Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Heb even een paar tweets van m gelezen, misschien respectloos, maar zit zeker een kern van waarheid in. Al tweet ie ook een hoop onzin, het stijgt m naar zn bol denk ik.
Nies_ schreef:Kom op zeg, je snapt toch zeker wel dat je zulke dingen niet serieus moet opvatten
Nies_ schreef:Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan.
Doubtless schreef:Nies_ schreef:Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan.
Als jij uit ellende niet meer wil leven, geen mooie dingen meer ziet en besluit de komende 60 jaar af te kappen denk ik niet dat je er hetzelfde over denkt.
Moet je je eens voorstellen dat haar moeder of vader de tweets leest die over haar gepost worden...
Nies_ schreef:Nou dan zijn we het daar dus niet over eens. Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan. Sowieso al dat gemauw over respect, ga toch fietsen joh.
Nies_ schreef:Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan.
PrinceAmos schreef:Als je de tweets van Livia ziet, kan je er toch wel makkelijk uithalen dat er iets meer aan de hand is dan alleen zn lijstje ?
Nies_ schreef:Nou dan zijn we het daar dus niet over eens. Als ik dood ga dan hoop ik dat ze er grapjes over kunnen maken om toch nog even te kunnen lachen, is niks respectloos aan. Sowieso al dat gemauw over respect, ga toch fietsen joh.