Meisje(13) pleegt zelfmoord door bangalijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:21

En nogmaals, omdat mensen zó makkelijk denken over de impact van pesten, zal het altijd blijven door gaan.... ;(

Stopcontact

Re: Meisje(13) pleegt zelfmoord door bangalijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:23

Er is op twitter een kerel @insayno die echt supertrieste tweets post en mensen aanbidden hem ook nog lijkt het wel. Ik zeg Bokt-bom op die gozer.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:28

Heb even een paar tweets van m gelezen, misschien respectloos, maar zit zeker een kern van waarheid in. Al tweet ie ook een hoop onzin, het stijgt m naar zn bol denk ik.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:33

Het is echt heel erg, iemand heeft zelfs een account (@liviatjeex)aangemaakt en doet zelfs of hij/zij dat meisje is.. Echt te triest voor woorden vind ik dat ..

Edit: ik zie dat het account al verwijderd is

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:39

Nies_ schreef:
Heb even een paar tweets van m gelezen, misschien respectloos, maar zit zeker een kern van waarheid in. Al tweet ie ook een hoop onzin, het stijgt m naar zn bol denk ik.

Nou sorry, maar als je dit soort dingen tweet: "Als jij neukt voor lipgloss is het logisch dat je op een #Bangalijst komt. Als je dan zelfmoord pleegt kun je niet dealen met de realiteit" Dan ben je echt niet goed bij je hoofd :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:41

:r
(wat ben ik blij dat ik niet op twitter kom....... hoef ik me aan dat soort dingen ook niet kapot te ergeren...)

Nies_

Kom op zeg, je snapt toch zeker wel dat je zulke dingen niet serieus moet opvatten :+
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 29-03-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Kentaro schreef:
En nogmaals, omdat mensen zó makkelijk denken over de impact van pesten, zal het altijd blijven door gaan.... ;(

Amen, sommigen willen of kunnen het niet herkennen en inschatten.......

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:43

Frozenstar schreef:
Er is op twitter een kerel @insayno die echt supertrieste tweets post en mensen aanbidden hem ook nog lijkt het wel. Ik zeg Bokt-bom op die gozer.

Wat een ongelofelijke mongool :r .
je zou verwachten dat men wat respect voor de nabestaande zou tonen, maar nee hoor.

Verschrikkelijk :n

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:44

Nies_ schreef:
Kom op zeg, je snapt toch zeker wel dat je zulke dingen niet serieus moet opvatten :+

Je gaat toch hopelijk niet zeggen dat het normaal is dat er zo over een dode geschreven wordt?!?!?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:45

Kentaro schreef:
Nies_ schreef:

Je gaat toch hopelijk niet zeggen dat het normaal is dat er zo over een dode geschreven wordt?!?!?

Nee maar voor mensen die zoals jou reageren doen ze het juist..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:47

Erg logisch.....

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:48

Nies_ schreef:

Heeft niks met serieus te maken. Als we over 'niet serieus opvatten' gaan beginnen, vaak is 'pesten' ook toch niet 'serieus'. De groeten, zo praat je niet over iemand, of diegene nu leeft of dood is, of het nou een grapje of serieus is.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:48

Precies, ik keur het ook niet goed hoor, vreselijk respectloos dat mensen dat doen maar je er druk om maken maakt het alleen maar erger.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:51

Nou dan zijn we het daar dus niet over eens. Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan. Sowieso al dat gemauw over respect, ga toch fietsen joh.

xAronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:52

Ik ben hier zo erg van geschroken! Mijn beste vriendin zit daar ook op school en kende haar ook. Hoop dat dit snel stopt want zo kan het toch niet veder! Ik hoop dat ze er achter komen wie die lijsten hebben gemaakt en gelijk goed gestraft hier voor worden! Het wordt steeds gekker tegenwoordig!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:55

Nies_ schreef:
Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan.

Als jij uit ellende niet meer wil leven, geen mooie dingen meer ziet en besluit de komende 60 jaar af te kappen denk ik niet dat je er hetzelfde over denkt.
Moet je je eens voorstellen dat haar moeder of vader de tweets leest die over haar gepost worden...

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:57

Doubtless schreef:
Nies_ schreef:
Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan.

Als jij uit ellende niet meer wil leven, geen mooie dingen meer ziet en besluit de komende 60 jaar af te kappen denk ik niet dat je er hetzelfde over denkt.
Moet je je eens voorstellen dat haar moeder of vader de tweets leest die over haar gepost worden...

Misschien hadden haar ouders even wat eerder op haar twitter moeten kijken dan..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:58

Ja, misschien wel. Maar aangezien de situatie van het gezin onbekend is lijkt me dat een ietwat voorbarige reactie.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:59

Nies_ schreef:
Nou dan zijn we het daar dus niet over eens. Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan. Sowieso al dat gemauw over respect, ga toch fietsen joh.

Besef je wel wat je zegt!!!!!

Het gaat hier om de dochter van een collega van mij, ik denk niet dat hij ooit in de stemming zal komen om hier grapjes over te maken.

Het is echt afschuwelijk wat hier gebeurt is. Kinderen van 13 kunnen nog niet overzien dat zulke lijsten in feite niks voorstellen. Voor hen is dat verschrikkelijk en daarom komen ze tot zulke daden. Ik hoop toch echt dat er ooit een dag komt dat mensen gaan inzien wat voor een inpact zulke dingen kunnen hebben.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:59

Als je de tweets van Livia ziet, kan je er toch wel makkelijk uithalen dat er iets meer aan de hand is dan alleen zn lijstje ?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:01

Nies_ schreef:

Als een jong meisje zichzelf aan de hoogste boom opknoopt omdat ze geen andere uitweg meer ziet vind ik daar weinig lolligs aan... Kan ik niet om lachen... |o Natuurlijk zal er wel wat meer aan de hand geweest zijn. Maar dan nog.....
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 29-03-12 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:02

Wat erg..... Ik zit ook op twitter maar heb nog nooit van Bangalijstjes gehoord, maar wow ik kan me voorstellen wat voor een impact die lijstjes kunnen hebben.....

:(:)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:03

PrinceAmos schreef:
Als je de tweets van Livia ziet, kan je er toch wel makkelijk uithalen dat er iets meer aan de hand is dan alleen zn lijstje ?

vergeet niet dat kinderen hun ouders tegenwoordig ver vooruit zijn. Het zou me niet verbazen als haar ouders niet eens op de hoogte waren dat ze al twitter had, dat gebeurt vaak zat.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:04

Nies_ schreef:

En zo'n soort instelling is dus precies de reden dat er zoveel misgaat in de wereld.