Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:04

k_m schreef:
Eendenritueel? En hoe worden dieren dan gedwongen? Ik kan me echt niet voorstellen hoe je een kolos van een paard tegenhoud, of een hengst die niet wilt dwingt om op een merrie te springen?

Dit meen je serieus ?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:05

Suelza schreef:
Boras schreef:
r
Sex heb je alleen met een "wezen" dat daar zelf een stem in heeft en te kennen kan geven dat het er vrijwillig mee instemt en het wil. .

Dat is echt onzin! Jonge hengsten worden juist verkracht!!! door oudere hengsten uit pure dominantie!

Nou ik weet niet hoeveel hengstengroepen jij heb gezien in je leven, maar ik heb hier nog nooit een verkrachting gezien hoor.

En dan nog, dat zijn dieren onderling, die hebben niet de menselijke intelligentie en al helemaal niet dezelfde normen en waarden, geen vergelijking dus. Als je als mens zoiets walgelijks doet met een dier ben je gewoon niet goed wijs.

Geryon

Wilawander schreef:
Wat een walgelijke discussie..... :r Kan er met de kop niet bij dat er mensen zijn die dit goedpraten. Alsof dieren geen gevoel hebben. En dat op een forum zoals deze. :x

Ik ook niet.. Er wordt steeds meer goedgekeurd. Misselijkmakend.

Vjestagirl

k_m schreef:
Cer schreef:
:j ik noem voor de vierde keer fokkerij (of dat eendenritueel, das ook shocking)

Eendenritueel? En hoe worden dieren dan gedwongen? Ik kan me echt niet voorstellen hoe je een kolos van een paard tegenhoud, of een hengst die niet wilt dwingt om op een merrie te springen?

Hoe worden dieren gedwongen? Je zet de merrie heel kort vast, met de ring van het halster tegen de balk aan. Dan sla je een touw om het achterbeen, daar maak je een lus in en die knoop je om de hals, zodat ze niet kan slaan. Vervolgens komt er een hengst aan, hengst springt en er is altijd wel iemand in de buurt die hem een handje helpt en m in het goede gat stopt. Daar heeft zo'n merrie niets over te zeggen.

liedje89

k_m schreef:
Rascisme en homohaat? Hoe vergelijk je dat hier mee dan?

Omdat je iemand met een voorkeur/ziekte die niemand schaad of pijn doet toch strafbaar wilt maken, alleen vanwege zijn motivatie. Als iemand het dier wel schaad is het immers al verboden omdat dat onder mishandeling valt...

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:06

Vjestagirl schreef:
Silly1972 schreef:
Nee Vjesta, je leest niet goed.
Het feit is, is dat dieren geen NEE kunnen zeggen
Daar gaat het mij met name om

cinn87 schreef:
Gadver, k kots van jouw gedachte! Ookal is het je eigen dier, een dier kan niet aangeven of die dit wilt en is het dus verkrachting! En kom niet aan met als een dier het niet wilt dan bijt of schopt die wel van zich af, volgens mij leren wij onze honden om niet te bijten en als ze dat wel doen worden we boos.

Antwoord op bovenstaande quotes:
Dieren kunnen tegen heel veel dingen geen nee zeggen. Niet tegen gedekt worden door een bepaalde hengst, niet tegen een dierenarts die zijn arm naar binnen steekt, niet tegen gereden worden, niet tegen op stal staan, niet tegen manen trekken, nergens tegen.
Maar zodra het om seks gaat is het ineens wél een groot probleem.

Voorbeelden slaan nergens op want dit zijn dingen die met de beste bedoelingen gebeuren! Dat kun je van seks met het dier niet zeggen!

Raponsje

Als merrie zijnde kun je natuurlijk altijd nog op de trieste meneer zijn penis poepen voor hij hem erin stopt. :')

Vjestagirl

Geryon schreef:
Wilawander schreef:
Wat een walgelijke discussie..... :r Kan er met de kop niet bij dat er mensen zijn die dit goedpraten. Alsof dieren geen gevoel hebben. En dat op een forum zoals deze. :x

Niet goedpraten, maar rationeel benaderen, ipv alleen maar vanuit 'dat is vies en ziek'. Overigens is er ook niemand die zegt dat dieren geen gevoel hebben.

Marjo

Geryon schreef:
Wilawander schreef:

Met eerdere posts over "leer discussieren" en "heb respect voor elkaars mening"
Doel ik dus op zulk soort posts. Bah. Misselijkmakend.

:evaw:

k_m

Dan bij deze keur ik gedwongen fokkerij ook niet goed, alhoewel ik het nog steeds niet te vergelijken vind met iemand die zich vergrijpt aan z'n dier. Je gaat toch ook niet een olifant een nijlpaard laten dekken gewoon omdat de olifant de kracht daar toe heeft? Bij wijze van spreken.
Nee ik keur dit niet goed en zal dat ook nooit doen, bah. En nu ga ik slapen blijf hier al veel te lang rond hangen :)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:07

Vjestagirl schreef:
Want tikken met de zweep maakt daar ook geen misbruik van? Van het niet kunnen praten, niet aan die ellendige ruiter uit kunnen leggen dat ze nou eens duidelijk moet zijn. Niet kunnen verzetten zoals een mens dat kan.

Ik tik niet met de zweep als dat niet nodig is hoor. Zal vast weleens gebeuren, maar doe ik dat dan met opzet om mijn paard pijn te doen? nee!!!
En als iemand een piemel bij een paard naar binnen stopt weet diegene dondersgoed dat dat paard er heus niet van zal genieten.

vuurneon

Man die seks heeft met zijn paard kan dat echt met de beste bedoelingen doen hoor, er zijn mensen die een intieme liefdesband voelen met hun dier.

badass

Maar een man kan toch nooit een paard tegenhouden als ie erop tegen is?
Of een hengst kan toch nooit een mens dekken als ie het niet wilt?
Tenzij het gedwongen is, maar dat vind ik niet acceptabel. Maar als het paard het wilt, waarom niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:08

liedje89 schreef:
k_m schreef:
Rascisme en homohaat? Hoe vergelijk je dat hier mee dan?

Omdat je iemand met een voorkeur/ziekte die niemand schaad of pijn doet toch strafbaar wilt maken, alleen vanwege zijn motivatie. Als iemand het dier wel schaad is het immers al verboden omdat dat onder mishandeling valt...

Want, er zijn zelfs mannen volgen een of ander ritueel getrouwd met hun paard. Bepaalde culturen gebeurd dat, saar wordt liefde tussen mens en dier erkend

Cer

Pistasche schreef:
[
En als iemand een piemel bij een paard naar binnen stopt weet diegene dondersgoed dat dat paard er heus niet van zal genieten.
oh? Ja ik weet t ook niet hoor, maar ik weet ook niet dat ze t niks vinden..

Marjo

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:
Want tikken met de zweep maakt daar ook geen misbruik van? Van het niet kunnen praten, niet aan die ellendige ruiter uit kunnen leggen dat ze nou eens duidelijk moet zijn. Niet kunnen verzetten zoals een mens dat kan.

Ik tik niet met de zweep als dat niet nodig is hoor. Zal vast weleens gebeuren, maar doe ik dat dan met opzet om mijn paard pijn te doen? nee!!!

Wat voor reden heb je dan om de zweep te gebruiken? Om hem te liefkozen? :')

Kasmir

Ik snap Vjestagirl's punt en kan me er ook wat bij indenken. Zelf hink ik erg op 2 gedachtes, alles wat ze zegt is waar, het zal een dier niet zo ontzettend schaden, er zijn dingen die wij dieren aandoen die in mijn ogen veel minder ethisch verantwoord zijn (het volproppen en eten van een plofkip bijvoorbeeld). Toch wordt seks met dieren maatschappelijk niet geaccepteerd, dat blijkt nogmaals bij de heftig emotionele reacties die in dit topic worden gegeven. Omdat het gros van de mensen dit niet als normaal zien is het ook niet normaal, zo werkt dat nu eenmaal. Moet iets dat hypocriet is om te verbieden maar maatschappelijk gezien niet wordt geaccepteerd daardoor verboden worden? Een interessante discussie, ik weet het zo gauw niet..
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 26-11-12 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:09

cinn87 schreef:
Voorbeelden slaan nergens op want dit zijn dingen die met de beste bedoelingen gebeuren! Dat kun je van seks met het dier niet zeggen!

Dat zijn dingen die gebeuren omdat een mens dat wil. Mens wil een veulen. Mens wil die hengst. Mens wil dat de dierenarts controleerd of het allemaal wel goed gaat.

En nee, je maakt mij niet wijs dat paardrijden gebeurd uit beste bedoelingen voor het dier. Paardrijden gebeurd omdat mensen het leuk vinden, of omdat de geld mee te verdienen valt. Op stal staan hetzelfde: met de beste bedoelingen zet je je paard buiten neer, niet op 3x3. Manen trekken: omdat de mens dat mooi vindt, niet omdat het paard daar wat aan heeft.

Het is allemaal net zo egocentrisch als seks met een dier. Alleen geaccepteerd egocentrisch.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 26-11-12 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Een hengst zal er vast wel van genieten hoor als hij onder handen wordt genomen: is bij de afname bij een ki station niet geheel ongebruikelijk :=

Appelmoes_11

liedje89 schreef:
Het is natuurlijk niet normaal om zo'n behoefte te hebben. Maar moet dat dan maar strafbaar zijn? Ik vind het wel hypocriet dat je de seksuele integriteit van een dier wel mag aantasten voor financieel gewin maar niet voor je eigen plezier. Ik bedoel er zijn mensen die de hele dag varkens, stieren en hengsten aftrekken en merries/koeien opvoelen en insemineren voor hun beroep en dat is normaal maar als je het voor je eigen plezier doet is het ineens illegaal. Voor het dier is die ervaring natuurlijk niet echt verschillend :?

Dit was idd ook mijn gedachte :j Om Vjestagirl en andere 'voorstanders' nou meteen voor vanalles en nog wat uit te maken, rustig jongens :')

(Overigens keur ik bovenstaande dingen ook niet goed :+ )

Cer

Marjoow schreef:
Wat voor reden heb je dan om de zweep te gebruiken? Om hem te liefkozen? :')

christian :j

kitty_gomez

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:10

Marjoow schreef:
Geryon schreef:

Met eerdere posts over "leer discussieren" en "heb respect voor elkaars mening"
Doel ik dus op zulk soort posts. Bah. Misselijkmakend.

:evaw:

Nee want posts die van sommige standpunten afwijken zijn natuurlijk meteen niet goed. :D

Rationeel benaderen? Misschien moet je dan nog eens goed nadenken. Ik denk ook niet alleen aan de dieren. Nee, maar aan dat die mensen ziek zijn in hun hoofd omdat het niet hoort wat zij doen. Net als pedofielen, ook ziek in hun hoofd. Misschien kunnen ze er zelf niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat die mensen ziek zijn. Precies hetzelfde als seks met dieren. Het hoort niet, dat is gewoon een feit. Mensen (en dieren) zijn er om voort te planten. Dat kunnen mensen en dieren niet onderling dus hoort het niet.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:10

Vjestagirl schreef:
0152141488 schreef:
Undercover in Nederland kijk ik.
Ik walg, een man wilt zijn behoeften uiten op honden.
Er waren ook andere beeld materiaal, iemand zei: ja, als HET wilt doen met een paard moet je suikerklontjes meenemen, dat vinden ze lekker. En dan vlug er in.
Het zou je paard zijn die verkracht wordt. Het zou je hond zijn die aangerand wordt.

Ik vind dit walgelijk.

Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...

:') :') :') :') :') :') :') :') :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:11

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:

Alsof je paard er wel van geniet als jij m n tik geeft met de zweep. Of je paard moet toevallig van BDSM houden ( :') ).

Een paard geniet van wel meer dingen niet, maar dat vinden we met z'n allen de normaalste zaak van de wereld. Alleen zodra er seks bij komt kijken niet meer.