Rare jongens die Turken.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:36

papagroom schreef:
Hoe zo gezonder....je kan het zaakje ook gewoon schoon houden...

Buiten dat, moedertje natuur heeft het huidje er niet voor niks geplaatst......

Kwanyin

Re: Rare jongens die Turken.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:41

Er zijn wel meer dingen die moeder natuur vergeten is eraf te halen met de evolutie. Wat moet een man in hemelsnaam met tepels? Waarom moeten vrouwen hun benen scheren als moeder natuur niet voor niks die haren op de benen plaatst? Voor zover ik weet functioneert men even prima zonder voorhuid als met :) . Wat zou dan het ultieme nut van de voorhuid zijn dat het er niet voor niks is geplaatst?

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:42

Nou, ik stem voor (en neen, niet gewoon omdat ik met een Turk samen ben :Y) )...

Al vind ik nou ook weer niet dat de overheid alles moet betalen en er nog cadeautjes en speciale kledij ed bovenop moet gooien, want hoe zit het dan met de meisjes; die krijgen niets. Wel vind ik het goed dat ze 'iets' doen om het besnijden te laten gebeuren in een ziekenhuis en dus niet door zo'n eng figuur met een zakmes haha.

Het besnijden is inderdaad compleet ingebakken in de cultuur, en ik wil later als we een zoon zouden krijgen, hem ook gewoon laten besnijden. Mijn ervaringen zónder zijn namelijk ook aangenamer dan mèt, laat ik het zo zeggen :+ De besnijdenis is in TR een groot feest, zoals een comunnie dat hier vroeger was.

Dus of die 'Turken nou zo'n rare jongens zijn', dat weet ik nog zo niet.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:50

Kwanyin schreef:
Er zijn wel meer dingen die moeder natuur vergeten is eraf te halen met de evolutie. Wat moet een man in hemelsnaam met tepels? Waarom moeten vrouwen hun benen scheren als moeder natuur niet voor niks die haren op de benen plaatst? Voor zover ik weet functioneert men even prima zonder voorhuid als met :) . Wat zou dan het ultieme nut van de voorhuid zijn dat het er niet voor niks is geplaatst?

Dat we onze benen scheren is een eigen keuze, het maakt het niet hygienscher. Het zit er oorspronkelijk om te beschermen tegen de kou. Daar hebben we nu broeken voor.

Het tepel verhaal, waarom hebben mannen tepels? Alle embryo's zijn in eerste instantie "vrouwelijk", pas in een later stadium gaan ze de mannelijke of vrouwelijke kant op, tegen de tijd dat daar sprake van is, zitten de tepels er al. In het begin zijn de geslachtskenmerken alleen vrouwelijk. Jongen of meisje: bij iedereen worden in die periode tepels aangemaakt. Pas als de mannelijke hormoonklieren klaar zijn, worden jongens ‘echte jongens’. Embryo’s van jongens maken dan zo veel testosteron, dat de ontwikkeling van de tepels wordt stopgezet. Bij meisjes, die veel minder testosteron produceren, gaat die ontwikkeling gewoon door.

Had je nog meer tegen argumenten? :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:53

Waarom laten "wij" oorbellen schieten bij kleine kinderen?
Ook cultuur gebonden.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:54

Wie is "wij" ? Nederlanders?

Dat is nieuw voor mij...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:54

Ik vroeg helemaal niet het waarom van onze benen scheren en de tepels bij mannen, mijn vraag was waarom de voorhuid van de man o zo belangrijk is dat we deze net zoals benen scheren niet zouden mogen weghalen, omdat moeder natuur hem zou gegeven hebben :) .

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:55

Vienna2007 schreef:
Wie is "wij" ? Nederlanders?

Dat is nieuw voor mij...

Ik bedoel inderdaad "wij Nederlanders".
In Nederland is het heel normaal om bij meisjes, op jonge leeftijd, oorbellen te laten schieten.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:58

"Wat moet een man in hemelsnaam met tepels" is toch een vraag? Althans, al je zinnen eindigden met een vraagteken, dus ik neem aan dat dat vragen waren.

De voorhuid dient er voor dat er geen bacterien van buitenaf komen, en de eikel minder gevoelig is... (ja er zijn daar nu onderbroeken voor) maar alles wat er op het menselijk lichaam gezet is, heeft een doel.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:00

Euhm maar die tepels blijven toch even overbodig? Dat blijft toch gewoon een foutje van de natuur eigenlijk? Wat jij nu zegt is toch geen tegenargument tegen het feit dat tepels voor een man geen enkel nut hebben?

En overtollig lichaamshaar, tsja het had oorspronkelijk wel een nut maar toch wordt het al erg lang (ok in het westen wat minder lang, maar door moslims dus wel al eeuwenlang) bijgehouden... Blijkbaar vinden toch veel mensen het prettiger zonder, en aangezien we inventief genoeg zijn geworden om het tegenwoordig zonder af te kunnen heeft het zijn nutsfunctie dus grotendeels verloren...

Het velletje heeft meer nadelen dan voordelen, dat heeft de wetenschap zo ondertussen wel bewezen, dus waarom moeten we dat dan wel behouden?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:03

Brainless schreef:
Waarom laten "wij" oorbellen schieten bij kleine kinderen?
Ook cultuur gebonden.

Niet per se denk ik, want er zijn ook genoeg mensen die hun kinderen laten wachten tot ze ouder zijn. :j Dat heeft weer met subculturen in NL te maken denk ik...

Ik vind zelf besneden penissen wel hygienisch en er is altijd reden voor een feestje, toch? :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:09

Och het was voor mij dus minstens 16 jaar geleden maar ik was dus 8 toen mijn moeder mij gaatjes liet schieten in de oren. Ze had het (volgens mij?) niet van te voren aangekondigd maar ik was bijna wel de laatste in de klas en het leek me wel gaaf.
Heb ook jarenlang regelmatig oorbellen gehad - lieve hondjes en konijntjes etc.

Maar nu ik volwassen ben zijn ringetjes en hang-dingen natuurlijk veel interessanter, en dat is lastig bij de dieren elke keer... _O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:19

Vienna2007 schreef:
Dat we onze benen scheren is een eigen keuze, het maakt het niet hygienscher. Het zit er oorspronkelijk om te beschermen tegen de kou. Daar hebben we nu broeken voor.

Het tepel verhaal, waarom hebben mannen tepels? Alle embryo's zijn in eerste instantie "vrouwelijk", pas in een later stadium gaan ze de mannelijke of vrouwelijke kant op, tegen de tijd dat daar sprake van is, zitten de tepels er al. In het begin zijn de geslachtskenmerken alleen vrouwelijk. Jongen of meisje: bij iedereen worden in die periode tepels aangemaakt. Pas als de mannelijke hormoonklieren klaar zijn, worden jongens ‘echte jongens’. Embryo’s van jongens maken dan zo veel testosteron, dat de ontwikkeling van de tepels wordt stopgezet. Bij meisjes, die veel minder testosteron produceren, gaat die ontwikkeling gewoon door.

Had je nog meer tegen argumenten? :)

dat wij onze doos scheren maakt het wel makkelijker voor de hygiene ;)
zit er dus ook voor nop tegenwoordig

en dat besnijden is ook een keuze...een keuze van mensen met een cultuur

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:26

Ojajoh schreef:
Je kan scheren wat je wil, maar je hebt altijd meer haar dicht bij de plek waar jij smegma produceert dan waar ik dat als man doe. Dat stukje van het mannelijk lid heeft niet voor niks "glans" in z'n naam ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:35

HLPhoto schreef:
Ojajoh schreef:
Je kan scheren wat je wil, maar je hebt altijd meer haar dicht bij de plek waar jij smegma produceert dan waar ik dat als man doe. Dat stukje van het mannelijk lid heeft niet voor niks "glans" in z'n naam ;)

dus???
ik zeg toch ook niet dat scheren het schoner maakt, wel makkelijker ;)
idem met dat huidje dus ;)

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:37

da's niet echt vergelijkbaar. denk dat jij het wel voelt als je je haartjes net zo ver wegtrekt als een man dat huidje weg kan trekken. Denk dat 6cm omlaag (richting de "stam") de meeste mannen wel lukt.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:37

Ik vind het ook niet vergelijkbaar. ;) Onze "eikel" zit echt veel verder naar binnen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:39

HLPhoto schreef:
da's niet echt vergelijkbaar. denk dat jij het wel voelt als je je haartjes net zo ver wegtrekt als een man dat huidje weg kan trekken. Denk dat 6cm omlaag (richting de "stam") de meeste mannen wel lukt.

nee tis niet vergelijkbaar, maar je wilt blijkbaar een punt maken, welk punt is dat dan...
je quote mij wel en reageerd, maar ik vat je doel er even niet van

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:52

Nemurin schreef:
Ik vind het ook niet vergelijkbaar. ;) Onze "eikel" zit echt veel verder naar binnen.
maar smegma komt wel boven aan de voorkant, waar je als man met je tong ook komt bij bepaalde handelingen.

vertrouw me er maar op dat het niet bepaald fris smaakt als dat niet kort vantevoren schoon is gemaakt :)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:23

Whahahahaa, wat een topic zeg, lig hier helemaal in een deuk van bepaalde reakties _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:34

Zelfde verhaal als bij de man inderdaad HL.

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:40

Ik heb niet het hele topic doorgeworsteld dus excuses al iemand al een dergelijke opmerking heeft geplaatst!

Ik vind het wel een goeie zaak. Besnijden wordt ook in Turkije nog veel te vaak ergens achteraf met ranzige mesjes of stukken glas gedaan. Met heel veel pijn en vaak ook ontstekingen of verminkingen als gevolg. In hemelsnaam, dan mooi met subsidie allemaal het ziekenhuis is. Zo gepiept en geen prutsmuts met ranzige mesjes en alle lelijke gevolgen van dien.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:42

Ik vind ook niet dat je een jongen kan verplichten zijn neus tussen jouw (vrouwelijke) benen te steken, precies om de reden dat het bij vrouwen ook niet altijd even fris is. Doet hij het graag goed, vindt hij het maar vies even goed. En als ik weet dat het er aan zit te komen was ik me altijd, vind ik zelf een veel fijner gevoel :D .
Mijn vriend kan me ook niet verplichten het bij hem te doen, maar omdat het zo proper is maakt het voor mij niet uit :D . in tegenstellling tot mijn ex, die het niet bij mij wilde omdat hij er inderdaad geen fan van was maar het wel van mij verlangde dat ik met mijn neus tussen zijn eehm...oerwoud op zoek ging :') *proeft de haren nog, yuk!* Maar dat even geheel terzijde :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:43

Eisen werkt meestal averechts :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:27

Kwanyin heeft echt veel verstand hiervan! :j