Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster schreef:Waarom niet zoals in Amerika?
Monster schreef:Ik hoorde laatst dat ze van plan zijn in elke auto een alcohol meter te plaatsen, als je ook maar een druppel gedronken heb, start je auto niet.. Zal ook een hoop schelen, ik ken (waaronder ik) genoeg mensen die na 1 borreltje toch even snel ergens heen moeten.
love_western schreef:Monster schreef:Ik hoorde laatst dat ze van plan zijn in elke auto een alcohol meter te plaatsen, als je ook maar een druppel gedronken heb, start je auto niet.. Zal ook een hoop schelen, ik ken (waaronder ik) genoeg mensen die na 1 borreltje toch even snel ergens heen moeten.
En dan iemand laten blazen die nuchter is
wemkelover"
[quote="love_western schreef:Monster schreef:Ik hoorde laatst dat ze van plan zijn in elke auto een alcohol meter te plaatsen, als je ook maar een druppel gedronken heb, start je auto niet.. Zal ook een hoop schelen, ik ken (waaronder ik) genoeg mensen die na 1 borreltje toch even snel ergens heen moeten.
En dan iemand laten blazen die nuchter is
Monster schreef:Waarom niet zoals in Amerika? vanaf 21 jaar mag je alcohol en naar feesten waar dit geschonken wordt, hieronder ben je alleen welkom op alcohol vrije feesten.
lifaya schreef:Joh, in Amerika worden zogehete houseparties gehoudendie zijn vaak in overvloed van minderjarige
én alcohol. Wel is het zo dat als politie komt dat er grote problemen zijn