Driehuis, foto's van zelfmoordpoging op twitter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThreeFingers

Re: Driehuis, foto's van zelfmoordpoging op twitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:30

Dat schrijf ik ook niet gohya, er staat ook "op een enkeling ( geestelijk gestoord ) na". Je hebt mensen die zwaar aan de medicijnen zitten, in een inrichting enz zitten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:38

Ow maar ik bedoelde jou ook niet ThreeFingers ik zeg het in het algemeen.
De geestelijk gestoorde dat zijn de psychopaten,ja die zijn weer anders,die kunnen wél denken.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:00

Tja en dan hebben we nog de drugs gebruikers die gaan hallucineren.....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:22

Ja die zijn ook heel erg.Ook die doen rare dingen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:44

Zat vanmorgen zelf voor het eerst in een trein waar iemand voor gesprongen is. Werden geëvacueerd naar een boerderij. En tot mijn grote verbazing was een van de passagiers aan het filmen en foto's aan het maken! Ik grapte nog dat je dan weer van dit soort rellen zou krijgen (dacht dat hij een grapje maakte), maar hij nam serieus alles op :? Gelukkig niet van het slachtoffer (kreeg ie de kans niet voor), maar wel van de andere treinpassagiers, trein enzo :? Weirdo :?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:44

Heino schreef:
Zat vanmorgen zelf voor het eerst in een trein waar iemand voor gesprongen is. Werden geëvacueerd naar een boerderij. En tot mijn grote verbazing was een van de passagiers aan het filmen en foto's aan het maken! Ik grapte nog dat je dan weer van dit soort rellen zou krijgen (dacht dat hij een grapje maakte), maar hij nam serieus alles op :? Gelukkig niet van het slachtoffer (kreeg ie de kans niet voor), maar wel van de andere treinpassagiers, trein enzo :? Weirdo :?

Was het geen (regio)journalist? Die hebben er ook nog weleens een handje van.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:48

Nee, dat werd nog aan 'm gevraagd. Hij had de foto's en filmpjes gemaakt om aan z'n werk ("anders geloven ze me niet!") en vrienden te laten zien :?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:53

Ramptoeristen...
Altijd hetzelfde..

Toen ik iemand aan het reanimeren was stond er ook iemand te filmen.
Heb de politie erop af gestuurd achteraf, en die heeft mooi alles mogen inleveren en wissen.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:45

Heino schreef:
Nee, dat werd nog aan 'm gevraagd. Hij had de foto's en filmpjes gemaakt om aan z'n werk ("anders geloven ze me niet!") en vrienden te laten zien :?

:x
Mijn zusje werkte in een hotel, waar ze een ongeluk met brandgel heeft gekregen waaraan ze die avond is overleden. D'r heeft daar een gast rondgelopen die (zegt hij) dacht dat er een vuilniscontainer in brand stond, en foto's heeft gemaakt. Ook van mijn zusje onder de blusdeken. Vervolgens heeft deze eikel via de baas van mn zusje contact opgenomen met mn ouders (die baas heeft dagen lopen twijfelen of hij de mail moest doorsturen of niet, maar hij wist dat we zoveel mogelijk wilden weten wat er was gebeurd) In die mail heel verhaal dat hij dus dacht dat het een container was, en hoe hij mn zusje geholpen had. En hoe zwaar hij het er mee had. (let wel; meneer heeft zelf slachtofferhulp geweigerd) Bijgesloten een open foto waarop gasten en collega's overstuur achter de bar bezig waren waar mn zusje lag, hele rookwolk nog er boven. En dan tenminste in nog link de foto van mn zusje onder die blusdeken. Vervolgens gesprekken gehad met collega's en gasten die van het eerste moment tot de ambulance bij mn zusje waren gebleven; deze gast had dus níet geholpen. Om werkelijk van over je nek te gaan! We hebben dit hele verhaal later ook aan de politieagenten verteld die bij het ongeluk waren geroepen en onderzoek hadden gedaan. Zij gingen contact opnemen met deze maffioos. Maar dan denk ik wel; hoe sensatiebelust kan je zijn!
Hoe ongelofelijk bot ook; dat hotel is op een plein; plein was afgezet zodat dienstverlening er bij kon. Politie heeft daar meerderen tegen moeten houden die stug even in wilden checken in het hotel, of journalisten die spectaculaire foto wilden. Een collega van zn zusje was ook gewond geraakt toen hij wilde helpen; er is een foto van hem recht in het gezicht gemaakt toen hij op brancar naar de ambu werd gebracht, en op de site van regionale krant gezet. Later is die foto gelukkig verwijderd; teveel negatieve reacties gekregen.

Als volwassenen zo reageren, vind ik het eerlijk gezegd totaal niet raar dat kinderen ook rustig foto's/ filmpjes maken. Wat voor voorbeeld krijgen ze nou?