Abiola schreef:Ergens doen we iets fout Electra
Ach, ik wil niet ruilen hoor met klaplopers en zwartwerkers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rowdine schreef:Opvoeding ofniet, het wordt niet meer gestimuleerd hard te werken, dus ga je idd zwart werken en uitkering trekken in de hand werken.
Rowdine schreef:Ik teer overigens nergens op en werk gemiddeld meer dan 60u in de week. Laat dat duidelijk zijn
Wel vind ik dat werken met deze maatregelen niet wordt gestimuleerd. Hoe zeer ik ook tegen zwartwerken en uitkering trekken ben. Mark my words, het gaat gebeuren als dit alles doorgang vindt.
Electra63 schreef:Rowdine schreef:Ik teer overigens nergens op en werk gemiddeld meer dan 60u in de week. Laat dat duidelijk zijn
Wel vind ik dat werken met deze maatregelen niet wordt gestimuleerd. Hoe zeer ik ook tegen zwartwerken en uitkering trekken ben. Mark my words, het gaat gebeuren als dit alles doorgang vindt.
Niet speciaal op jou van toepassing, maar ik word een beetje kriegelig van al die mensen die 60-80 uur per week werken. Dat kan eens voorkomen in geval van nood/omstandigheden, maar structureel 60 uur per week werken, vind ik ongeloofwaardig. Uitzonderingen daargelaten, maar ik lees dat zo vaak op Bokt.
Er is niet voor niets een Arbeidstijdenwet en natuurlijk zijn er (kleine zelfstandigen) die daar zich niet aan (kunnen) houden, maar in principe kan een werknemer niet structureel 60 uur per week werken, dat is bij wet verboden.
Rowdine schreef:Wat is dit nu weer voor kul.
Corporate m&a in de advocatuur kost wat meer tijd dan een gemiddelde kantoor baan.
Wat je daar voor conclusies uit trekt moet je zelf weten.
Fyi bij ons maken mensen structureel 80 uren in de week. Niets vreemds aan hier.
Electra63 schreef:Rowdine schreef:Wat is dit nu weer voor kul.
Corporate m&a in de advocatuur kost wat meer tijd dan een gemiddelde kantoor baan.
Fyi bij ons maken mensen structureel 80 uren in de week. Niets vreemds aan hier.
Goh, structureel 80 uur p.w. Werkweek van 6 dagen? 12 uur per dag? Of 5 dagen per week van 16 uur per dag?
Leuk
Lauren_ schreef:Ik ben er in ieder geval blij mee
Er is weer licht aan de horizon! Ipv
Zorgen maken of je nog een paar schoenen kan kopen betekent dit voor anderen dat ze kunne
Blijven eten
Electra63 schreef:Rowdine schreef:Wat is dit nu weer voor kul.
Goh, structureel 80 uur p.w. Werkweek van 6 dagen? 12 uur per dag? Of 5 dagen per week van 16 uur per dag?
Leuk
Lauren_ schreef:Er wordt makkelijk geroepen klaplopers maar men vergeet dat veel mensen nu ongewild in de ww of
Bijstand zitten. Dat vind ik triest.
Als je hoge woonlasten hebt moet je niet
Klagen. Er wordt al jaren gesproken over het aanpakken va
De hra. Maar ja met 50k zie je natuurlijk liever dat de laagste groep nog veder de afgrond in gaat.
xRomana schreef:Wij gaan meer betalen wij zitten boven modaal. En als ik zie wat wij gaan betalen wordt ik niet vrolijk nee.
Denk dat ik mijn baan maar op ga zeggen en weer zwart ga werken ofzo......Houdt je tenminste nog wát over.
Aan de andere kant vind ik dit wel weer een eerlijkere regeling, premie betalen naar je inkomen, maar verdien je beneden modaal...ga je niet vrolijk worden. Eerst maar eens kijken wat de regering gaat beslissen.
Zitten ook nog met de wegenbelasting voor oldtimers die ze willen in gaan voeren![]()
Al met al gaat het wel wat duurder worden...
Assurantie belastingen die omhoog gaan..etc etc.
Lauren_ schreef:Er wordt makkelijk geroepen klaplopers maar men vergeet dat veel mensen nu ongewild in de ww of
De hra. Maar ja met 50k zie je natuurlijk liever dat de laagste groep nog veder de afgrond in gaat.
Dees90 schreef:Hoorde gister bij de De Wereld Draait Door..
Dat als ze het helemaal door laten lopen en niet stoppen bij 71.000 dan kunnen ze 4% doen ipv 11%..
En zou het een stuk eerlijker zijn en betere bedragen als nu!