chevax schreef:Oké dan, voorbeelden? Ik heb zelf medische zaken nodig waar ik absoluut niet zonder kan, nog geen minuut, zelfs geen seconde. Je wilt echt niet weten welke vernederende gesprekken ik in het verleden al met zorgverzekeraars heb doorstaan om toch maar te zorgen dat de leveringen hier op tijd zijn. Maar wil ik stoppen met roken? Wil ik naar een therapeut omdat ik me zorgen maak over weet-ik-veel-wat?
En natuurlijk zullen er nu dingen komen en artikelen worden aangehaald waaruit blijkt dat stoppen met roken zoveel bespaart, dat slapeloosheid de maatschappij veel geld kost en het kweken van wiet bijdraagt aan een beter economisch klimaat voor de kleine zelfstandigen met groene vingers,... Feit blijft dat ik echt wel als iemand die medische ondersteuning nodig heeft mag vinden dat er vaak ook wordt "over-vergoed", daarmee zeg ik niets verkeerd en doe niemand tekort.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
En niemand zegt dat jij iets verkeerd zegt of mensen tekort doet. Er wordt gevraagd naar concrete voorbeelden omdat 'onzin' wel heel erg subjectief is. Dat hóeft niet als aanval opgevat te worden, hoor..