Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Maar iemand vinden van 19 is altijd lastiger dan iemand vinden van 16
CupCakes_ schreef:Ik als 16 jarige ben het er aan de ene kant wel mee eens en aan de andere kant weer niet.
Want ik kwam ook aan drank toen ik 15 was. Dat lukt anderen ook uit mijn omgeving.
Er is altijd wel iemand die het voor je wil halen zeg maar.
Maar opzich, aan de andere kant..
Ze gaan wel minder snel drinken omdat ze het dan altijd aan iemand moeten vragen om het te halen voor hun..
Je hebt waarschijnlijk wel minder comazuipers.
Maar ik heb gehoord als je voor 1997 geboren bent en je bent nu 16 dat je het wel gewoon mag blijven halen?
En die wet gaat toch niet meer door?
*kruipt weer in meelezersmodus.*
Nayomie schreef:CupCakes_ schreef:Ik als 16 jarige ben het er aan de ene kant wel mee eens en aan de andere kant weer niet.
Want ik kwam ook aan drank toen ik 15 was. Dat lukt anderen ook uit mijn omgeving.
Er is altijd wel iemand die het voor je wil halen zeg maar.
Maar opzich, aan de andere kant..
Ze gaan wel minder snel drinken omdat ze het dan altijd aan iemand moeten vragen om het te halen voor hun..
Je hebt waarschijnlijk wel minder comazuipers.
Maar ik heb gehoord als je voor 1997 geboren bent en je bent nu 16 dat je het wel gewoon mag blijven halen?
En die wet gaat toch niet meer door?
*kruipt weer in meelezersmodus.*
Ik heb het al eerder gezegd, maar iemand die ouders is van 18 is moeilijker te vinden dan 16. Bovendien vinden 16 jarigen het stoer om het voor anderen te halen en een 18 (hoop ik) niet