Huertecilla schreef:gummie schreef:Lees anders je eigen reacties verspreid over heel bokt even door. Wat een nondiscussie weer. Bahbah.
Grappig dat dezelfden altijd alles optillen om de lange tenen er onder te schuiven![]()
Wanneer je zelf bewust leeft en duurzame keuzes maakt, inclusief bio-ethiek, is dat schrijven al bedreigend en reden voor angstagressie.
Je hebt helemaal gelijk dat een discussie alleen inhoud heeft wanneer de betrokkenen allemaal enige inhoudelijke kennis van zaken hebben.
Dat schort er heel vaak aan op Bokt.
De overgrote hoeveelheid reacties is niet van belang omdat het ongebaseerde meningen betreft.
Op dit topic was Electra met haar reacties over de betogers een goed voorbeeld van een ongefundeerd vooroordeel als mening ventileren. Zij niet alleen overigens.Er waren er meer die zich door de media lieten/laten leiden en dat nog als redelijk argument zagen/zien ook.
Haha, bedankt HC.
Volgens mij zit jij zo bij je vrouw onder de plak op die berg van je, dat je je af en toe moet afreageren op vrouwen die een beetje tegengas geven.
Het boeit mij totaal niet wat jij van mij vindt. Ik draag mijn steentje bij aan de maatschappij en ik zorg goed voor mezelf (en mijn gezin). Dat is mijn goed recht, ik werk er hard voor.
En jij? Werk jij? Heb je sowieso ooit gewerkt?
Vragen stellen is slim, alles voor zoete koek slikken wat jij verspreid op Bokt is dom. De waarheid ligt meestal ergens in het midden. Niet alles is zwart/wit, maar soms ook grijs.
Je klinkt als een gefrustreerd, zielig haantje in een kippenhok.
De rest zullen we maar PB-en, anders kost mij dat een ban. Maar waarschijnlijk is dat jouw bedoeling?