Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:De complottheorie vind ik wel erg ver gaan....zomaar een meisje vermoorden om Joran er in te luizen??
Dat gaat er bij niet in...hij is gewoon tegen de lamp gelopen...een gevaarlijk type is het voor mij zeker...
lesilla schreef:russel schreef:De complottheorie vind ik wel erg ver gaan....zomaar een meisje vermoorden om Joran er in te luizen??
Dat gaat er bij niet in...hij is gewoon tegen de lamp gelopen...een gevaarlijk type is het voor mij zeker...
Inderdaad, ik vind het echt het zotte. En heel onrespectvol toe naar het slachtoffer en de familie.
lesilla schreef:Je kan ook over alles vallen, als je dwars wil doen
LecyTinker schreef:Ik denk ook niet dat hij bekend zou hebben als hij het ECHT niet gedaan zou hebben.
Yamcha schreef:@ Heino: Ik kan me wel vinden in jouw gedachtengang.
Een bekentenis wordt in een staat waar het recht soeverein is (onafhankelijk, voor de duidelijkheid, dat in in bv Amerika niet het geval, rechters worden daar verkozen, en het moge duidelijk zijn, alleen al uit dit topic, dat juryrechtspraak niet bepaald onafhankelijk is) niet als bewijs erkend, en dat is niet voor niets. Bekentenissen kunnen afgedwongen worden, er kan bekend worden om een ander uit de wind te houden, etc. Alleen een bekentenis is bij lange na niet voldoende om iemand te veroordelen.
LecyTinker schreef:lesilla schreef:Je kan ook over alles vallen, als je dwars wil doen
hahahahhaha, nee, zo bedoelde ik het niet.
Ik denk alleen dat er enorm leed zit aan de kant van Fam Van der Sloot en dat dat over het hoofd wordt gezien.
Stel nou even dat Natalie echt een ongeluk was... en dat zijn familie echt heeft geholpen met het verduisteren van het lichaam ( ik zeg, stel!) hoeveel denk je dat zijn familie te lijden heeft dan?
Dit is ook niet iets waar hun voor gekozen hebben.
Ik vind het gewoon allemaal erg zwart en wit bezien.
"Niets slechts over de doden" ik ben het ermee eens, maar denk dat leed veel verder gaat dan alleen de nabestaande van de overledenen. Dat was alleen wat ik duidelijk wilde maken.