Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:SilverStorm schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/1039 ... buitenland
klinkt echt zo rot.... ben wel heel blij dat er zoveel opengesteld is aan (openbare) gelegenheden voor de getroffenen....alleen jammer dat er dan geen pendelbusjes oid zijn geregeld met eeen afgezette weg en ze in de kou op blote voeten doorweekt moeten gaan lopen :/
Er werden verschillende waarschuwingen gegeven dat je niet in de buurt van de weide mag komen met je auto omdat er heel veel ambulances door moeten. Dan begrijp ik wel dat ze niet zomaar op die plaats bussen kunnen neerplanten, want daar vliegt natuurlijk iedereen op af. Het is daar nog grote chaos, maar ik denk dat er in de loop van de avond wel vervoer zal worden georganiseerd, ze kunnen die mensen daar toch niet laten creperen...
Yasmine schreef:Chokri zei dat de bands zelf mochten kiezen of ze al dan niet gingen spelen, kan me wel inbeelden dat bv. Foo Fighters uit respect dat niet wouden doen. Of misschien dat de apparatuur gewoon te beschadigd was. Ik heb gehoord dat er een paar van die grote schermen zijn neergekomen...
Ayasha, heb je hem te pakken gekregen?
Citaat:De grenslandhallen in hasselt worden ook opengesteld voor festivalvangers.
Dit is voor deze nacht, en eventueel ook volgende nacht.
Tieneke schreef:Mijn moeder en zus rijden nog eens terug naar daar. Het aantal mensen dat er radeloos en hulpeloos staat te staan, zou enorm zijn. Veel mensen gaan naar het station van Hasselt, maar ik weet eigenlijk niet of daar wel alles terug normaal is..?