Fenneeee schreef:lijkt me best wel raar in de zee dumpen, stel je bent dan aan het zwemmen en dan zie je ineens binladen voor bij drijven, ik weet dat het niet kan maar het zou maar gebeuren
Ja, daar denk ik dan ook gelijk aan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Cayenne schreef:Is al bevestigd dat hij in zee is gedumpt?
Ik kan daar namelijk helemaal niets over terugvinden op nieuws sites.
Lijkt mij raar in zee dumpen.....persoonlijk had ik, als ik Amerika was, hem opgezet voor in het museum
furious schreef:Fenneeee schreef:lijkt me best wel raar in de zee dumpen, stel je bent dan aan het zwemmen en dan zie je ineens binladen voor bij drijven, ik weet dat het niet kan maar het zou maar gebeuren
Ja, daar denk ik dan ook gelijk aan!Waarschijnlijk te veel films gezien
PussInBoots schreef:Het enige wat ik kon bedenken meteen na dat ik hoorde dat hij dood was was wat voor wraakacties er ongetwijfeld al klaar zullen staan. En op welk land het gericht wordt.....
manic schreef:Tsja dat jij daar geen zin in hebt kan best, maar er zijn een hoop andere vrouwen die dat uit geloofsovertuiging wel willen. Ik heb ook geen zin m te vasten/in de kerk te zitten/een kruisje om me hals te dragen/een keppeltje opdoen, maar er zijn toch genoeg mensen die dat wel willen en ik vind dat je daar gewoon respectvol mee om moet gaan (en ja, dat geld ook voor boerkas).
Leven en laten leven...
OldSkipper schreef:Met dat laatste stukje zouden de Moslims toch iets beter om moeten gaan..want alles wat niet is als hun moet dood... Ik vind t prima dat mensen geloven, maar val elkaar er niet mee lastig.
Femke schreef:- En nu... een prachtig 'pensioen' voor Osama Bin Laden. Wiens dode lichaam nu in zee is gegooid nadat hij "plotseling" ontdekt is en direct vermoord is.... Niemand meer die onderzoek op het lichaam kan doen om onafhankelijk vast te stellen of hij het wel degelijk was.
manic schreef:Het enige is dat er binnen de islam geen tolerantie is voor andere geloven, terwijl dat bij de meeste anderen toch anders is.
OldSkipper schreef:Met dat laatste stukje zouden de Moslims toch iets beter om moeten gaan..want alles wat niet is als hun moet dood... Ik vind t prima dat mensen geloven, maar val elkaar er niet mee lastig.
manic schreef:@Femke Leuke theorie allemaal, maar het is niet helemaal zo recht toe recht aan als je daar neer zet.
Femke schreef:Tja, ALS je in complot theorieën gelooft, is dit toch wel een buitenkansje....
- Osama Bin Laden is ooit gefinancierd door de CIA om de russen aan te kunnen pakken...
- Na 9/11 mocht diezelfde dag niemand het land meer in of uit.... BEHALVE DE FAMILIE BIN LADEN!!!! Die zijn gelijk op 't eerste vliegtuig gezet om veilig weg te kunnen uit de VS. De Bin Ladens zijn al jarenlang bevriend met de familie Bush.
- Er zijn allerlei andere rare ontdekkingen gedaan rondom de twintowers die niet kloppen met een aanslag puur door vliegtuigen.
- Een dergelijke terroristische aanval is ídeaal om angst in het volk te praten. Angst is macht.
- Een oorlog in een olie land geeft een práchtig excuus om de olieprijzen te laten stijgen naar recordhoogtes.... Wie denk je dat dáár op verdient?
- En nu... een prachtig 'pensioen' voor Osama Bin Laden. Wiens dode lichaam nu in zee is gegooid nadat hij "plotseling" ontdekt is en direct vermoord is.... Niemand meer die onderzoek op het lichaam kan doen om onafhankelijk vast te stellen of hij het wel degelijk was.
Ach ja...
Ik weet niet wat je tegenwoordig wel of niet kunt geloven.
Maar ik weet wel dat er achter de schermen héél veel meer gebeurd dan dat wij als burgertjes ooit te horen/te zien krijgen
Sommige dingen zijn een beetje té toevallig.