Heel fraai! Echt Nederland om trots op te zijn. Nog een Nederlands vlaggetje in de hand. Niks meer aan doen.
Of misschien de programmering van Lowlands omgooien. Zodat het meer getuigt van Vaderlandsliefde
betwixed
Geplaatst: 11-07-11 00:06
Anya schreef:
Heel fraai! Echt Nederland om trots op te zijn. Nog een Nederlands vlaggetje in de hand. Niks meer aan doen.
Of misschien de programmering van Lowlands omgooien. Zodat het meer getuigt van Vaderlandsliefde
Sounds like a plan
VonDutch
Geplaatst: 11-07-11 00:07
Ik zeg doen!
yfande
Geplaatst: 11-07-11 00:13
Laten wij het nederlands product niet massaal afkraken, wij hebben echt goede nederlandstalige muziek, en voor degene die de smartlappen wil horen, prima....... MAAR IK KIES ER NIET VOOR VERDOMME
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 25-07-11 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Onnodig grote letters verwijderd.
tuurlijk is er wel goede Nederlandstalige muziek. Net zoals er goede Duitse, Franse, Engelse, Turkse, IJslandse muziek is. En bagger in alle talen. Maar inderdaad: dat hoort bij vrije keus
Electra63
Geplaatst: 11-07-11 09:56
Ach, het gaat inderdaad om vrije keuze. En als ik dan dit soort clips als Ramona voorbij zie komen, vraag ik me altijd af: is dit nu de Nederlandse cultuur waar al die buitenlanders zich aan moeten aanpassen?
yfande
Geplaatst: 11-07-11 10:34
Ramona ? ken ik niet, heb je een link ?
Electra63
Geplaatst: 11-07-11 10:42
yfande schreef:
Ramona ? ken ik niet, heb je een link ?
Vorige bladzijde toch? Ramona met die scooter of zoiets. Ik heb het niet af kunnen kijken, maar ik zag die clip gisteren al voorbij komen.
gohya
Geplaatst: 11-07-11 11:09
Das toch niet dat liedje "Focking Vet" ? Van die blonde meid?
uletje
Geplaatst: 11-07-11 11:23
In 2003 is er een veiling geweest waarin de herverdeling van de radiofrequenties werd bepaald. De radiofrequenties in Nederland werden opgedeeld in kavels, een aantal daarvan bevatte een clausule welke bepaald wat er gedraaid moet worden. Anderen bevatten geen clausule. Het was dus aan de radiostations om mee te bieden op de veiling, om zichzelf het gewenste kavel te bemachtigen. Je kunt je voorstellen dat de ongeclausuleerde kavels veel meer opbrachten dan de geclausuleerde kavels. Het heeft verder ook met bereik te maken. De overheid heeft dit gedaan zodat de commerciele stations toegang kregen tot de Nederlandse ehter, maar ook om diversiteit in het aanbod te garanderen. Alle genres komen aan bod, nieuws, popmuziek, klassieke muzien enz.
Doordat Radio 2 bij de publieke omroep hoort, en dus gesubsidieerd, hebben zij niet meegedaan aan de veiling. Ze hebben een kavel toegewezen gekregen, en hebben zich te houden aan de regels die de overheid aan die kavel stelt. Daarbij komt dat zowel Radio 2 als 3FM zich een beetje in het vaarwater van de commerciele zenders bevinden, welke natuurlijk protesteren omdat zij wel grof geld betalen voor hun kavel/frequentie.
Ik vind dus dat er door alle zenders aan de regels gehouden moet worden. Het zou oneerlijk tegenover de commerciele zenders zijn als de publieke kunnen doen en laten wat ze willen. Daarbij komt, wie betaald, bepaald. Dan moeten de zenders commercieel gaan, dan kunnen ze dezelfde rechten krijgen als de andere zenders
Anoniem
Geplaatst: 11-07-11 11:34
gohya schreef:
Dat is britt dekker.
Electra63
Geplaatst: 11-07-11 11:56
Anthea schreef:
gohya schreef:
Dat is britt dekker.
Ik heb allemaal geen flauw idee (en ik wil het ook niet weten). Gohya, Het liedje staat op de vorige blz. onderaan.