Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wamhorse schreef:Maar dan zou eigenlijk de politie strenger op moeten treden, dit is inderdaad niet de taak van de hulpverleners. Waarom gebeurd dit eigenlijk niet?
DendroFleur schreef:1 toeschouwer is geen probleem,
Huertecilla schreef:DendroFleur schreef:1 toeschouwer is geen probleem,
Dus als er één kijker de kleedkamer inkijkt als jij je om wil kleden is dat geen probleem?
Die éne is al een probleem![]()
Ook op de éne toeschouwer moet je letten.
Die en kan al een camera bij zich hebben, in de weg staan of iets stelen.
Het gaat er om of je wel of niet op de ramptoeriste(en) moet letten.
Of je wel of niet een collega moet wegroepen van diens werk om een dekentje op te houden.
Het is een probleem van en door de samenleving; van en door de mensen zélf.
minikatje schreef:maar aan de andere kant heb je juist de kijkers weer nodig om te achterhalen wat er gebeurt is.
tja... het blijft moeilijk.
als ik ergens langs komen het is veilig voor mij om te kijken zonder te hinderen, dan kijk ik ook.
niet om leedvermaak, maar omdat het me intrigeert omte achterhalen wat er gebeurt zou kunnen zijn.
soms kun je door alleen te kijken als de helft oplossen.
Citaat:Er gaan steeds meer evenementen niet door omdat ze niet meer georganiseerd kunnen worden omdat de mesnen zélf alles bij een ander neerleggen. Zowel mbt hun eigen gedrag als de gevolgen. Het is nooit hun eigen schuld.
eempiej schreef:'helaas' kan ik in andere gevallen spreken als direct betrokkene. Op het moment dat je echt echt direct betrokken bent gaan de ramptoeristen die op afstand staan!! (dus niet de mensen die je voor de voeten lopen) geheel langs je heen.
Chrissie schreef:Ik vind ramptoerisme niet erg, mensen zijn nieuwsgierig en daar kun je niks aandoen.