Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amado7 schreef:@Nevergiveup: Ik snap je wel, het kwam misschien een beetje verkeerd over , maar het kwam van jou voor mij nogal anders over
HarriesHorse schreef:wie het leven niet eert, is het niet weert.
98% van de meisjes/vrouwen die abortus gepleegd hebben om welke een dan ook hebben er een psyche aan over gehouden....zichzelf nooit vergeven, schamen zich ontzettend et.
kijk eens op de site Schreeuw om leven....
houd op om God o.i.d de schuld te geven.
HarriesHorse schreef:98% van de meisjes/vrouwen die abortus gepleegd hebben om welke een dan ook hebben er een psyche aan over gehouden....zichzelf nooit vergeven, schamen zich ontzettend et.
Shadow0 schreef:Narnia schreef:maar shoot ik werd Christen en toen kwam ik tot het besef dat elk mens de keuze heeft...tussen goed en slecht...
En laat ik je zeggen dat het onderscheid soms verdomd lastig is!
Dus wie ben jij om de keuzes van anderen zo te veroordelen?
Narnia schreef:Ik ben tegen abortus end off story.....
Alle genoemde argumenten kunnen mij niet overtuigen
vuurneon schreef:Narnia schreef:Ik ben tegen abortus end off story.....
Alle genoemde argumenten kunnen mij niet overtuigen
En jouw argumenten kunnen mij ook absoluut niet overtuigen.
Ik ben pro keuze, in alles. In geloof, abortus etc. En ja ik ben dankbaar dat wij hier de keuze hebben!
Ben gelovig opgevoed, maar mijn ouders hebben hebben altijd liberaal in het geloof gestaan en zij vinden dat God ons de macht en kracht heeft gegeven om zelf de keuze te maken en ze respecteren het.
HarriesHorse schreef:98% van de meisjes/vrouwen die abortus gepleegd hebben om welke een dan ook hebben er een psyche aan over gehouden....zichzelf nooit vergeven, schamen zich ontzettend et.