Geest duikt op in bewakingsvideo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:08

Het gaat om de manier waarop jij dus reageert en mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft dat heb ik nooit gezegd...
Maar laat maar ik ben weg hier heb hier dus echt geen zin in. :evaw:

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:13

Cath_16 schreef:
Het gaat om de manier waarop jij dus reageert en mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft dat heb ik nooit gezegd...
Maar laat maar ik ben weg hier heb hier dus echt geen zin in. :evaw:

Echt schei uit. Hoe zieliger je jezelf vind, hoe zieliger anderen je vinden gaat niet op hoor. Mijn reacties waren prima netjes, en die van de anderen ook, het is de draai die je er zelf aan geeft waardoor ik nu wat minder vriendelijk uit de hoek kom.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:16

Ik vraag mij alleen wel af waarom de mensen zo bang zijn voor de geesten.

Het zijn "waren" ook ooit mensen.
Ik bedoel hoeveel echte incidenten zijn er eigelijk nou geweest?

Je kan altijd tegen de geesten zeggen dat je ze niet in je kamer of ergens in de buurt wilt hebben en neem maar aan dat 90% goeie geesten zijn hoor.

Ik vindt wel jammer dat "geesten" zo als gevaarlijk iets wordt afgeschreven door tv series, films, boeken etc.

Respect de geesten en hun huis en ze tonen respect terug.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:17

Laten we zeggen dat ik mijzelf absoluut niet zielig vind hoor. Vond je sarcastisch overkomen wat betreft dit onderwerp, alsof het niet kan dat mensen geesten zien. En nogmaals mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft, het kan alleen op een andere manier gebracht worden maar dat vind ik.
Misschien had ik het wel verkeerd geïnterpreteerd maar dat heb je nogal snel zo op internet. :)
Laatst bijgewerkt door Cath op 02-10-11 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:20

gabjj8 schreef:
Het is gewoon niet beschrijfbaar hoe het eruit ziet, het is een waas, laten we het daarop houden..

is het niet zo bij jou geweest , dat ze zien van geesten bij jou als (denkbeeldig vriendjes ) zagen ?
dat heb ik wel eens gehoort van andere mensen die geesten kunnen zien .

corina21

Re: Geest duikt op in bewakingsvideo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:25

haha deze geest is bij de tijd met haar horloge om.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:27

loveidefix schreef:
Als ik een ziel/spook heb, zou ik hem graag op de koffie willen hebben! :D Even scheikundig, je kan alleen dingen zien die worden weerkaartst door het licht. Ze bestaan op dat moment dus uit materie. Dingen zoals sproken en geesten kunnen wij niet zien omdat ze niet uit materie bestaan, en dus vind ik dat ze niet bestaan, want alleen dingen met materie bestaan naar mijn mening ;) Mensen die wel spoken enz zien zijn vaak overgevoelig (bedoel ik niet negatief, gewoon overgevoelig) voor prikkels. Ze zien een schaduw en zien daar iets in. Je brein doet dit eigenlijk, want wij mensen willen altijd ergens iets in herkennen. Geef iemand een plaatje dat niets voorsteld en iedereen zal zeggen, doordat de hersens dit niet kunnen verwerken en een oplossing zoeken, dat het op iets lijkt wat ze bekent is. Zo ontstaan spoken, geesten, ailiens enz.

Hier zit wat mij betreft een hele harde kern van waarheid in. Alleen dat iets niet bestaat omdat het geen materie is, daar ben ik het dan niet mee eens. Gassen kunnen wij namelijk ook niet zien, maar die zijn er zeker wel.

verootjoo schreef:
ik vind derek net zo nep als char :=
en die 6e zintuig show ook.

idem :o
Vroeger geloofde ik het nog wel, maar na een boeiend betoog wat ik heb gehoord is mijn mening veranderd.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:39

Cath_16 schreef:
Laten we zeggen dat ik mijzelf absoluut niet zielig vind hoor. Vond je sarcastisch overkomen wat betreft dit onderwerp, alsof het niet kan dat mensen geesten zien. En nogmaals mij maakt het dus niet uit wie wat gelooft, het kan alleen op een andere manier gebracht worden maar dat vind ik.
Misschien had ik het wel verkeerd geïnterpreteerd maar dat heb je nogal snel zo op internet. :)

Dat is waar, je kunt je emoties er (ondanks de smileys) niet bij tekenen. Misschien kwam ik daardoor sarcastisch over, een hele lichte vleug van sarcasme meng ik altijd in mijn reacties overigens (aard van het beestje). Ik denk, of, ik vind dat er teveel mensen maar roepen ik kan geesten zien, dat maakt het voor mij zeer ongeloofwaardig. In mijn gedachten, beleving, kan het bijna niet dat je geesten ziet. Maar ik sluit het niet uit.. Het is iets ongrijpbaars. Zoals in een reactie hierboven staat, gassen kun je ook niet zien maar ze zijn er el. Verschil: gassen kun je meten. Je kunt een gas aanduiden met meters, trucjes, foefjes. Geesten niet. Ik ben niet bekrompen, ik zet alleen een hele hoop vraagtekens bij dit onderwerp. En vooral bij de hoeveelheid mensen die zegt met geesten te praten of ze te zien....

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:04

Haha vind het wel apart!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:37

M3lisss schreef:
_Pretty schreef:
Ik geloof er niks van.
Geesten kan je niet vastleggen op film en zéker niet iedereen kan ze zien.

Dat weet je wel goed zeg...

Ja he ;) , Misschien omdat ik verschillende mensen in mijn omgeving heb die paranormaal zijn.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:06

Heeft nou niemand halverwege het filmpje even op het rode tekstblokje geklikt??

Dan zie je het geestmeisje ineens op je afkomen en stjonge.. wat gebaart ze?? Oh. bellen!!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:21

Elan_GV schreef:

Dan zie je het geestmeisje ineens op je afkomen en stjonge.. wat gebaart ze?? Oh. bellen!!

Oh.. Nu je het zegt! Wat stom zeg. Ziet er sowieso onrealistisch uit, maar goed..

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:34

Elan_GV schreef:

Whahahaha geweldig dan word het ineens een heel stuk minder eng dat "enge"filmpje!
:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:37

Hahaha.. Vond het eerst nogal lachwekkend maar moet bekennen dat ik bij dat inzoomen wel even schrok. :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:47

Oud topic...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:34

Elan_GV schreef:

Schrok me dood... :')