Ik heb even zitten spitten, maar ik kan niet uit het topic halen wat TS dan mankeert waardoor ze niet kan werken....Kennelijk moet ik het interpreteren uit een regeltje dat een paard is verkocht wegens beëidiging sport, maar dat gebeurd dagelijks....
Ik vind het behoorlijk gefrustreerd overkomen van TS...wees eens eerlijk, je start een discussie waar je kennelijk zelf ook een deel in bent, je zegt niet het hoe en wat en wij moeten kennelijk ons gaan schamen dat we zo denken?
Nou kijk ik ben 50 en ik kan ook niet meer full time werken, ben 20 jaar geleden ziek geworden en ze zouden me gaan afkeuren..ik heb gevochten om weer te gaan werken....maar werk sindsdien part timen...alleen maar voor eigenwaarde en ben nog steeds blij dat ik alles nu in eigen beheer heb, alleen werd ik 6 jaar geleden weer ziek en heb toen ontslag genomen...heel stom....maar ik werd zo gepest door mij chef dat ik uitviel en niet ziek mocht zijn van de geneeskundige dienst, dus heb ontslag genomen.
Nu lees ik tot mijn verbazing dat iemand van 23 dus 900 euro aan uitkering heeft en ik dus met moeite 800 bij elkaar met 24 uur werken scharrel...ja dan heb ik wel de pis in..
ik heb nl heel zwaar en verantwoordelijk werk gedaan...doe nu dus heel simpel trut werk...
Tja ik heb dus wel iets met mensen die zo snel ziek, zwak en misselijk zijn.....als de dood voor een herkeuring omdat ze anders een kütbaantje krijgen en stel dat ze daarna weer ziek, zwak en misselijk worden en dan een mindere uitkering krijgen, maar ondertussen wel 3 dagen hokken kan schoonmaken, met voer kan slepen en dieren kan uitlaten voor een asiel...want wij zijn zo ziek....
TS als jij onlangs wat hebt opgelopen en je hebt een time out, dan kan ik niet snappen dat jij dit zo als discussie laat oplopen.
Vragen over vakantiegeld mbt uitkeringen, kun je je uitkeringsinstantie vragen...ga je dat op bokt doen, dan vraag je er om..of is het een relmoment.
En ja, ik heb de pis in over mensen met een uitkering die meer energie hebben dan ik....want als ik weer werk via het uitzendbureau heb, dan zijn die 24 uur voor mij niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk zwaar...maar het hebben van eigen geld is voor mij het allerbelangrijkste.
Ik ben al die

topics over al die uitkeringsgerechtigden die zich dan weer afvragen waarom ze zich niet scheel kunnen kopen en er doorheen zitten, maar wel paarden en een auto hebben, eigenlijk best wel spuug zat ja. is in mijn ogen pure misbruik...