Anne_mieke88 schreef:@patatkraam...zoals je hebt kunnen lezen heb ik CDA gestemt... maar ik kan mij wel indenken dat iemand er op stemt ja..en ja heb er ook een keer opgestemt...
en ja als je er voor stemt denk ik wel dat je een bepaalde achtergrond hebt en dat je dat belangrijk vind. belangrijker dan de dingen waar je het niet mee eens bent..
Ik bedoelde je in het algemeen 
blokje schreef:Omdat in de Bijbel staat dat mannen en vrouwen bij elkaar horen en dat mannen niet bij mannen horen te liggen etc. En ik geloof wat de Bijbel mij leert. Dus nee ik kan er niet voor zijn.
Dat iemand homo is kan hij/zij niets aan doen. Hij heeft in mijn ogen dan de zeer zware beproeving om alleen te blijven. Heel moeilijk en erg.
Dat mensen zich niet in ons kunnen verplaatsen prima. Maar ik kan me er niet in verplaatsen dat mensen de Bijbel niet geloven
Ik zou er nooit voor kiezen om mijn hele leven alleen te blijven hoor... ammehoela. 
Dus je vindt eigenlijk maar dat zo iemand ongelukkig moet zijn?
Ik snap gewoon echt niet dat je wat op homo's tegen kan hebben omdat het in de bijbel staat.. Vind het maar klakkeloos aannemen. Wat maakt het uit dat mensen anders zijn zeg.. Ik heb er gewoon moeite mee dat er mensen zijn die mij niet accepteren omdat ik homo ben.
Doodstraf..tja ik vind dat jezelf verlagen naar hetzelfde niveau als een moordenaar
ik ben er dan ook op tegen.
Sok schreef:Jep.
Scheiding van kerk en staat is in mijn ogen ook daadwerkelijk alle christelijke partijen uit de politiek verbannen.
Helemaal mee eens.