Citaat:Waarom 'deze mensen', wat is er zo anders aan 'deze mensen', behalve hun voorkeur dat ze zich volgens jou niet in kunnen houden? Waarom kan een ander mens wel stoppen met roken (en dus voor altijd de drang om het toch te doen onderdrukken, terwijl dat niemand behalve jezelf schade aanbrengt en dat dus veel minder makkelijk is, aangezien je niet uitgekotst zal worden als je het wel een keer doet), maar kan een pedofiel zich niet in houden?
En dat dat uitzonderingen zijn, ja, maar dat zijn dan ook mensen die dat voor niemand behalve voor zichzelf doen. Een pedofiel die over de schreef gaat is iets héél anders dan een homoseksueel of heteroseksueel die over de schreef gaat van zijn eigen geloof. Hij doet daar immers niemand anders pijn mee en niemand zal hem of haar daarna uitkotsen, dus die drempel is veel lager.
Ja, ik wordt grof, niets persoonlijks.
Ik vind ze al monsters als ze deze gedachten hebben, laat staan wat ik van een Richard M. vind. Als ik die zie, rijdt ik hem aan.
Dus deze mensen. Ik zou het kunnen vervangen naar mijn werkelijke gedachten, maar ik hou me in.