Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:16

VD_NH schreef:
lovefi schreef:
@VD_NH je hoort ook niet te drinken je bent 14 ?!!

:') er word drank mee genomen naar elk feest :')
even je bent speciaal als je niet drinkt. en ik doe het voor het lekker, niet voor de stoerheid

Dus als iedereen het doet, doe jij het ook maar? Je doet het voor het lekker, maar een paar posts terug zeg je nog dat je het niet te drinken vind :') ? lekker tegenstrijdig.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:16

VD_NH schreef:
ik krijg zo echt een slechte naam op bokt :')

nee kijk ik heb het idee iedereen doet het dus het is nu zo geïnviltreerd dat het niet meer raar is.

ik vind het niet raar maar dat betekend niet dat ik me tong in elke jongen steek. Ik heb nog niett getongt. ja de rest wel. en ik wrd raar aangekeken van niet. ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

Oke, dus je hebt nog niet gezoend en je bent nog maagd? Maar je vind het de normaalste zaak van de wereld dat sommige meisjes met de eerste en de beste jongens gaan zoenen, en je vindt het lekker om te schuren met een jongen die met een stijve worst tegen je aan staat te rijen? Achja, zal de leeftijd wel zijn, in combinatie met het stoer willen doen (ook al zeg je het niet stoer te vinden)

lovefi

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:17

Oh excuus voor mijn vorige post, ik heb verkeerd gelezen, maar dan nog ook al doe je het voor het lekker, het is gewoon slecht voor( buiten dat het ook illegaal is )

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:18

vuurneon schreef:
Op het scoutingkampen heb ik wel ingegrepen hoor bij bepaalde leeftijden (er alleen doodleuk naast gaan staan werkt al genoeg hahaha) Ik vind veel best, maar er mogen best regels zijn.... En zelfrespect.
Maar eerlijk gezegd vond ik het erg meevallen altijd, ja wel bepaalde types natuurlijk die gek waren op aandacht en jongens die dat helemaal geweldig vonden!

Hoe bedoel je dit want bij mij is het bij npk en ik heb toch meerdere malen staan zoenen waar begeleiding naast stond en ze vinden ze het echt niet erg. Zit bij de explorders.
#kiwipitje het is jou mening maar om even iets leuks te vertellen ik ben de braafste in de klas :)
#Essssss ik vind het gewoon lekker en niet voor de stoer

PS> naar iedereen ik voel me hierbij niet aangevallen al kan het zo uit de bocht komen. Ik vind het gewoon interresant om het van anderen te horen dan mijn leefomgeving

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:18

VD_NH: Ik denk niet dat je begrijpt wat ik precies met mijn bericht bedoelde... ;)

Ik ben gewoon erg benieuwd hoe jullier er over een paar jaar over denken :) Geloof me, dan denk je er toch heel anders over na dan dat je nu doet...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:19

Jeetje, gewoon totaal geen respect voor zichzelf.

Ik vind het echt zo jammer dat sommige meiden doen wat anderen ook doen. want ´het zal wel zo horen´. Meiden, denk eens na! je wordt door die jongen gewoon als lustobject gezien. Het schuren kan dan misschien nog zo "onschuldig" gezien worden. Stoer is het totaal niet! Een beetje een jongen zitten opgeilen en vervolgens zeggen 'nee ik wil niet' Hoe wil je problemen gaan krijgen... dan pakken ze jou niet maar dat oudere dametje daar in dat huis die zich toch niet kan verweren.
Heel dat uitgaan lijkt wel een soort hoerengebeuren te worden waar meiden en jongens elkaar lopen op te geilen in het zicht van anderen inplaats van het lol beleven en het gek doen en dansen. Ik vind het echt te ranzig voor woorden en hoop dat er een eind aan komt.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:20

Essssss schreef:
VD_NH schreef:
ik krijg zo echt een slechte naam op bokt :')

nee kijk ik heb het idee iedereen doet het dus het is nu zo geïnviltreerd dat het niet meer raar is.

ik vind het niet raar maar dat betekend niet dat ik me tong in elke jongen steek. Ik heb nog niett getongt. ja de rest wel. en ik wrd raar aangekeken van niet. ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

Oke, dus je hebt nog niet gezoend en je bent nog maagd? Maar je vind het de normaalste zaak van de wereld dat sommige meisjes met de eerste en de beste jongens gaan zoenen, en je vindt het lekker om te schuren met een jongen die met een stijve worst tegen je aan staat te rijen? Achja, zal de leeftijd wel zijn, in combinatie met het stoer willen doen (ook al zeg je het niet stoer te vinden)

ja vast is het hheeeeel stoer :j ik weet gelukkig beter :+

heb ik gezecht dat ik et niet te zuipen vind := dan zei ik het verkeer want vind het lekker

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:21

Als je mijn post leest, ( de laatste) dan kun je zien, dat ik het verkeerd gelezen heb..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:22

Meid, je bent 14.. Heb alsjeblieft wat zelfrespect. Je moet zelf weten wat je doet, hopelijk denk je er over een paar jaar anders over. Je wilt niet bekend komen te staan als dat makkelijke meisje.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:23

vibabu schreef:

Ik vind het echt zo jammer dat sommige meiden doen wat anderen ook doen. want ´het zal wel zo horen´. Meiden, denk eens na! je wordt door die jongen gewoon als lustobject gezien. Het schuren kan dan misschien nog zo "onschuldig" gezien worden. Stoer is het totaal niet! Een beetje een jongen zitten opgeilen en vervolgens zeggen 'nee ik wil niet' Hoe wil je problemen gaan krijgen... dan pakken ze jou niet maar dat oudere dametje daar in dat huis die zich toch niet kan verweren.
Heel dat uitgaan lijkt wel een soort hoerengebeuren te worden waar meiden en jongens elkaar lopen op te geilen in het zicht van anderen inplaats van het lol beleven en het gek doen en dansen. Ik vind het echt te ranzig voor woorden en hoop dat er een eind aan komt.

Jammer dat je het zo verwoord maar het uit wel hoe jij het ziet :)
Wat betreft lustobject, en het opgeilen etc. daarvoor moet je me maar pb-en :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:23

Op m'n 14e had ik een afschuw voor drank! ik vind het ook zielig om te zien hoe mensen uitgaan om dronken te worden. Ik denk dat ik daar ook niet de enige in ben.

@VD_NH wat vinden jouw ouders eigenlijk dat je drank gedronken had? bij mij was het huis te klein geweest :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:24

KLfan schreef:
vibabu schreef:

Jammer dat je het zo verwoord maar het uit wel hoe jij het ziet :)
Wat betreft lustobject, en het opgeilen etc. daarvoor moet je me maar pb-en :')

Het opgeilen hoeft denk ik niet per pb... Het zegt toch wel dat een jongen klaarkomt in z'n broek :)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:25

wat ik mij dus even afvraag, Papagroom opent een topic en reageert nergens meer al 9 pagina,s lang. Neem aan dat de TS toch wel iets meer mening heeft dan alleen zijn beginpost.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:26

nou ze zeiden daat ik beter met moyijto kon starten :') nee ze vonden et me iegen keus

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:27

VD_NH schreef:
ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

Laat je vooral niet imponeren of opjutten door grootspraak van anderen.
Als je de helft gelooft van wat zij zeggen, is dat waarschijnlijk meer dan genoeg.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:29

Jeetje.... hebben ze wel enig idee hoe slecht drank eigenlijk voor je is? zelfs onderzoek geweest naar de afsterving van hersencellen.... en helemaal als je nog vol in ontwikkeling zit.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:30

#vibabu Ja :') maar ik bedoelde jou verhaal erna :)
En wat betreft drank, ikzelf drink zeer zelden en ben een eer dronken geweest en dit was tevens op npk

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:32

vibabu schreef:
Het opgeilen hoeft denk ik niet per pb... Het zegt toch wel dat een jongen klaarkomt in z'n broek :)

Kijk, dit is nou een groot misverstand :)
Dat de jongens in de disco van de OP dit deden (vraag me ook af hoe ze dit gecontroleerd hebben als disco zijnde), wil niet zeggen dat dit altijd bij schuren gebeurt.
In tegenstelling, in al die jaren dat schuren bestaat, heb ik hier nog nooit aan gehoord en nog nooit gezien. En ik ben wel op wat feestjes geweest (en geloof me, ik ben absoluut niet makkelijk :7 ).
Het gaat niet om opgeilen of seksen, het is dansen!
Dat een meisje sletterig is of een jongen zijn handjes niet thuis kan houden, staat op zichzelf, dat zijn ze ook zonder het schuren :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:35

Nou, ja het postieve eraan... Het is wel lichaamsbeweging en ze klagen al dat de jeugd zo vervet dus wat dat betreft moeten ze nog even flink doorschuren :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:36

vibabu schreef:
Op m'n 14e had ik een afschuw voor drank! ik vind het ook zielig om te zien hoe mensen uitgaan om dronken te worden. Ik denk dat ik daar ook niet de enige in ben.

Ja je bent niet de enige!

Verder vind ik dit topic leuk woensdagavond vermaakt dus ik lees stilletjes mee... <:)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:37

Ik lees ook mee, vind het absoluut niks. Afschuwelijk, en een gebrek aan zelfrespect.
Sex met de kleren aan, zo komt het over. Jongens toch...

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:38

Poiuytrewq schreef:
vibabu schreef:

Ja je bent niet de enige!

Verder vind ik dit topic leuk woensdagavond vermaakt dus ik lees stilletjes mee... <:)

:=

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:40

papagroom schreef:
Er mocht toch allang niet meer in de horeca worden gerookt???

maar wat vinden de jonge bokkertjes hier van??

bron:de telegraaf
Citaat:
De uitgaansstek van Puttershoek, discotheek Alcazar, heeft zijn bezoekers verboden om te schuren. Eigenaar Leen Streefkerk vindt de dans, waarbij de edele delen of billen tegen elkaar worden ‘geschuurd’, veel te ver gaan.

In het AD zegt Streefkerk dat hij klachten kreeg van vrouwelijke bezoekers. De dames werden tijdens het dansen seksueel betast. “Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.”

Het verbod geldt tijdens de speciale feesten voor tieners. “Onze beveiligers houden het scherp in de gaten. Wij willen een correcte disco zijn. Tijdens de speciale feesten voor tieners mag er daarom ook niet worden gerookt en wordt er geen alcohol geschonken. Dit gaat veel te ver. Ik sta zelf nog steeds perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 dit willen doen.”

Ik vind het een grappig verhaal, de bron is de TELEGRAAF en het AD is het ALGEMEEN DAGBLAD !! Dat zijn twee concurrenten..

Wat ik me afvraag is, wie in die onderbroekies van die jongetjes heeft staan gluren, om te zien waar al die condooms zijn gebleven? (Knoffer maakte hier als eerste melding over.)

Vervelende gassies hou je altijd, maar toch heb ik het vermoeden dat het wat overdreven is.

EDIT: Aaai, het was net op t.v, die maakte er melding van bij moraal ridders van de EO !
Toch maar iets serieuzer nemen....
Laatst bijgewerkt door HolyPope op 23-11-11 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:41

De uitsmijter :j
'Jongeman, mag ik even in je broek kijken?' <<)

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:42

_/-\o_