Maar laat maar ik ben weg hier heb hier dus echt geen zin in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cath_16 schreef:Het gaat om de manier waarop jij dus reageert en mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft dat heb ik nooit gezegd...
Maar laat maar ik ben weg hier heb hier dus echt geen zin in.
loveidefix schreef:Als ik een ziel/spook heb, zou ik hem graag op de koffie willen hebben!Even scheikundig, je kan alleen dingen zien die worden weerkaartst door het licht. Ze bestaan op dat moment dus uit materie. Dingen zoals sproken en geesten kunnen wij niet zien omdat ze niet uit materie bestaan, en dus vind ik dat ze niet bestaan, want alleen dingen met materie bestaan naar mijn mening
Mensen die wel spoken enz zien zijn vaak overgevoelig (bedoel ik niet negatief, gewoon overgevoelig) voor prikkels. Ze zien een schaduw en zien daar iets in. Je brein doet dit eigenlijk, want wij mensen willen altijd ergens iets in herkennen. Geef iemand een plaatje dat niets voorsteld en iedereen zal zeggen, doordat de hersens dit niet kunnen verwerken en een oplossing zoeken, dat het op iets lijkt wat ze bekent is. Zo ontstaan spoken, geesten, ailiens enz.
verootjoo schreef:ik vind derek net zo nep als char
en die 6e zintuig show ook.
Cath_16 schreef:Laten we zeggen dat ik mijzelf absoluut niet zielig vind hoor. Vond je sarcastisch overkomen wat betreft dit onderwerp, alsof het niet kan dat mensen geesten zien. En nogmaals mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft, het kan alleen op een andere manier gebracht worden maar dat vind ik.
Misschien had ik het wel verkeerd geïnterpreteerd maar dat heb je nogal snel zo op internet.