Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Amerikaanse vrouw wil zwaarste ter wereld worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:30

Ben ik het 100% mee eens, dit is niet meer 'grappig'. :n

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:35

Moet ze vooral doen. Wordt wel d'r dood, maar alles voor de media he +:)+
Dat er ook nog bij staat 'en toch gezond blijven'. Hoe naief..

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:29

Kentaro schreef:
vuurneon schreef:
Gewoon in een dubbel graf begraven :j
of
Crematie wil ook wel, maar er zijn niet enorm veel crematoria die een extra grote oven hebben voor het cremeren van iemand met zoveel vet.

MAW zelfs doodgaan is een duur grapje want alles moet aangepast worden...

Ze hebben tegenwoordig o.a. in Rotterdam een crematorium waar ze paarden kunnen cremeren, dus dat zou moeten lukken................... }>

zij is toch echt wel veeeeeeeel breder als een paard :') _O-
misschien als er 6 paarden tegelijk inpassen? :o

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:39

Haha die beentjes :') Succes +:)+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:45

oh,oh,oh.... Die is dood aan het einde van het jaar.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 10:35

Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat mensen zich afvragen hoe deze vrouw zal worden begraven. Toevallig zag ik laatst nog een aflevering van Jamie Oliver's Food Revolution waar hij naar één van de meest obese steden in Amerika gaat. Daar gaan ze ook op bezoek bij een begrafenisondernemer om te kijken hoe het er aan toe gaat met overledenen die overgewicht hebben. Vanaf ongeveer 3 minuten in dit filmpje kan je het stukje bekijken:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 11:32

Er zit een groot verschil in oprecht afvragen hoe zoiets wordt gedaan en iemand respectloos behandelen met opmerkingen over de Rendac, paardencrematorium en 3 persoons kisten. :r

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:04

Grapjes maken is niet onmenselijk, als je alles bloedjeserieus zou moeten nemen wat zou iedereen dan chagrijnig doen. Deze vrouw doet het niet alleen haarzelf aan, maar ook haar familie.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:10

Hmm tja, vind het ook wel ver gaan om grapjes te maken over iemand die zo de weg kwijt is. :n
Hier kun je je toch niks bij voorstellen...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:48

Deze vrouw kan zichzelf blijkbaar niet eens serieus nemen, ze ontneemt zichzelf een gezond leven. Dus neemt ze de waarde van het leven niet serieus, en al die uitgehongerde kindertjes in de hoorn van afrika neemt ze blijkbaar ook niet serieus. Hoe kunnen wij haar dan serieus nemen?

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:36

Als kind van haar had ik er echt niet achter gestaan dat ze zich zelf gewoon de dood in jaagt,
Ja we gaan allemaal eens dood maar, dit? dit slaat echt alles 8)7

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier moet van zeggen :r

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:22

NienSCHaap schreef:
Als kind van haar had ik er echt niet achter gestaan dat ze zich zelf gewoon de dood in jaagt,

Niet banketstaaf bedoeld, maar wat wil je dat haar kids hier aan doen? :o Ze zijn 12 & 16 en hebben waarschijnlijk niets te willen. Mijn moeder is nu ook niet bepaald de lichtste en ik als 22-jarige heb daar ook vrij weinig van te zeggen. En dat betekend niet dat ik erachter sta dat ze zoveel overgewicht heeft :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:42

O ik heb als kind wel ingegrepen bij mijn vader :j De voorraaddeurkast op slot gedraaid zodat hij er niet bij kon, al het lekkers verwijderd en 101 keer geschreeuwd: ik wil niet dat je dood gaat voordat ik volwassen ben omdat je zo van lekker eten houdt! Je 1 keer bijna zien doodgaan was al erg genoeg...
Maar goed, ik was een eigenwijs kind die haar mond wel opentrok. En het maakte iig wel indruk op mijn vader. Maar ja, mijn vader had dan geen missie :+ Deze vrouw heeft een missie en ik geloof dat je dan weinig in te brengen hebt. Het is haar droom... en de nachtmerrie van haar kinderen vrees ik.

Koudbloedkim: maar dit is helaas wel haar realiteit (neee geen rendac etc.) maar wel de extra size kist... treurig.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:47

Helaas laat niet iedereen zich zo makkelijk van zijn voetstuk brengen en ik heb zo'n vermoeden dat deze vrouw ook niet zo gemakkelijk zal zijn :) Zo was het bijvoorbeeld een eitje om mijn vader na 15 jaar te doen stoppen met roken, maar mijn moeder is nogal een dominante dame welke niet bepaald op haar mondje gevallen is. Zelf zijn wij (mijn zus (25) & ik) ook niet bepaald op ons mondje gevallen, maar het doet haar helaas niks! Ook toen ze afgelopen winter in het ziekenhuis terecht kwam ging er bij haar helaas geen lichtje branden. Sommigen mensen zijn nu eenmaal niet zo makkelijk te bereiken als bijvoorbeeld mijn vader :) Als kind van 12/16 heb je daar dan niet zo veel op in te brengen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:50

Daarom heb ik er ook bijgezet dat het bijna onmogelijk is om deze vrouw van haar missie af te brengen...
Toch zonde, van al het nuttige dat je in je leven kan doen, kiest iemand het meest verwoestende en nutteloze....

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:49

8 uur bezig met 6 winkelwagentjes?? ziekelijk.. langer dan een uur per winkelwagentje..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:55

Vraag me af of dit niet gewoon een achteraf opgemaakt 'excuus' is voor dr gewicht.. Als in het artikel al staat dat ze dr gewicht niet meer in de hand kon houden, tja.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:57

Nou ... zet'm op dan maar he ...
(tsss, moet toch niet gekker worden)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:47

Nies_ schreef:
Vraag me af of dit niet gewoon een achteraf opgemaakt 'excuus' is voor dr gewicht.. Als in het artikel al staat dat ze dr gewicht niet meer in de hand kon houden, tja.

daar lijkt het inderdaad wel op.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:25

dames er is nu een docu bezig op tlc (overdag is dat animal planet) over 42 stone mum, een vrouw die dus zware overgewicht heeft, haar dochter van 14 moet voor haar zorgen, ze heeft er ook nog 1 van 16 en 21 geloof ik maar die willen het niet, altijd is de jongste de dupe, 7 dagen in de week 24 uur per dag, kind mag niet eens buiten spelen. ze is net met 6 man naar buiten gedragen, met moeite want ze paste niet in haar gang...

http://press.discovery.com/benelux/tlc/ ... stone-mum/

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:13

ik wil ff me zegje doen hier...
wat die vrouw doet is gewoon waanzin maar ik word wel heel erg boos op sommige dingen die hier gezegd worden als grap in de trant van je heb altijd nog een paarden crematorium...

mijn tante is ook overleden met extreme obesitas(overgewicht) haar kist was idd echt inmens groot en haar wegbrengen naar het graf was ook echt geen pretje...
ze zou met de auto gebracht worden maar die bezweek aan het gewicht dus werd ze op een grote kar met trekker ervoor naar het graf gereden (dat was al naar genoeg)
dan niet te spreken over dat ze met een kraan(ja een hijskraant) eraf getild moest worden en dat we niet een lange toespraak mochten houden en moesten we na een paar minuten weg omdat de draag dingen(die op de grond zitten die de kist naar beneden moeten laten zakken de grond in) +hijskraant om de kist omhoog te houden..op instorten stonden en de hijskraan op omvallen...
van me vader en me oom die erbij gebleven zijn tot het moment dat ze goed in de grond lag was de hijskraan bezweken aan het gewicht en is de kist schuin het graf in gevallen en moest er een andere kraan geregeld worden om de kist alsnog goed in de grond te leggen. (kist was uiteindelijk goed gelegd met een schovel met touwen om de kist)

ben er verder niet bij geweest omdat de familie werd weg gedirigeerd naar het koffiehuis maar dit heeft me vader gezegd maar t was alles behalve leuk
dus mensen voordat je wat zegt denk even na of je mensen er niet mee kwetst.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:12

@nathalietjeB: euhm... Ahum juist ja... onvoorstelbaar.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:21

@NathalietjeB: Nouja vervelend dat het op die manier gegaan is. Maar dan had ze maar niet zo ongelooflijk zwaar moeten zijn, want als een hijskraan het zelfs niet kan houden dat is wel heel heftig... Ik vind het geen excuus omdat dat toevallig een tante van jou was, sorry.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:43

Het zal wel een mini graver geweest zijn.
Die kunnen niet zoveel gewicht tillen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:34

Bizar, zo'n vrouw... maar goed, ze moet vooral zo door gaan! Ook echt 20.000 calorien per dag Waar haal je het vandaan...