt je echt niet zonder jezelf te verwonden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Nou je hebt toch antwoord op je vraag? Nee er loopt geen moordenaar bij je rond want de jongen heeft zelfmoord gepleegd.
Waarom kan het verhaal wat de politie verteld niet? Heb jij met je neus boven het levenloze lichaam van de jongen gestaan? Ben jij forensisch onderzoeker, patholoog of lijkschouwer?
Dat de ouders iets willen doen aan de uitspraak van de politie, daar kan ik nog wel inkomen. Misschien kan de familie niet goed verkroppen dat hun zoon zelfmoord heeft gepleegd en dus vrijwillig een eind aan zijn leven heeft gemaakt, misschien is zelfmoord wel een taboe in hun ogen, of zijn de speculaties over de geaardheid van die jongen te pijnlijk voor ze. Misschien zijn ze er ook wel echt van overtuigd dat de politie het mis heeft. Maar dit zijn ook allemaal weer speculaties.
Mensen kunnen vreemde dingen doen als ze verdriet hebben.
_Micha_ schreef:Nou je hebt toch antwoord op je vraag? Nee er loopt geen moordenaar bij je rond want de jongen heeft zelfmoord gepleegd.
Waarom kan het verhaal wat de politie verteld niet? Heb jij met je neus boven het levenloze lichaam van de jongen gestaan? Ben jij forensisch onderzoeker, patholoog of lijkschouwer?
Nessah schreef:@goeroe: ja ik vind dat ik moet weten wat er zich heeft afgespeeld ja.. Zonder details, want dat hoeft niemand te weten behalve familie. Maar ik vind dat ik het recht heb om te weten of hier wel of geen moordenaar bij mij voor de deur loopt!
Daarnaast de krant wassenaarders met korrel zout nemen? Waarom? Omdat het de plaatselijke krant is die dit wel groot nieuws vindt en dus ons op de hoogte houdt ipv algemeen dagblad die al lang weer bezig is met het volgende misdrijf etc?
Nogmaals (3e keer) ik woon er tegenover. Het verhaal wat de politie zegt kán gewoon niet. Onmogelijk. Ik wil het onderzoek niet in twijfel trekken, maar ik geloof mijn eigen ogen toch als eerst.
Zelfdoding kan, maar dan moet iemand hem als nog een handje geholpen hebben o.id. Of eerst een vechtpartij en dan zelfdoding.. Iets wat zijn verwondingen verklaard.
Overigens hebben zijn ouders inmiddels een advocaat genomen en gaan in beroep tegen de uitspraak van de politie hierover. Dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje. ( bron: wassenaarders, nu.nl)
Struisvogelpolitiek is niet voor mij weg gelegd merk ik ineens.
Jolliegirl schreef:44Myrthe44 schreef:
Vind ik wel meevallen, jezelf vermoorden is ook niet makkelijk hoor.... Dat lukt je echt niet zonder jezelf te verwonden...
Zeker weten dat dat wel kan....
Michelleex schreef:Het blijft heftig, vanmiddag met m'n pony rondje naar buiten geweest.. en dan kom je langs die plek..
je ziet al die bloemen, kaarsjes, brieven, knuffeltjes en alles liggen..
Je realiseert je hoe dichtbij het toch komt op deze manier..
Hoe doorkijkend het bosje daar is.. hoe kunnen ze dit arme jochie niet gevonden hebben..
Waarom is dit gebeurd zoveel vragen gaan er door je hoofd.
ik blijf nog steeds van mening dat er iets niet klopt en of achter gehouden wordt.
Wat durf ik niet te zeggen, maar naar mijn gevoel luisterend klopt er gewoon iets niet..
ElenaJuna schreef:Michelleex schreef:Het blijft heftig, vanmiddag met m'n pony rondje naar buiten geweest.. en dan kom je langs die plek..
je ziet al die bloemen, kaarsjes, brieven, knuffeltjes en alles liggen..
Je realiseert je hoe dichtbij het toch komt op deze manier..
Hoe doorkijkend het bosje daar is.. hoe kunnen ze dit arme jochie niet gevonden hebben..
Waarom is dit gebeurd zoveel vragen gaan er door je hoofd.
ik blijf nog steeds van mening dat er iets niet klopt en of achter gehouden wordt.
Wat durf ik niet te zeggen, maar naar mijn gevoel luisterend klopt er gewoon iets niet..
Ben er vandaag ook langs gereden met me verzorgpony, gingen even de duinen in en toen reden we er langs. Als je dan dat bos ziet dan weetje gewoon dat er iets niets klopt. Je kan het amper een bos noemen trouwens.
44Myrthe44 schreef:Tuurlijk kan dat.
Maar denk je echt dat een jongen van 13, die kennis heeft? En het in een bos weet toe te passen??
Citaat:- Hij was die middag nog wezen winkelen met zijn moeder en kreeg van haar een Diesel-jack. Daar was hij, volgens zijn nicht, erg blij mee.
- Hij is nog eerst trouw zijn foldertjes gaan lopen, iemand die zelfmoord wil plegen heeft wel betere dingen te doen. - Zijn moeder heeft hem gebeld, nadat hij om 6 uur niet thuis was gekomen. Rond 9 uur s'avonds is zijn telefoon uitgezet. Wie heeft dit gedaan? Als hij na het folderen zelfmoord had gepleegd, had hij dat rond een uur of 5-6 moeten doen want na dat tijdstip ben je meestal wel klaar met folderen. Ingeval van zelfmoord, waar zou hij dan de overige 3 uur zijn geweest? Waarom heeft niemand hem gezien?
- Zijn fiets is op de rand van het bos gevonden. Zijn lichaam is ín het bos gevonden, een dag later. Waarom heeft de politie niet de avond ervoor in het bos gezocht. Dat is toch niet meer dan logisch?
- Zijn lichaam werd begraven, tijdens het onderzoek. Welk onderzoek, denk je dan? Wat voor sectie kun je nog verrichten op een lichaam dat onder de grond ligt?
- Waarom heeft de politie het bos een dag lang vrijgegeven, als het onderzoek nog niet klaar was? En waarom zetten ze de boel na een dag weer af onder het mom 'onderzoek'?
- Een kind van 13 die zelfmoord pleegt, gebruikt daar gereedschap voor. Op plaats delict is echter niets gevonden, wat eventuele wapens of drugs betreft waarmee hij zichzelf van het leven kan beroven.
- Een getuige heeft zich bij de politie gemeld, met de mededeling dat zij iemand met Anass had gezien. Zij werd echter naar huis gestuurd door de politie met het bericht dat 'ze vast door de familie is gestuurd'.
- Wassenaar is een dorp waarin meerendeel van de bewoners tonnen danwel miljoenen op de bank heeft. Is de moordenaar een van de 'blonde jongens'? Zo ja, dan is de kans groot dat zijn moeder/vader/familielid een steenrijk iemand is die een of andere belangrijke functie vervult en zwemt in het geld.
- Wie is Joris Demmink, wiens naam steeds vaker valt? Iemand die in oktober 2003 aangifte deed tegen Demmink werd in juli 2004 door de politierechter bestraft met twee maanden voorwaardelijke celstraf. De verklaringen waren volgens de politierechter "onjuist en leugenachtig". Meneer is hoofd van Justitie geweest! - Wie is die 'enge man' waarmee Anass vlak voor zijn verdwijning is gezien?
- Hoe kan een 13-jarige zijn zelfmoord zo hebben gepland dat hij de politie twee weken bezighoudt met onderzoek? Als een joch van 13 zelfmoord pleegt, zie je dat toch gelijk?
- Wat is de reden dat er in feite zo lang onderzoek is gedaan?