Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Moet ik nu concluderen dat àlle Polen hier verslaafd zijn aan de sterke drank?
sarabande schreef:Miryamk schreef:Ik heb het wel eens over het gedrag van poolse jongeren die hier wonen met mijn poolse schoonzus. Die geeft zelf aan dat ze zich hier erg misdragen (met name het alcoholgebruik)
Zij zegt dat het komt omdat daar de sociale controle van familie heel groot is en ze hier ineens hun vrijheid gaan vieren. Ik heb absoluut geen problemen met polen (oke, het zijn er een beetje veel) maar wanneer er gedronken wordt gaan ze er vaak wel ver in..En helaas stappen ze stomdronken in de auto, of drinken achter het stuur nog even de fles leeg..
Heel jammer, de portugezen die hier een paar jaar geleden in de kassen werkten dronken toch minder.
En dan herhaal ik maar weer, hoe denk je dat een groep Nederlandse jongens zich in het buitenland gedraagt???
spatter schreef:ja, alle nederlandse jongeren zuipen zich in coma, over generaliseren gesproken![]()
om dan iets te noemen wat mij opviel toen ik vanuit noord-holland langzaam maar zeker in het zuiden belande
hier drinken ze veel bier terwijl hoger in het land de jenever, port, vieux enz meer wordt gedronken
Mariska85 schreef:djinnie schreef:*proest*
WO II meets 2012
![]()
![]()
dat is wel erg laag en totaal wat anders