Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:vuurneon schreef:Gewoon in een dubbel graf begraven![]()
of
Crematie wil ook wel, maar er zijn niet enorm veel crematoria die een extra grote oven hebben voor het cremeren van iemand met zoveel vet.
MAW zelfs doodgaan is een duur grapje want alles moet aangepast worden...
Ze hebben tegenwoordig o.a. in Rotterdam een crematorium waar ze paarden kunnen cremeren, dus dat zou moeten lukken...................

NienSCHaap schreef:Als kind van haar had ik er echt niet achter gestaan dat ze zich zelf gewoon de dood in jaagt,
Ze zijn 12 & 16 en hebben waarschijnlijk niets te willen. Mijn moeder is nu ook niet bepaald de lichtste en ik als 22-jarige heb daar ook vrij weinig van te zeggen. En dat betekend niet dat ik erachter sta dat ze zoveel overgewicht heeft
De voorraaddeurkast op slot gedraaid zodat hij er niet bij kon, al het lekkers verwijderd en 101 keer geschreeuwd: ik wil niet dat je dood gaat voordat ik volwassen ben omdat je zo van lekker eten houdt! Je 1 keer bijna zien doodgaan was al erg genoeg...
Deze vrouw heeft een missie en ik geloof dat je dan weinig in te brengen hebt. Het is haar droom... en de nachtmerrie van haar kinderen vrees ik.
Zo was het bijvoorbeeld een eitje om mijn vader na 15 jaar te doen stoppen met roken, maar mijn moeder is nogal een dominante dame welke niet bepaald op haar mondje gevallen is. Zelf zijn wij (mijn zus (25) & ik) ook niet bepaald op ons mondje gevallen, maar het doet haar helaas niks! Ook toen ze afgelopen winter in het ziekenhuis terecht kwam ging er bij haar helaas geen lichtje branden. Sommigen mensen zijn nu eenmaal niet zo makkelijk te bereiken als bijvoorbeeld mijn vader
Als kind van 12/16 heb je daar dan niet zo veel op in te brengen.