Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vanLotje schreef:Ik vind 'laat iedereen doen met z'n geld wat ie wil' een prachtig gegeven hoor, maar ehm...het veroorzaakt best een beetje overlast....voor andere mensen, dieren (niet alleen huisdieren, denk 'ns aan alle vogels die hier leven?) , stank (3 dagen zwavellucht....hmmm....purgatory galore), zooi (want we ruimen 't lekker niet op)
Maarja. Traditie he.
Geloven we nog in demonen? anybody?
goldenarrow schreef:vanLotje schreef:Ik vind 'laat iedereen doen met z'n geld wat ie wil' een prachtig gegeven hoor, maar ehm...het veroorzaakt best een beetje overlast....voor andere mensen, dieren (niet alleen huisdieren, denk 'ns aan alle vogels die hier leven?) , stank (3 dagen zwavellucht....hmmm....purgatory galore), zooi (want we ruimen 't lekker niet op)
Maarja. Traditie he.
Geloven we nog in demonen? anybody?
Tja, die vieze paardenstront, hondenstront, katten die bij iedereen in de tuin zijken om territorium af te bakenen, totaal nietzzuinige auto's met hun ranzige uitstoot, voetbalwedstrijden, carnaval inclusief dronken mensen die tegen je portier aan gaan pissen geven natuurlijk allemaal geen overlast. Kom op zeg. Het is maar 2/3 dagen in het jaar dat er vuurwerk wordt afgeknald. Wat ik hierboven alleen al noem gaat al het hele jaar door. Live and let live.
Nicolletje schreef:Nou ik vind dat niet, gezeur.
Door dat meldpunt en alle discussies momenteel wordt hopelijk het maatschappelijk draagvlak weer een stuk kleiner om de boel te slopen met oud en nieuw.
Met andere woorden: hopelijk is het straks niet 'cool' meer om bushokjes en prullenbakken op te blazen, omdat je voor het geld van die schade ook een jeugdhonk of andere dingen had kunnen hebben in de gemeente.